missdior Skrevet 4. februar 2015 #681 Del Skrevet 4. februar 2015 Blargh, en ting er når NAV roter, men når arbeidsgiver begynner å tukle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. februar 2015 #682 Del Skrevet 4. februar 2015 Huff, irriterende! Håper det løser seg kjapt! Jeg er sjeleglad for at arbeidsgiver betaler lønn som vanlig og heller får det tilbakebetalt av nav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 4. februar 2015 #683 Del Skrevet 4. februar 2015 Det ordner seg som regel alltid, men noen ganger tar det uheldigvis litt lengre tid enn man ønsker at det skal ta. Dessuten, når pengene først kommer får du jo også etterskuddsbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #684 Del Skrevet 4. februar 2015 Litt kjipt å finne ut av det så sent siden første utbetaling fra NAV (permisjonspenger) ikke er før 27.februar men men.. Jeg skal printe ut skjema til sjefen min og legge det på kontoret hans, sånn at man bare må fylle det ut og sende inn når han er tilbake på mandag. Det gikk greit på jobb i dag men merker at jeg er sliten. Spesielt slitsomt å være så tett i nesa. Får liksom ikke puste gjennom nesa. Så samboeren hinter om at jeg har snorket litt vel høyt de siste par dagene. I dag var jeg så heldig som ble henta på jobb. Hans forslag. Lurer litt på hvem som frivillig sitter i kø for å hente kjæresten sin men jeg synes det var litt godt å slippe og ta toget hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. februar 2015 #685 Del Skrevet 4. februar 2015 å! Så heldig du er som blir hentet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. februar 2015 #686 Del Skrevet 4. februar 2015 Litt kjipt å finne ut av det så sent siden første utbetaling fra NAV (permisjonspenger) ikke er før 27.februar men men.. Jeg skal printe ut skjema til sjefen min og legge det på kontoret hans, sånn at man bare må fylle det ut og sende inn når han er tilbake på mandag. Det gikk greit på jobb i dag men merker at jeg er sliten. Spesielt slitsomt å være så tett i nesa. Får liksom ikke puste gjennom nesa. Så samboeren hinter om at jeg har snorket litt vel høyt de siste par dagene. I dag var jeg så heldig som ble henta på jobb. Hans forslag. Lurer litt på hvem som frivillig sitter i kø for å hente kjæresten sin men jeg synes det var litt godt å slippe og ta toget hjem. Hehehehe, snorking pga tett nese høres veldig kjent ut! Det er visst ikke uvanlig som følge av svangerskapet, og sånn sett kan han jo se fram til at stillheten senker seg igjen når lille har kommet ut Heldiggris som blir hentet på jobb, det er luksus! Men det betyr jo bare at han tenker på sin gravide kjæreste, og det er veeeldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #687 Del Skrevet 5. februar 2015 Hehehehe, snorking pga tett nese høres veldig kjent ut! Det er visst ikke uvanlig som følge av svangerskapet, og sånn sett kan han jo se fram til at stillheten senker seg igjen når lille har kommet ut. Inatt hadde vist snorkinga mi vært skikkelig ille. Nesten så ille at han la seg på sofaen. Ikke bra.. Jeg ble henta idag og. Litt digg men jeg måtte si ja til å lage middag og det gjør jeg gjerne. Slippe å ta toget i rushtid - ja takk!! Også fikk jeg bytta til tidlig vakt imorgen. Så da er jeg tidlig ferdig - digg. Rart å tenke på at det er siste arbeidsdag på 1 år imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. februar 2015 #688 Del Skrevet 5. februar 2015 Inatt hadde vist snorkinga mi vært skikkelig ille. Nesten så ille at han la seg på sofaen. Ikke bra.. Jeg ble henta idag og. Litt digg men jeg måtte si ja til å lage middag og det gjør jeg gjerne. Slippe å ta toget i rushtid - ja takk!! Også fikk jeg bytta til tidlig vakt imorgen. Så da er jeg tidlig ferdig - digg. Rart å tenke på at det er siste arbeidsdag på 1 år imorgen. Ja, det er rart hvor lenge det er til vi skal tilbake! Og før den tid rekker vi maaange barseltreff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. februar 2015 #689 Del Skrevet 5. februar 2015 Så bra at han hentet deg på jobb ^^ Ikke lenge igjen til permisjon nååå, nedtelling i timer på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. februar 2015 #690 Del Skrevet 5. februar 2015 Tenk det da, et år før du skal på jobb igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 6. februar 2015 #691 Del Skrevet 6. februar 2015 Ønsker oss begge en fin siste arbeidsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. februar 2015 #692 Del Skrevet 6. februar 2015 Ha en flott siste arbeidsdag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #693 Del Skrevet 6. februar 2015 Takk, Havmus og Spiremor. Hva skjer med å ha en dårlig natt med søvn når jeg skal på jobb for siste gang i år? Våknet kl. 3 og fikk ikke sove igjen før nærmere kl. 6. Og kl. 7 ringte vekkeklokka. Trøtt!! Gleder meg allerede til å sove når jeg kommer hjem senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #694 Del Skrevet 6. februar 2015 Håper du får en fin siste dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 6. februar 2015 #695 Del Skrevet 6. februar 2015 Takk, Havmus og Spiremor. Hva skjer med å ha en dårlig natt med søvn når jeg skal på jobb for siste gang i år? Våknet kl. 3 og fikk ikke sove igjen før nærmere kl. 6. Og kl. 7 ringte vekkeklokka. Trøtt!! Gleder meg allerede til å sove når jeg kommer hjem senere i dag. Kjenner følelsen. Jeg har ligget våken siden 3 i natt selv. Supertrøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. februar 2015 #696 Del Skrevet 6. februar 2015 Håper du får en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #697 Del Skrevet 6. februar 2015 Da var siste arbeidsdag over. Utrolig merkelig følelse. Litt trist fordi jeg er veldig glad i jobben min men mest godt. Vi koste oss med vafler før jeg dro så det var hyggelig. Nå er det bare å komme seg hjem. Skal møte samboeren. Hente et par babypakker på posten og handle litt mat for helga. Også bare slappe av ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. februar 2015 #698 Del Skrevet 6. februar 2015 Gratulerer så masse med en vel gjennomført siste dag! Skjønner godt at det er litt trist, men tror kroppen din har veldig godt av litt hvile nå før fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. februar 2015 #699 Del Skrevet 6. februar 2015 Da var siste arbeidsdag over. Utrolig merkelig følelse. Litt trist fordi jeg er veldig glad i jobben min men mest godt. Vi koste oss med vafler før jeg dro så det var hyggelig. Nå er det bare å komme seg hjem. Skal møte samboeren. Hente et par babypakker på posten og handle litt mat for helga. Også bare slappe av ikveld. Åh, vafler er en av mine favoritter! Hvordan føles det? Har det gått opp for deg ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. februar 2015 #700 Del Skrevet 6. februar 2015 Vafler Kos med helgehandel og babypakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå