Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk greit hos legen. Alle blodprøvene jeg tok i uke 12 så bra ut. Pluss de prøvene som jeg tok idag. Babyen vokser riktig og bra hjertelyd. Vi fikk snakket om ryggplagene mine og hun foreslo at jeg prøver å ha en fridag i uka, så da fikk jeg 20% sykemelding for 4 uker. Fornøyd med det!

Men hun slutter på det legekontoret. Buuu!! Så hun kunne fortelle at jeg får en mannlig fastlegen. Skal på neste kontroll hos han om 4 uker så får se.. Liker jeg ikke å gå til han så går jeg heller til jordmor.

Skulle nesten ønske at jeg kunne dra hjem nå. Trøtt! Jeg våknet av spark og at jeg var sulten allerede kl 5 og fikk ikke sove mer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slitsomt å ikke få sove mer etter fem!

Jeg hadde ikke likt å få mannlig fastlege, tror jeg. Men som gravid må man vel kanskje bare ta den legen man får når fødselen nærmer seg?

Bra med litt sykmelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk samboeren kjenne spark fra babyen. Hun har vært ganske aktiv i magen i dag så da fikk han kjenne når han kom hjem. Han ble helt i hundre og synes det var kjempeartig. :hjerte:

Det er så fantastisk når man kjenner sparkene utenpå! Mannen her i huset syntes det var moro å få kjenne, men også litt "ekkelt" å vite at det er et levende vesen inni meg, hehe.

Da har vi bestilt barnevogn! :hoppe:

:hoppe: Er det lang leveringstid?

Det gikk greit hos legen. Alle blodprøvene jeg tok i uke 12 så bra ut. Pluss de prøvene som jeg tok idag. Babyen vokser riktig og bra hjertelyd. Vi fikk snakket om ryggplagene mine og hun foreslo at jeg prøver å ha en fridag i uka, så da fikk jeg 20% sykemelding for 4 uker. Fornøyd med det!

Men hun slutter på det legekontoret. Buuu!! Så hun kunne fortelle at jeg får en mannlig fastlegen. Skal på neste kontroll hos han om 4 uker så får se.. Liker jeg ikke å gå til han så går jeg heller til jordmor.

Skulle nesten ønske at jeg kunne dra hjem nå. Trøtt! Jeg våknet av spark og at jeg var sulten allerede kl 5 og fikk ikke sove mer etter det.

Jeg :hoppe: litt for 20% også. Du skal jo ikke ødelegge kroppen nå, må heller lytte litt ekstra i forhold til når du ikke er gravid.

Synd at legen din slutter og du må bli kjent med en ny lege midt i svangerskapet, men jeg er superfornøyd med min mannlige lege. Så det trenger ikke å være negativt :) Og, som du sier, du kan jo gå til jordmor om ikke du vil bruke legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 24 uker :danse:

Jeg synes det er veldig bra at du fikk 20 % sykmelding, så får du slappet av litt :)

Satser på god kjemi med nye legen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like sliten etter jobb i dag som de andre dagene denne uka. Men godt med helg nå! Også koselig å få vært med på et lite KG treff! Ikke minst, møte andre gravide!!

Hyggelig å komme hjem til dekket middagsbord. Jeg trodde at han hadde spist uten meg men ville vente til jeg kom hjem. Så det ble det taco middag på oss.

God helg!! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! :( Kondolerer så masse :klemmer: Hadde han vært syk lenge, om jeg får spørre? :(

Han har vært på sykehus/pleiehjem siden i sommer. Han ble 90 år. Så det kom ikke uventet. Han har levd et godt liv. Jeg er glad jeg fikk sett han en siste gang i sommer. Han er en del av den tyske familien min så han bor i Østerrike. Så da blir det en tur nedover dit for å være med i begravelsen neste uke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer med bestefar :( har har fått levd lenge og garantert opplevd mye :) han har det nok mye bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha, jenter!!

Helgen har vært preget av den triste nyheten. Begravelsen blir om 2 uker. Litt synd siden det er samme helgen som vi har bestilt en tur til Brüssel men den må vi avbestille. Vi prøver og se på om jeg kan ta en tur i desember istedet men jeg må ringe forsikringsselskapet først.

Ellers har vi vært veldig effektive i helgen. Vi har malt barnerommet og babysenga. Vi valgte en veldig lyse grønn farge på veggen og den ble kjempefin. Vi er veldig fornøyd.

Ellers har det vært en rolig helg.

Nå er det mandag igjen. Gleder meg allerede til å ha fri på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Husk at du kan bytte til en kvinnelig fastlege om du heller vil ha det fremfor en mannlig da. :)

Jeg er superglad for at man kan bytte fastlege selv over nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...