Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koselig :D blir det ikke etterpå bytur på dere? :P

Spiser is med to venninner imens vi ser Divergent for 3.gang i regnværet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Så koselig :D blir det ikke etterpå bytur på dere? :P

Nei, ka da?

Skrevet

Skrev bare at det var koselig, at du koste deg meg venniner dine. Så lurte jeg bare på om dere har tenkt å ta dere tur på byen, kanskje ta noen drinker eller hva som helst :)

Nei, ka da?

Gjest Belle âme
Skrevet

Skrev bare at det var koselig, at du koste deg meg venniner dine. Så lurte jeg bare på om dere har tenkt å ta dere tur på byen, kanskje ta noen drinker eller hva som helst :)

Inn på puber og sånn? Nei, da trur eg at dei som hadde slept oss inn hadde fått sparken :P

Skrevet

Har ryddet og brettet masse tøy.

Gjest Belle âme
Skrevet

Jaaa I kveld er eg på overnatting og vi synger karoke på høg hals og lager brownies.

Akkurat no har eg vondt i haudet.

Skrevet

Prøver å rydde, får besøk i morgen. Med å prøve, mener jeg at jeg manner meg opp, noe jeg har gjort de siste 3 timene. Kan ikke sove før jeg har ryddet :fnise:

Skrevet

Ikke en dritt.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Prøver å fortrenge at jeg er trøtt.

Skrevet

Prøver å fortrenge at jeg er trøtt.

Vil ikke legge deg, hvorfor? Er selv også trøtt og klør på ryggen midt mellom skulderbladene, ork å klø tilbake :fnise:

Skrevet

Gått opp og ned Ulriken, nå mat og tvserie med min kjære :-)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hva driver jeg med.. Prøver å tine kylling, skal lage middag. Føler meg hjelpesløs! :P

Skal lufte den nydelige, herlige, gode, søte, bedårende, bestiheleverden, biskevofsen min. Kosemosesussenusse

Skrevet

He he, så koselig da :) Men er det bare med hunden din eller skal også kjæresten din være med. Vet ikke om du er singel eller ikke he he :)

Hva driver jeg med.. Prøver å tine kylling, skal lage middag. Føler meg hjelpesløs! :P
Skal lufte den nydelige, herlige, gode, søte, bedårende, bestiheleverden, biskevofsen min. Kosemosesussenusse

Gjest Badebuksa
Skrevet

He he, så koselig da :) Men er det bare med hunden din eller skal også kjæresten din være med. Vet ikke om du er singel eller ikke he he :)

Ja, nå har'n fått tørrfisk ute, så nå koser han seg. Leika litt også :) Jeg er ikke singel! Men er aleine i kveld. Meg og hunden.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

kjedar livsskiten ut av meg

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal kanskje på kino, se på Børning Norske filmen.

Er ikke så glad i slike filmer men for se på det.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Prøver å samle energi til å gjøre enda mer husarbeid.

Skrevet

Har nylig besøkt grava til kjæresten og tent lys. Etter å ha grått ut sorg og frustrasjon, får jeg en god indre ro. Akkurat nå er ikke livet så verst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...