Gå til innhold

Eldre kvinner og unge menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen eldre kvinner som liker unge menn?

Jeg er 27 :):)

Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Hva er eldre kvinner, da?

• Liker 2
Skrevet

Hva er eldre kvinner, da?

35-50 ?

Gjest Whitestripes
Skrevet

35-50 ?

Første råd: Ikke kall kvinner på 35 eldre, selv om de er eldre enn deg ;)

Jeg er i målgruppen, men er ikke interessert i så unge menn. Har en sønn på 26, så det ville føles helt feil for meg.

• Liker 4
Skrevet

Litt badboy da:P

AnonymBruker
Skrevet

Litt badboy da:P

Litt spesielt da. Lage to tråder om smykke til kjæresten og en om at du er interessert i eldre kvinner.

Anonymous poster hash: d19cd...e6f

Gjest Steamboat
Skrevet

Tren deg svær, da faller gamlingene som fluer for deg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tren deg svær, da faller gamlingene som fluer for deg.

Å nei du, det gjør de ikke :skratte:

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Å nei du, det gjør de ikke :skratte:

Tro meg steroider funker like bra på damer over 35 som medlem av boyband på jenter under 16.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tro meg steroider funker like bra på damer over 35 som medlem av boyband på jenter under 16.

Beklager å sprekke ballongen, men det gjør altså ikke det.

Svært mange av oss er nada interessert i guttunger på steroider, vi holder oss til voksne menn på sånn ca vår egen alder.

Det funker sikkert på noen, men derifra til å mene det funker på alle..... det er å overdrive 'noe'.

Og hvem i huleste vil ha en unggutt oppblåst av steroider? - i allefall ikke jeg.

• Liker 5
Gjest Ildergreier
Skrevet

Du er jo ikke så ung en gang...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svært få oppegående damer tenner på bolehuer. Sorry, men sant!

Anonymous poster hash: 2d465...e9d

• Liker 3
Skrevet

Eh... nei, det gjør faktisk ikke det! Vi er voksne nok til å vite hva steroider gjør med en mannekropp, så det er fullstendig uinteressant! TS er også en løgner og en bedrager, og det er faktisk ikke tiltalende uansett alder. Av en eller annen merkelig grunn så virker det som om noen tror det er ren veldedighet å "forbarme" seg over oss som er "eldre damer", fungerer ikke sånn :)

Jeg vet hva jeg vil ha. Jeg vil ha en voksen mann som vet å behandle en dame med den verdighet og respekt jeg fortjener! Ikke en guttevalp som tror han er Guds gave til kvinnen.

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Eh... nei, det gjør faktisk ikke det! Vi er voksne nok til å vite hva steroider gjør med en mannekropp, så det er fullstendig uinteressant! TS er også en løgner og en bedrager, og det er faktisk ikke tiltalende uansett alder. Av en eller annen merkelig grunn så virker det som om noen tror det er ren veldedighet å "forbarme" seg over oss som er "eldre damer", fungerer ikke sånn :)

Jeg vet hva jeg vil ha. Jeg vil ha en voksen mann som vet å behandle en dame med den verdighet og respekt jeg fortjener! Ikke en guttevalp som tror han er Guds gave til kvinnen.

:klappe:

Og til stor forkleinelse for disse 'unggutta' så er det også slik at menn på vår alder faktisk finner oss tiltrekkende ;)

Ikke alle jakter etter 20 åringer hele tiden, - like lite som vi sikler etter unge menn i siste halvdel av 20-årene.

Det er noe med å befinne seg på samme sted i livet, - til felles glede og fornøyelse.

Det betyr under ingen omstendigheter at det er noe galt med hverken unge kvinner eller unge menn, men at de store aldersdifferansene ikke er tiltrekkende på noe vis.

• Liker 3
Skrevet

Absolutt!

Jeg er 41 og tenner på unge menn/gutter. Etter at mannen min og jeg ble enige om å ha et åpent forhold, har jeg fått øynene opp for gutter under 25. Ingenting er som å føle seg begjært av en ung, viril gutt etter et langt, monogamt ekteskap og tre barnefødsler.

Rasjonelt sett føles det feil å ha denne fascinasjonen for tjueåringer, men de jeg har flørtet med har ikke blitt skremt av alderen. Personlig elsker jeg å stryke over en ung, fast mannekropp. Med alderen har jeg fått en trygghet på feil og mangler ved min egen kropp og tør vise meg uten blygsel. De unge mennene jeg har møtt har opplevd det som befriende. De fleste voksne kvinner vil nok foretrekke modne menn, men jeg synes det er gøy å leke med unggutta.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første råd: Ikke kall kvinner på 35 eldre, selv om de er eldre enn deg ;)

Jeg er i målgruppen, men er ikke interessert i så unge menn. Har en sønn på 26, så det ville føles helt feil for meg.

Så klart er ei jente på 35 eldre. Du er jo ikke fjortis lengre?

Anonymous poster hash: 6f28b...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...