Gå til innhold

Eldre kvinner og unge menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er du mann? Nei det er du ikke så ikke kom her å fortell hvordan menn tenker.

Sier ikke at alle damer er sure og bitre eller at alle menn ser på unge damer. Men sier at de fleste menn finner unge jenter fra 20- 30 år veldig tiltrekkende rent fysisk.

Er mange flere jenter i den alderen som har finere kropper. Og det er fakta. Ja vet at noen damer elsker å trene å holde seg i form, så de holder seg jo bra. :)

Og desverre er mange damer naive å tror at eldre menn er så fantastiske.

Er ikke så mye på byen så mye, fordi elsker trening å friluftsliv. Men når du står å observerer mange voksne mannfolk, som raver rundt dritings å flørter med ungjenter, mens mange yngre menn som oppfører seg ordentlig og høflig. Så variasjonene er store. Så går ikke ann å komme med at alle unge menn en umodne osv. Da jeg var 25, så var jeg sjeldent ute, drakk meg aldri dritings eller var umoden. Er ca sånn som nå, og er over 30 år. Ja mange er umodne, men ikke ALLE. :)

Anonymous poster hash: 6f28b...cb4

Du skal være veldig forsiktig med å slenge ut av deg påstander du kun har belegg for inne i eget hode.

Du kjenner ikke noenting til hvor mange menn jeg kjenner fra min daglige omgang, ei heller hvor mange av dem jeg omgås vennskapelig og sosialt med.... uten å gå til seng med dem.

Du har ingen kjennskap til hvor mange ganger jeg har vært den eneste kvinnen blant disse mennene ute på byen. Og diskutert andre tilstedeværende kvinner med.

Kanskje jeg kjenner mannekulturen i mitt miljø 'noe' bedre enn du kjenner den.

Kanskje jeg også for lenge siden ble mer enn klar over at det er variasjoner innen tenningsmønsteret til menneskeheten, både menn og kvinner, og at uansett hvor mye du mener at alle bør tenne på mennesker i den alder som kunne vært dere egne barn, - så er det altså ikke alle som gjør det.

Du må bare forsøke å akseptere at slik er det, du får ikke gjort noe med det samme hvor mye du ønsker at alle skulle tenne på 27 åringnene, og samme hvor mye du mener at alle menn vil sparke en kvinne over 35 ut av huset dersom de kunne dra inn et møfrø på 17.

- forøvrig er du ganske pinglete som ikke tør stå for dine egne meninger under eget nick.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal være veldig forsiktig med å slenge ut av deg påstander du kun har belegg for inne i eget hode.

Du kjenner ikke noenting til hvor mange menn jeg kjenner fra min daglige omgang, ei heller hvor mange av dem jeg omgås vennskapelig og sosialt med.... uten å gå til seng med dem.

Du har ingen kjennskap til hvor mange ganger jeg har vært den eneste kvinnen blant disse mennene ute på byen. Og diskutert andre tilstedeværende kvinner med.

Kanskje jeg kjenner mannekulturen i mitt miljø 'noe' bedre enn du kjenner den.

Kanskje jeg også for lenge siden ble mer enn klar over at det er variasjoner innen tenningsmønsteret til menneskeheten, både menn og kvinner, og at uansett hvor mye du mener at alle bør tenne på mennesker i den alder som kunne vært dere egne barn, - så er det altså ikke alle som gjør det.

Du må bare forsøke å akseptere at slik er det, du får ikke gjort noe med det samme hvor mye du ønsker at alle skulle tenne på 27 åringnene, og samme hvor mye du mener at alle menn vil sparke en kvinne over 35 ut av huset dersom de kunne dra inn et møfrø på 17.

- forøvrig er du ganske pinglete som ikke tør stå for dine egne meninger under eget nick.

Kjære deg! Du lager så mye formeninger om hva jeg tenker å mener. Det eneste jeg har sagt er at selv om DU ikke liker yngre menn(det har vi fått med oss), så er det mange andre som gjør det, og det er helt greit..

Variasjonen er så stor at det finnes umodne eldre menn, og yngre menn som er veldig moden for alderen. Måten du skriver på får meg til å tenke at du er sur, fordi noen andre har helt andre meninger enn deg.

Har ikke nevnt de mennene du omgåes med! Slutt å lag illusjoner oppi hodet som ikke har noe med det jeg skrev.

Når jeg snakker om gutter/ menn, så snakker jeg om MINE og kameratene mine sine opplevelser.

Virker som i måten du skriver på, så tror du at du vet best og alt det der tullet.

Ha en fin dag, for sånne gidder jeg ikke bruke opp tiden min på.

Det får være opp til hver enkelt hvem de synes er tiltrekkende uavhengig av alder, uten at du skal mene ditt og datt.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjære deg! Du lager så mye formeninger om hva jeg tenker å mener. Det eneste jeg har sagt er at selv om DU ikke liker yngre menn(det har vi fått med oss), så er det mange andre som gjør det, og det er helt greit..

Variasjonen er så stor at det finnes umodne eldre menn, og yngre menn som er veldig moden for alderen. Måten du skriver på får meg til å tenke at du er sur, fordi noen andre har helt andre meninger enn deg.

