Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, irriterende! :( Håper det løser seg kjapt! Jeg er sjeleglad for at arbeidsgiver betaler lønn som vanlig og heller får det tilbakebetalt av nav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg som regel alltid, men noen ganger tar det uheldigvis litt lengre tid enn man ønsker at det skal ta. Dessuten, når pengene først kommer får du jo også etterskuddsbetaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt å finne ut av det så sent siden første utbetaling fra NAV (permisjonspenger) ikke er før 27.februar men men.. Jeg skal printe ut skjema til sjefen min og legge det på kontoret hans, sånn at man bare må fylle det ut og sende inn når han er tilbake på mandag.

Det gikk greit på jobb i dag men merker at jeg er sliten. Spesielt slitsomt å være så tett i nesa. Får liksom ikke puste gjennom nesa. Så samboeren hinter om at jeg har snorket litt vel høyt de siste par dagene. :plystre:

I dag var jeg så heldig som ble henta på jobb. Hans forslag. Lurer litt på hvem som frivillig sitter i kø for å hente kjæresten sin men jeg synes det var litt godt å slippe og ta toget hjem. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt å finne ut av det så sent siden første utbetaling fra NAV (permisjonspenger) ikke er før 27.februar men men.. Jeg skal printe ut skjema til sjefen min og legge det på kontoret hans, sånn at man bare må fylle det ut og sende inn når han er tilbake på mandag.

Det gikk greit på jobb i dag men merker at jeg er sliten. Spesielt slitsomt å være så tett i nesa. Får liksom ikke puste gjennom nesa. Så samboeren hinter om at jeg har snorket litt vel høyt de siste par dagene. :plystre:

I dag var jeg så heldig som ble henta på jobb. Hans forslag. Lurer litt på hvem som frivillig sitter i kø for å hente kjæresten sin men jeg synes det var litt godt å slippe og ta toget hjem. :hjerte:

Hehehehe, snorking pga tett nese høres veldig kjent ut! Det er visst ikke uvanlig som følge av svangerskapet, og sånn sett kan han jo se fram til at stillheten senker seg igjen når lille har kommet ut :nigo:

Heldiggris som blir hentet på jobb, det er luksus! :hjerte: Men det betyr jo bare at han tenker på sin gravide kjæreste, og det er veeeldig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe, snorking pga tett nese høres veldig kjent ut! Det er visst ikke uvanlig som følge av svangerskapet, og sånn sett kan han jo se fram til at stillheten senker seg igjen når lille har kommet ut.

Inatt hadde vist snorkinga mi vært skikkelig ille. Nesten så ille at han la seg på sofaen. Ikke bra..

Jeg ble henta idag og. Litt digg men jeg måtte si ja til å lage middag og det gjør jeg gjerne. Slippe å ta toget i rushtid - ja takk!! Også fikk jeg bytta til tidlig vakt imorgen. Så da er jeg tidlig ferdig - digg. Rart å tenke på at det er siste arbeidsdag på 1 år imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt hadde vist snorkinga mi vært skikkelig ille. Nesten så ille at han la seg på sofaen. Ikke bra..

Jeg ble henta idag og. Litt digg men jeg måtte si ja til å lage middag og det gjør jeg gjerne. Slippe å ta toget i rushtid - ja takk!! Også fikk jeg bytta til tidlig vakt imorgen. Så da er jeg tidlig ferdig - digg. Rart å tenke på at det er siste arbeidsdag på 1 år imorgen.

Ja, det er rart hvor lenge det er til vi skal tilbake! :sjokkert: Og før den tid rekker vi maaange barseltreff! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han hentet deg på jobb ^^

Ikke lenge igjen til permisjon nååå, nedtelling i timer på gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Havmus og Spiremor.

Hva skjer med å ha en dårlig natt med søvn når jeg skal på jobb for siste gang i år? Våknet kl. 3 og fikk ikke sove igjen før nærmere kl. 6. Og kl. 7 ringte vekkeklokka. Trøtt!! :natti: Gleder meg allerede til å sove når jeg kommer hjem senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Havmus og Spiremor.

Hva skjer med å ha en dårlig natt med søvn når jeg skal på jobb for siste gang i år? Våknet kl. 3 og fikk ikke sove igjen før nærmere kl. 6. Og kl. 7 ringte vekkeklokka. Trøtt!! :natti: Gleder meg allerede til å sove når jeg kommer hjem senere i dag.

Kjenner følelsen. Jeg har ligget våken siden 3 i natt selv. Supertrøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var siste arbeidsdag over. Utrolig merkelig følelse. Litt trist fordi jeg er veldig glad i jobben min men mest godt. Vi koste oss med vafler før jeg dro så det var hyggelig.

Nå er det bare å komme seg hjem. Skal møte samboeren. Hente et par babypakker på posten og handle litt mat for helga. Også bare slappe av ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med en vel gjennomført siste dag! Skjønner godt at det er litt trist, men tror kroppen din har veldig godt av litt hvile nå før fødsel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var siste arbeidsdag over. Utrolig merkelig følelse. Litt trist fordi jeg er veldig glad i jobben min men mest godt. Vi koste oss med vafler før jeg dro så det var hyggelig.

Nå er det bare å komme seg hjem. Skal møte samboeren. Hente et par babypakker på posten og handle litt mat for helga. Også bare slappe av ikveld.

Åh, vafler er en av mine favoritter! Hvordan føles det? Har det gått opp for deg ennå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...