Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så koselig :D blir det ikke etterpå bytur på dere? :P

Spiser is med to venninner imens vi ser Divergent for 3.gang i regnværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrev bare at det var koselig, at du koste deg meg venniner dine. Så lurte jeg bare på om dere har tenkt å ta dere tur på byen, kanskje ta noen drinker eller hva som helst :)

Nei, ka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Skrev bare at det var koselig, at du koste deg meg venniner dine. Så lurte jeg bare på om dere har tenkt å ta dere tur på byen, kanskje ta noen drinker eller hva som helst :)

Inn på puber og sånn? Nei, da trur eg at dei som hadde slept oss inn hadde fått sparken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Jaaa I kveld er eg på overnatting og vi synger karoke på høg hals og lager brownies.

Akkurat no har eg vondt i haudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å rydde, får besøk i morgen. Med å prøve, mener jeg at jeg manner meg opp, noe jeg har gjort de siste 3 timene. Kan ikke sove før jeg har ryddet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å fortrenge at jeg er trøtt.

Vil ikke legge deg, hvorfor? Er selv også trøtt og klør på ryggen midt mellom skulderbladene, ork å klø tilbake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Hva driver jeg med.. Prøver å tine kylling, skal lage middag. Føler meg hjelpesløs! :P

Skal lufte den nydelige, herlige, gode, søte, bedårende, bestiheleverden, biskevofsen min. Kosemosesussenusse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, så koselig da :) Men er det bare med hunden din eller skal også kjæresten din være med. Vet ikke om du er singel eller ikke he he :)

Hva driver jeg med.. Prøver å tine kylling, skal lage middag. Føler meg hjelpesløs! :P
Skal lufte den nydelige, herlige, gode, søte, bedårende, bestiheleverden, biskevofsen min. Kosemosesussenusse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

He he, så koselig da :) Men er det bare med hunden din eller skal også kjæresten din være med. Vet ikke om du er singel eller ikke he he :)

Ja, nå har'n fått tørrfisk ute, så nå koser han seg. Leika litt også :) Jeg er ikke singel! Men er aleine i kveld. Meg og hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Har nylig besøkt grava til kjæresten og tent lys. Etter å ha grått ut sorg og frustrasjon, får jeg en god indre ro. Akkurat nå er ikke livet så verst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...