Gå til innhold

Anja H. Johansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sweet Ingrid skrev:

De bor i Bærum, men er vel fra Vestlandet begge to(?).

Lavrans er fra Oslo men vokste opp i Bergen ifølge netter. Anja er muligens fra Bærum siden foreldrene bor der også, men gikk på skole i Bergen og bodde der en del år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Justlooking skrev:

Lavrans er fra Oslo men vokste opp i Bergen ifølge netter. Anja er muligens fra Bærum siden foreldrene bor der også, men gikk på skole i Bergen og bodde der en del år. 

Lavrans er/var med i bærumssvømmerne, sikkert derfor man tror han er fra Bærum. Anja er fra Bærum. De bor i Bærum. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun har så utrolig mange slurvefeil og skrivefeil (og forkortelser)  i tekstene sine! Blir nesten slitsomt å lese...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt barnslig å henge ut frisøren så veldig på IG da. Bedre å gå tilbake å forklare hvorfor man ikke er fornøyd. Men er vel mere Anjas stil å syte og gjøre narr av dama..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rihannon skrev:

Litt barnslig å henge ut frisøren så veldig på IG da. Bedre å gå tilbake å forklare hvorfor man ikke er fornøyd. Men er vel mere Anjas stil å syte og gjøre narr av dama..

Hun nevnte vel ikke navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, neiognei skrev:

Hun nevnte vel ikke navn. 

Nei! Men hun skrev hun hadde lyst å tagge vedkommende i innlegget for å vise hvor dårlige sebrastriper hun hadde laget.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rihannon skrev:

Nei! Men hun skrev hun hadde lyst å tagge vedkommende i innlegget for å vise hvor dårlige sebrastriper hun hadde laget.. 

Men gjorde det ikke da.:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, neiognei skrev:

Men gjorde det ikke da.:) 

Nei men synes likevel det er barnslig hersketeknikk og minner litt om mobbing.. Eneste motivasjonen hennes for å gjøre det må jo være å få dama til å føle seg fæl og udugelig i jobben.

Nå vet ikke jeg hvor lenge siden hun fikk disse stripene, men ut i fra bilde var det ganske stor ettervekst og i tillegg fett hår. Så å ta et før/etter bilde i den tilstanden og ville tagge frisøren er litt useriøst.. 

Men nå kan jeg bare forestille meg at om en får en så irriterende, navlebeskuende og sytete person som A i frisørstolen at man kanskje ikke gidder å gjøre sitt beste for å slippe å få henne tilbake😝 Ikke vet jeg, er ikke frisør😅 Men har jobbet tidligere i andre serviceyrker og vet at irriterende personligheter får laveste prioritering🤷🏼‍♀️

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke få Lavrans til å luke ut skrive, slurve- og orddelingsfeil? Synes bloggen hennes taper seg ved å ikke luke ut feil i teksten før hun publiserer innleggene..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er det noen som har hørt episoden hun gjester i Fødselspodden? Jeg ble så satt ut av det grove språket, det dårlige ordforrådet hennes og ikke minst hvor uvitende hun virker til å ha bikket godt over 30 år. Fikk virkelig ikke et godt inntrykk av henne, den timen med podd kom hun ikke godt ut av.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes derimot at podden med henne var bra. Hun var åpen og snakket «rett fra leveren». 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 1.09, Miss.Wildfox skrev:

Er det noen som har hørt episoden hun gjester i Fødselspodden? Jeg ble så satt ut av det grove språket, det dårlige ordforrådet hennes og ikke minst hvor uvitende hun virker til å ha bikket godt over 30 år. Fikk virkelig ikke et godt inntrykk av henne, den timen med podd kom hun ikke godt ut av.

Helt enig. Fikk et enda dårligere inntrykk av henne. Og alt hun fortalte om da F ble født, det virket jo som hun brydde seg null og niks. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.5.2019 den 12.10, Jolanda skrev:

Helt enig. Fikk et enda dårligere inntrykk av henne. Og alt hun fortalte om da F ble født, det virket jo som hun brydde seg null og niks. 

Det var spesielt å høre på

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 1.09, Miss.Wildfox skrev:

Er det noen som har hørt episoden hun gjester i Fødselspodden? Jeg ble så satt ut av det grove språket, det dårlige ordforrådet hennes og ikke minst hvor uvitende hun virker til å ha bikket godt over 30 år. Fikk virkelig ikke et godt inntrykk av henne, den timen med podd kom hun ikke godt ut av.

Ja jeg hørte den, og innrømmer at jeg fikk ett veldig dårlig inntrykk av henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/17/2019 at 11:52 AM, Jordbærogfløte said:

Jeg synes derimot at podden med henne var bra. Hun var åpen og snakket «rett fra leveren». 

Enig, det var et fint intervju. Skjønner ikke hvorfor folk må finne feil ved det. :)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun fremstår som en smule arrogant gjennom bloggen... Og en mester på clickbaits🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så spesielt med denne «Anja serverer» bursdagen? Vil si det er nokså vanlig å ha selskap hjemme hvor man serverer gjestene mat og drikke, enn å leie et utested og betale dyre dommer for champis og mat...  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...