Har ikke nevnt de mennene du omgåes med! Slutt å lag illusjoner oppi hodet som ikke har noe med det jeg skrev.

Når jeg snakker om gutter/ menn, så snakker jeg om MINE og kameratene mine sine opplevelser.

Virker som i måten du skriver på, så tror du at du vet best og alt det der tullet.

Ha en fin dag, for sånne gidder jeg ikke bruke opp tiden min på.

Det får være opp til hver enkelt hvem de synes er tiltrekkende uavhengig av alder, uten at du skal mene ditt og datt.

Ble du sur :nigo:

Den som taler på vegne av 'alle andre' må regne med å bli motsagt.

Vi er flere her som kun taler på vegne av oss selv og vår egen omgangskrets. Jeg kjenner jeg føler meg heldig som ikke har valgt en omgangskrets som drikker seg møkfull og jakter på dem som kunne vært deres barn :nigo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker yngre menn! :blomst::fnise:

Så bra da.:) Vær stolt av det;)

Er jo sikkert godt å føle seg ung og begjært med en ung mann. Ingen ting er som når to personer begjærer hverandre maks.:)

AnonymBruker
Skrevet

Ble du sur :nigo:

Den som taler på vegne av 'alle andre' må regne med å bli motsagt.

Vi er flere her som kun taler på vegne av oss selv og vår egen omgangskrets. Jeg kjenner jeg føler meg heldig som ikke har valgt en omgangskrets som drikker seg møkfull og jakter på dem som kunne vært deres barn :nigo:

Hehe nei bare litt frustrert..;)

Men faktigst så var ikke de fleste i omgangskretsen min så ille, var mere ting jeg har sett/ hørt.

Men tror vi snakket litt rundt hverandre, og så er vi enig i at du ikke liker yngre menn, og jeg mener at alder ikke har så mye å si, så lenge man har det bra ilag, og er på samme nivå og alt det der. Jeg bare klarer ikke å dømme noen etter alder uansett, fordi folk er så forskjellig.:)

Gjest KateW
Skrevet

Så bra da. :) Vær stolt av det;)

Er jo sikkert godt å føle seg ung og begjært med en ung mann. Ingen ting er som når to personer begjærer hverandre maks. :)

Jeg liker menn, egentlig! Poenget mitt er at for meg er det ikke alderen jeg tenner på.

Det er ikke bedre å bli begjæret av en som er yngre, det er fantastisk å bli begjært av en man selv begjærer. For meg er ikke tenningen i alder, men i person.

En fordel med yngre menn, er faktisk at helt generelt sett, så har de ofte noe mindre bagasje, og det har jeg også. Men det er rent generaliserende. Jeg tenner på og faller for menn som jeg har kjemi med.

• Liker 1
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Finnes ikke noe bedre enn eldre damer, en gang i fremtiden skal jeg bli sammen med ei :danse:

Skrevet

Jeg liker yngre menn! :blomst::fnise:

Send meg en mld da;)

Skrevet

ja, litt interessert ;) kvinne 37 år og bor i sandvika.

Anonymous poster hash: ddefd...743

Send meg en mld da ;);)

Gjest KateW
Skrevet

Send meg en mld da;)

Ikke interessert i opptatte menn, uansett alder!

Skrevet

Ikke interessert i opptatte menn, uansett alder!

Hva med de som ikke er opptatt? ;-)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er deilig å lære opp litt yngre gutter ; )

Gjest KateW
Skrevet

Hva med de som ikke er opptatt? ;-)

Er det kjemi, så er det kjemi, alder har ikke noe å si for meg. Jeg tenner ikke på alder, altså at han er yngre. Jeg hører vel med til dem som syns alder er helt irrelevant.

Skrevet

Er det kjemi, så er det kjemi, alder har ikke noe å si for meg. Jeg tenner ikke på alder, altså at han er yngre. Jeg hører vel med til dem som syns alder er helt irrelevant.

Høres bra ut :)

Gjest KateW
Skrevet

Høres bra ut :)

Men en ting som er bra med yngre menn, kontra eldre, er at de har mindre bagasje, og ikke har blitt pussy-whipped og uselvstendige! ;)

Skrevet

Men en ting som er bra med yngre menn, kontra eldre, er at de har mindre bagasje, og ikke har blitt pussy-whipped og uselvstendige! ;)

Og konstant kåte og klare for sex overalt...?

Jeg liker i hvert fall det selv :fnise:

Gjest KateW
Skrevet

Og konstant kåte og klare for sex overalt...?

Jeg liker i hvert fall det selv :fnise:

Ja, det er jo unektelig en fordel. Selv om jeg til dags dato ikke har møtt min match i så måte.... :nigo:

Skrevet

Ja, det er jo unektelig en fordel. Selv om jeg til dags dato ikke har møtt min match i så måte.... :nigo:

Haha! Kanskje du er heldig en dag ;-)

Gjest KateW
Skrevet

Haha! Kanskje du er heldig en dag ;-)

Kanskje! :wink:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...