Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en natt.. Jeg gikk og la meg etter Idol i går.. Tror ikke jeg sovnet før nærmere midnatt.. Og halv 3 våknet jeg igjen.. Trodde at klokken var 7. Men nei.. Også fikk jeg ikke sove igjen.. Gikk og la meg på sofaen for å se litt på TV.. Halv 5 gikk jeg og la meg i senga igjen... Og kl. 9:30 våkner jeg.. Deilig å sove lenge men på en annen måte ikke..

I hvert fall ikke vondt i halsen lengre.. Fortsatt vondt i halsen.. Men har begynt å hoste og stemmen er ikke helt 100%. Utrolig kjedelig.

Men jeg har verdens beste samboer.. Han handler det jeg har lyst på av mat.. Og passer på meg. :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli lei av å være syk. Det går sakte mot bedringens vei men fortsatt utrolig forkjølet og hoster. I tillegg til at jeg ikke har hatt en full natt med søvn siden onsdag. Slitsomt!

Er hjemme idag og. For sikkerhetsskyld. Ikke ofte samboeren sier at han synes at jeg burde være hjemme en ekstra dag men gjorde han igår.

Tror jeg skal prøve og sove litt til. Også komme meg ut i frisk luft etterpå. Ikke vært ute av leiligheten siden torsdag. Ikke bra...

Kjenner ofte bevegelse i magen om dagen men ikke noe spark enda... Neste uke er det endelig OUL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig har jeg fått sove en hel natt. Uten å våkne av vekkeklokka til samboeren kl 5. Digg!!

Bare 6 dager til OUL!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ultralyd! :D Har du en følelse på kjønn da?

Jeg tror det blir gutt!

Samvoeren vil ikke gjette på kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fredag! Selvom jeg har hatt en kort uke pga sykdom, er jeg sliten og gleder meg til helg.

Nå fikk jeg en sånn "jeg gleder meg til å få barn" følelse. Så to unger på t-banen som lekte. De gikk rundt og rundt den stangen som står midt i. Alle de voksne sto rundt dem og smilte.

Av og til angrer jeg på at jeg ikke endret timen til en annen uke enn i uke 19. Men nå er det under 1 uke til OUL!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ta med meg samboeren for å se på barnevogner. Spent på om han liker den samme vogna som meg.

Ha en fin lørdag!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant dere noen vogner som begge to likte? :)

Ja, faktisk.. Endelig fikk jeg sett på Emmaljunga vognene og likte den bedre en Bugaboo Buffalo vogna. Så da har vi bestemt oss for at det blir en Emmaljunga SuperNitro vogn. Regner at vi bestiller i okt/nov.

Idag kommer svigermor innom så da må det ryddes og vaskes. Gleder meg til vi skal steke vafler etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohooo, da blir det samme vogn på oss :danse:

Så dere på hvilken farge/mønster dere vil ha? :)

Det bestemmer vi den dagen vi bestiller. Men samboeren sier at jeg skal få lov til å velge farge/mønster. Hva valgte dere?

Nå har vi nettopp hatt besøk. Hyggelig men det er så trist når vi ikke får pratet så mye med moren til M fordi hun hadde med seg kusina si som skravlet over oss 3. Slitsomt. Men det var godt med vafler.

Nyte resten av søndagen..

Kun 2 dager igjen til OUL!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...