MarianneE Skrevet 19. september 2014 #201 Del Skrevet 19. september 2014 God bedring forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2014 Forfatter #202 Del Skrevet 20. september 2014 For en natt.. Jeg gikk og la meg etter Idol i går.. Tror ikke jeg sovnet før nærmere midnatt.. Og halv 3 våknet jeg igjen.. Trodde at klokken var 7. Men nei.. Også fikk jeg ikke sove igjen.. Gikk og la meg på sofaen for å se litt på TV.. Halv 5 gikk jeg og la meg i senga igjen... Og kl. 9:30 våkner jeg.. Deilig å sove lenge men på en annen måte ikke.. I hvert fall ikke vondt i halsen lengre.. Fortsatt vondt i halsen.. Men har begynt å hoste og stemmen er ikke helt 100%. Utrolig kjedelig. Men jeg har verdens beste samboer.. Han handler det jeg har lyst på av mat.. Og passer på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2014 Forfatter #203 Del Skrevet 22. september 2014 Nå begynner jeg å bli lei av å være syk. Det går sakte mot bedringens vei men fortsatt utrolig forkjølet og hoster. I tillegg til at jeg ikke har hatt en full natt med søvn siden onsdag. Slitsomt! Er hjemme idag og. For sikkerhetsskyld. Ikke ofte samboeren sier at han synes at jeg burde være hjemme en ekstra dag men gjorde han igår. Tror jeg skal prøve og sove litt til. Også komme meg ut i frisk luft etterpå. Ikke vært ute av leiligheten siden torsdag. Ikke bra... Kjenner ofte bevegelse i magen om dagen men ikke noe spark enda... Neste uke er det endelig OUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. september 2014 #204 Del Skrevet 22. september 2014 Herlig med bevegelser i magen har samboeren din kjent noe utenpå ennå?god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. september 2014 Forfatter #205 Del Skrevet 23. september 2014 Fy søren, idag var det kaldt ute. 2 grader!! Br!! 18 uker idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. september 2014 #206 Del Skrevet 23. september 2014 Hurra for 18 uker!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 23. september 2014 #207 Del Skrevet 23. september 2014 18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. september 2014 #208 Del Skrevet 23. september 2014 Gratulerer med 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2014 Forfatter #209 Del Skrevet 24. september 2014 Endelig har jeg fått sove en hel natt. Uten å våkne av vekkeklokka til samboeren kl 5. Digg!! Bare 6 dager til OUL!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 24. september 2014 #210 Del Skrevet 24. september 2014 Spennende med ultralyd! :D Har du en følelse på kjønn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2014 Forfatter #211 Del Skrevet 24. september 2014 Spennende med ultralyd! :D Har du en følelse på kjønn da? Jeg tror det blir gutt! Samvoeren vil ikke gjette på kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 24. september 2014 #212 Del Skrevet 24. september 2014 Oioi. Spennende med OUL! Og gratulerer med uke 18! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. september 2014 #213 Del Skrevet 24. september 2014 18 uker allerede! Så fort tida går assa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. september 2014 Forfatter #214 Del Skrevet 26. september 2014 Endelig fredag! Selvom jeg har hatt en kort uke pga sykdom, er jeg sliten og gleder meg til helg. Nå fikk jeg en sånn "jeg gleder meg til å få barn" følelse. Så to unger på t-banen som lekte. De gikk rundt og rundt den stangen som står midt i. Alle de voksne sto rundt dem og smilte. Av og til angrer jeg på at jeg ikke endret timen til en annen uke enn i uke 19. Men nå er det under 1 uke til OUL!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. september 2014 Forfatter #215 Del Skrevet 27. september 2014 I dag skal jeg ta med meg samboeren for å se på barnevogner. Spent på om han liker den samme vogna som meg. Ha en fin lørdag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. september 2014 #216 Del Skrevet 28. september 2014 Fant dere noen vogner som begge to likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. september 2014 Forfatter #217 Del Skrevet 28. september 2014 Fant dere noen vogner som begge to likte? Ja, faktisk.. Endelig fikk jeg sett på Emmaljunga vognene og likte den bedre en Bugaboo Buffalo vogna. Så da har vi bestemt oss for at det blir en Emmaljunga SuperNitro vogn. Regner at vi bestiller i okt/nov. Idag kommer svigermor innom så da må det ryddes og vaskes. Gleder meg til vi skal steke vafler etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 28. september 2014 #218 Del Skrevet 28. september 2014 Hohooo, da blir det samme vogn på oss Så dere på hvilken farge/mønster dere vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. september 2014 #219 Del Skrevet 28. september 2014 Fin vogn! Jeg likte spesielt "Dallas"-fargen på den vogna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. september 2014 Forfatter #220 Del Skrevet 28. september 2014 Hohooo, da blir det samme vogn på oss Så dere på hvilken farge/mønster dere vil ha? Det bestemmer vi den dagen vi bestiller. Men samboeren sier at jeg skal få lov til å velge farge/mønster. Hva valgte dere? Nå har vi nettopp hatt besøk. Hyggelig men det er så trist når vi ikke får pratet så mye med moren til M fordi hun hadde med seg kusina si som skravlet over oss 3. Slitsomt. Men det var godt med vafler. Nyte resten av søndagen.. Kun 2 dager igjen til OUL!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå