Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. august 2014 #161 Del Skrevet 31. august 2014 Hører på barne-tv mens jeg surfer på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 31. august 2014 #162 Del Skrevet 31. august 2014 Er veldig rastløs, mett og vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Har fikset på bloppisen min, vurderer nå å enten spille eller programmere litt. Evt se film. Hmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 31. august 2014 #163 Del Skrevet 31. august 2014 Nettopp begynt på mariusgenser til meg selv.. Kanskje den er ferdig til vinteren 2017?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 1. september 2014 #164 Del Skrevet 1. september 2014 Strikker og ser TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 1. september 2014 #165 Del Skrevet 1. september 2014 Tent et titalls stearinlys, ser modern family m pus rett ved siden av meg på pleddet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 1. september 2014 #166 Del Skrevet 1. september 2014 Koser meg i senga med kjæresten Driver med hver våre ting men er bare koselig å være i nærheten. Vurderer om jeg skal se på film eller være smart og legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idalok Skrevet 2. september 2014 #167 Del Skrevet 2. september 2014 Jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 12. september 2014 #168 Del Skrevet 12. september 2014 Kom fra jobben kl 22:00. Sitter bare på KG og ser hva folk skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 13. september 2014 #169 Del Skrevet 13. september 2014 "Strikker" baklengs .... hat hat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 13. september 2014 #170 Del Skrevet 13. september 2014 Vors på dag to. Men jeg er sliiiiiten. Men samboer er så sinnsykt søt og vil ha meg med ut for å danse, så da finner jeg vel formen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 13. september 2014 #171 Del Skrevet 13. september 2014 Kom hjem fra jobb for litt siden, nå skal jeg se på Skal vi danse, før jeg må legge meg, så jeg er klar for jobb igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. september 2014 #172 Del Skrevet 13. september 2014 Surfer på KG og venter på at brownies'en skal bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 13. september 2014 #173 Del Skrevet 13. september 2014 Koser meg med Gladiator, te og mørk sjokoalde ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 26. september 2014 #174 Del Skrevet 26. september 2014 Ligger i sofaen under pleddet, med iskald bokscola i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre. Samboer gikk og la seg for en halvtime siden, men det gadd ikke jeg, da blir jo fredagen så kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. september 2014 #175 Del Skrevet 26. september 2014 Hører musikk og svimer på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 27. september 2014 #176 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg har tenkt meg å kose meg for meg selv i kveld, har ikke noe å gjøre ellers... Tenkte åpne champagne flaska som jeg har. Tenkte også lage sjokoladedip for jordbær men det store spørsmålet er hvordan lager man sjokoladedip?? Noen som har enkel oppskrift til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 27. september 2014 #177 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg har tenkt meg å kose meg for meg selv i kveld, har ikke noe å gjøre ellers... Tenkte åpne champagne flaska som jeg har. Tenkte også lage sjokoladedip for jordbær men det store spørsmålet er hvordan lager man sjokoladedip?? Noen som har enkel oppskrift til det Er det ikke bare å smelte sjokolade da? Jeg gjør det i mikroen eller vannbad. Eller bare kjøp sjokoladesaus på tube Jeg holder på å fikse meg, for jeg vurderer en tur ut i dag også. Selv om jeg føler meg litt for gammel for en todagers. Er bare så gøy å dra ut og danse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 27. september 2014 #178 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg utsetter til jeg ikke gidder lenger. Har i grunn mye jeg skulle ha gjort, blant annet å skrevet litt og fått lest no bøker. Fått ryddet bort litt sko, ligger jo sko overalt i leiligheten av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 27. september 2014 #179 Del Skrevet 27. september 2014 Oiiiii :D det tenkte jeg ikke på takk for tips :D Hysjjjj du er ikke gammel, du må kose deg Er det ikke bare å smelte sjokolade da? Jeg gjør det i mikroen eller vannbad. Eller bare kjøp sjokoladesaus på tube Jeg holder på å fikse meg, for jeg vurderer en tur ut i dag også. Selv om jeg føler meg litt for gammel for en todagers. Er bare så gøy å dra ut og danse! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 27. september 2014 #180 Del Skrevet 27. september 2014 Venter på at det skal bli så mørkt at det blir løpetur med hodelykt :D Deilig! *skogenforsegselv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå