Gå til innhold

Anja H. Johansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den bloggen er helt på det jevne, synes jeg. Noe reklame, noen personlige innlegg og kjedelige matbilder med tilhørende tekst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lurer på hva eksakt de gjør som er så annerledes enn andre foreldre? Hun poengterer veldig ofte at de velger å gjøre ting annerledes enn andre, at de er «enklere» foreldre i forhold til andre som peser og i følge henne, syter om det å  ha barn...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal si hun verner om privatlivet. Hun har meningers mot. Det liker jeg!;

https://www.anjajohansen.no/2019/07/14/den-mest-betydningsfulle-grunnen-nar-jeg-takker-meg/

.. Men å luke ut skrive- orddelingsfeil, det klarer hun ikke.. Mammablogg debatten = mammabloggdebatten og nysjerrig = nysgjerrig 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Jordbærogfløte said:

.. Men å luke ut skrive- orddelingsfeil, det klarer hun ikke.. Mammablogg debatten = mammabloggdebatten og nysjerrig = nysgjerrig 

Mener du 'skrive- og orddelingsfeil'? Og hva er egentlig formålet med å påpeke fullstendig ubetydelige småfeil? 

(Ja, dette var veldig 'meta').  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gul_gul skrev:

Mener du 'skrive- og orddelingsfeil'? Og hva er egentlig formålet med å påpeke fullstendig ubetydelige småfeil? 

(Ja, dette var veldig 'meta').  

Der bommet jeg også, gitt 😄 Forskjellen på meg og henne er at hun når ut til flere tusen mennesker. Det koster så lite å lese gjennom teksten før publisering. Det skjer jo om og om igjen at det er småfeil i innleggene hennes. Vil hun ha fin flyt i teksten og virke seriøs, er det en fordel å luke ut skrive- og orddelingsfeil.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jordbærogfløte said:

(...) Det koster så lite å lese gjennom teksten før publisering. Det skjer jo om og om igjen at det er småfeil i innleggene hennes. Vil hun ha fin flyt i teksten og virke seriøs, er det en fordel å luke ut skrive- og orddelingsfeil.

Men det vet vi jo ikke om hun faktisk gjør. Kanskje hun ikke ser feilene selv, og det bare er skrivenivået hennes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gul_gul skrev:

Men det vet vi jo ikke om hun faktisk gjør. Kanskje hun ikke ser feilene selv, og det bare er skrivenivået hennes? 

Hun har tidligere skrevet at hun er klar over skrivefeilene sine, og at Lavrans innimellom har lest gjennom tekstene hennes før publisering av innlegg. Det er det jeg vet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Jordbærogfløte said:

Hun har tidligere skrevet at hun er klar over skrivefeilene sine, og at Lavrans innimellom har lest gjennom tekstene hennes før publisering av innlegg. Det er det jeg vet. 

Kan man kjenne forskjell på innlegg når Lavrans har lest korrektur? Mitt inntrykk var at innlegget du lenket til er veldig gjennomsnittlig for bloggen, men jeg leser bare sporadisk så det er mulig jeg ikke har helt peiling på nivået. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gul_gul skrev:

Kan man kjenne forskjell på innlegg når Lavrans har lest korrektur? Mitt inntrykk var at innlegget du lenket til er veldig gjennomsnittlig for bloggen, men jeg leser bare sporadisk så det er mulig jeg ikke har helt peiling på nivået. 

Nå vet jeg ikke akkurat hvilke innlegg han har lest gjennom. Jeg trodde det var et retteprogram i oppsettet når man skriver en tekst. Teksten får jo en rød stripe under seg når jeg f eks skriver feil i en tekst i Word.. 

Hun har fått mange kommentarer på det i kommenrtarfeltet gjennom flere år.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jordbærogfløte said:

Nå vet jeg ikke akkurat hvilke innlegg han har lest gjennom. Jeg trodde det var et retteprogram i oppsettet når man skriver en tekst. Teksten får jo en rød stripe under seg når jeg f eks skriver feil i en tekst i Word.. 

Hun har fått mange kommentarer på det i kommenrtarfeltet gjennom flere år.

Å være bevisst om at man ikke skriver 100% feilfritt, betyr ikke nødvendigvis man er i stand til å "se" feilene. Et rette program (see what I did there) fanger jo ikke allting.

Men uansett, hvis man har lest bloggen gjennom en årrekke, så vet man at dette er skrivenivået hennes. Og så skjønner jeg ikke poenget med å remse opp at det manglet et 'g' her og der, og ting i den dur. Det blir som daglig å kommentere at noen fortsatt veier 5 kilo for mye.

(Ikke myntet på deg, bare generell kommentar). :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Gul_gul skrev:

Å være bevisst om at man ikke skriver 100% feilfritt, betyr ikke nødvendigvis man er i stand til å "se" feilene. Et rette program (see what I did there) fanger jo ikke allting.

Men uansett, hvis man har lest bloggen gjennom en årrekke, så vet man at dette er skrivenivået hennes. Og så skjønner jeg ikke poenget med å remse opp at det manglet et 'g' her og der, og ting i den dur. Det blir som daglig å kommentere at noen fortsatt veier 5 kilo for mye.

(Ikke myntet på deg, bare generell kommentar). :) 

Tar den.. Kunne godt unngå akkurat det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Annonse

7 timer siden, Justlooking skrev:

Har hun sluttet og blogge?

Nei. Men er nok mye mer aktiv på Instagram. Ser en tendens til at mange bloggere er det- leste at noen sa at det er der pengene ligger...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 19.50, Mekkapekka skrev:

Lurer på hva eksakt de gjør som er så annerledes enn andre foreldre? Hun poengterer veldig ofte at de velger å gjøre ting annerledes enn andre, at de er «enklere» foreldre i forhold til andre som peser og i følge henne, syter om det å  ha barn...

Hun vil være unik på barneoppdragelse vet du. Mye bedre enn resten av befolkningen. Kan ikke se for meg at hun er så mye bedre enn oss andre. Mye tid på å stå foran speilet, osv. Mannen spiller mye TV-spill har jeg inntrykk av. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 1.6.2020 den 14.34, Stavangebrud2012 skrev:

Hun vil være unik på barneoppdragelse vet du. Mye bedre enn resten av befolkningen. Kan ikke se for meg at hun er så mye bedre enn oss andre. Mye tid på å stå foran speilet, osv. Mannen spiller mye TV-spill har jeg inntrykk av. 

De er f.eks ikke særlig aktive ute i naturen med ungene, ikke som de viser på SoMe iallefall... Er mye cafe og den type aktiviteter. Men skog og mark er vel for «vanlig» det da...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mekkapekka skrev:

De er f.eks ikke særlig aktive ute i naturen med ungene, ikke som de viser på SoMe iallefall... Er mye cafe og den type aktiviteter. Men skog og mark er vel for «vanlig» det da...

Ja, det virker ikke som de er så mye ute på tur med dem. Enig i det. Men jeg synes det er utrolig arrogant å hevde at hun er så mye mer chill enn andre foreldre. Hva vet hun om det?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 12.6.2020 den 9.52, Stavangebrud2012 skrev:

Ja, det virker ikke som de er så mye ute på tur med dem. Enig i det. Men jeg synes det er utrolig arrogant å hevde at hun er så mye mer chill enn andre foreldre. Hva vet hun om det?

Ja si det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen som peser og syter over å ha barn. Ser heller ikke hva hun gjør som er annerledes. Det kan jo hende det er annerledes fra hennes egen oppvekst, og så tror hun at den er annerledes. Ser helt normalt ut. Litt mye wine and drinks i forhold til å ha små barn. Hun reiste også mye uten barn, spesielt når hun bare hadde en. Kanskje det er det som er annerledes. Men definitivt ikke chill.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...