AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #61 Skrevet 30. juni 2014 Det er det da ingen som tror. Tror du har problemer med å skjønne når folk kødder. Anonymous poster hash: 5b16e...676 Tror du har problemer med å skjønne at det er noe galt når folk gjør 2 muslimske barn i en klasse til et problem. Les gjennom tråden en gang til. Anonymous poster hash: 42fea...6e0 1
Millimani Skrevet 2. juli 2014 #62 Skrevet 2. juli 2014 Snuppa skal begynne i første klasse og gleder seg veldi Men nå har vi fått klasselista å det er to muslimske navn på den? Hjelp jeg kjenner jeg et bekymret. Hva hadde du gjort?Anonymous poster hash: 6d01b...a56 Så bra at snuppa gleder seg til å begynne på skolen! Men hva er galt med at det er to muslimske navn på klasselista? Kanskje er foreldrene til disse to muslimske barna selv født og oppvokst i Norge, for alt du vet... I dagens Norge kan ikke det være uvanlig... Hva du selv skal gjøre i den situasjonen? Absolutt ingen ting!!! Det kommer til å gå helt fint de første årene. Etter hvert kan du oppleve at en får høre at Norge er et drittland som renner over av horer. Videre at Norge burde innføre sharia-lover og at demokrati er noe svineri. Det var det som skjedde da mitt yngste barn kom opp på ungdomsskolen. Et par av elevene i klassen, og flere på trinnet, begynte med, og fortsatte, å spre slike ytringer. Ungdommer som var godt integrert og hadde masse helnorske venner på hele skolen. En kan bare spekulere, men mye tyder på press i fra hjemmet om å ta avstand fra det samfunnet som hadde tatt imot deres foreldre som flyktninger. Om jeg blir litt sint når jeg ser denne utakknemligheten? Definitivt! Du har noen som er født og oppvokst i Norge, enten de er barn i dag eller var barn for 30 år siden. Det må være tøft for disse barna, særlig jentene, - å vokse opp som innvandrere i Norge med foreldre som tviholder på egen kultur. Men de fleste moderne muslimer tenker ikke på den "gammeldagse" muslimske måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå