Gå til innhold

Søskenforsøk ivf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en fantastisk liten gutt på snart 1 år som ble til på første ivf-forsøk. Nå begynner vi å tenke på søsken, og jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med søskenforsøk? Hvor lang ventetid var det for å komme i gang? Fikk dere samme regime/protokoll som forrige forsøk? Hvor mange forsøk før dere lyktes?

Føler at vi var utrolig heldige som fikk klaff på første forsøk sist. Jeg hadde kort protokoll, så hele prosessen tok jo svært kort tid. Jeg regner ikke med å være så heldig denne gangen, men kjenner at spenningen stiger. Tenk at lille gutten vår forhåpentligvis snart skal få søsken!



Anonymous poster hash: f9580...b38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter på å lykkes med nr 1, men det er klart du kan gjenta oppskriften fra sist når det fungerte så bra og det har gått så kort tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør være ferdig med ammingen før en setter igang med barn nr. 2, men ellers vet jeg ikke om noen spesiell tidsbegrensning før man kan sette igang med søskenforsøk.

Her tok det lang tid før vi var klare for noe nytt barn, men nå er vi det :) Skal ha nytt forsøk til høsten, og førstemann er 5 år. Første gang hadde jeg langt regime (vi ble gravide på første ICSI-forsøk), men nå skal jeg ha kort. Det er så lenge siden sist, og selve prosessen blir annerledes, så det er litt rart, men jeg håper selvsagt at vi lykkes raskt denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...