Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Glemte å skrive det som har skjedd på fredag som var.

Kommet hjem kl 18:00 fra jobben dusjet og slappet av litt... Så rundt 22:30 fikk jeg bare lyst til å ta meg tur på byen bare for å gå meg liten tur ut.

Det var helt ubeskrivelig temperatur ute, man kunne gå i shorts og t-skjorte ute t.o.m var det ingen vind for meg var det helt ekstremt fantastisk.

T.o.m var det mange som var ute og koste seg, det er litt overraskende i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ta igjen alt mulig etter helga siden jeg har vært borte. Ellers så sitter jeg, surfer på nettet og drikker en så som så te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjeder meg her på sida, og roter rundt på nettet etter nye interessante dating sider, har noen hørt om Sugar Daters? er det noe a la sukker eller dating.no, c-date?

og ja, kikker litt på Jason Bourne på TV'en :) han er bare sååå kjekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker klær, surfer her og ser på tv mens jeg venter på å bli trøtt nok til å legge meg. Kjempespennende fredag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter behagelig på et lammeskinn i godstolen foran peisen. Varmt og godt. Her har jeg vært de 3 siste timene ca :lol: Fredager er fine dager :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Var på en bokbutikk som har åpent til midnatt og gikk berserk. Det eneste som stoppet min kjøpegalskap, var det faktum at jeg måtte også bære hjem alle bøkene. Jeg trenger ikke helsestudio, det holder med slike kjøpeorgier nå og da. Og nå skal jeg - som den skap-OCD-pasienten jeg er - selvsagt registrere alle innkjøpene i mitt online-bibliotek. Samtidig tar jeg meg en alkoholfri cocktail og røyker som en skorstein. Good times.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...