NonJuan Skrevet 10. oktober 2014 #201 Del Skrevet 10. oktober 2014 Var på en bokbutikk som har åpent til midnatt og gikk berserk. Det eneste som stoppet min kjøpegalskap, var det faktum at jeg måtte også bære hjem alle bøkene. Jeg trenger ikke helsestudio, det holder med slike kjøpeorgier nå og da. Og nå skal jeg - som den skap-OCD-pasienten jeg er - selvsagt registrere alle innkjøpene i mitt online-bibliotek. Samtidig tar jeg meg en alkoholfri cocktail og røyker som en skorstein. Good times. Hahahhaha ååååååhhhhhhhh Jeg kjenner den følelsen der.... Er sånn med filmer jeg.. filmras... LIVSFARLIG!! I kveld.... ja nå er jo det litt sent.... men natten er alltid lang. Bare deilig man ikke skal på jobb, tenker nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. oktober 2014 #202 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hahahhaha ååååååhhhhhhhh Jeg kjenner den følelsen der.... Er sånn med filmer jeg.. filmras... LIVSFARLIG!! I kveld.... ja nå er jo det litt sent.... men natten er alltid lang. Bare deilig man ikke skal på jobb, tenker nå jeg Å ja, du lider av den samme galskapen du med Jeg pleier å avlegge den britiske Amazon-siden et aldri så lite besøk rett etter jul når det er salg. Og da kjøpes det inn filmer i massevis og lassevis. Finner alltid noe fra ønskelisten som selges til spottpris. Og siden jeg bor i utlandet, slipper jeg å tenke på toll- og avgiftsgrenser. Når det er sagt, så streamer jeg en god del. Og hvis det viser seg at filmen/serien er så knallbra at jeg glatt ser den to ganger, så blir den også kjøpt. Om enn kun for ekstramaterialet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 11. oktober 2014 #203 Del Skrevet 11. oktober 2014 I går ble det en liten haug drinker rett etter jobb. I dag har jeg jogget, vært på lang tur og shoppet så i kveld skal jeg bare slappe av Har inntatt et stort og digg hjemmelaget burgermåltid og skal bare krype sammen i sofaen og se på serier, film og game i stearinlysbelagt lun leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. oktober 2014 #204 Del Skrevet 11. oktober 2014 Surfer på KG , spiser Twist og drikker Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. oktober 2014 #205 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 11. oktober 2014 #206 Del Skrevet 11. oktober 2014 Leter etter brukte CDer på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. oktober 2014 #207 Del Skrevet 11. oktober 2014 Intet. Vurderer en tur ut, men tror jeg står over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. oktober 2014 #208 Del Skrevet 13. oktober 2014 Serie Maraton Skal se Arrow nå xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. oktober 2014 #209 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 13. oktober 2014 #210 Del Skrevet 13. oktober 2014 Planlegger neste lønningsshopping av klær. Trenger litt av hvert, men har ikke så mye å rutte med denne måneden, så da må en lage prioriteringsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 13. oktober 2014 #211 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ser på "The Kardashians" å strikker.. Og gleder meg til senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. oktober 2014 #212 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. oktober 2014 #213 Del Skrevet 15. oktober 2014 Surfer på KG. Slapper av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. oktober 2014 #214 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 17. oktober 2014 #215 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har skrevet litt på oppgaven min, ommøblert på soverommet og sparklet på gjesterommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 17. oktober 2014 #216 Del Skrevet 17. oktober 2014 Funderer på livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 18. oktober 2014 #217 Del Skrevet 18. oktober 2014 I kveld blir jeg vel kidnappet igjen... Ute å kjører med en kompis......*woot* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. oktober 2014 #218 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. oktober 2014 #219 Del Skrevet 18. oktober 2014 Nettopp kommet hjem. Skiftet til en kosekjole og forbereder en fin middag. Skal dusje meg og sminke meg. Ha på en fin kjole før 2 veninner kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 18. oktober 2014 #220 Del Skrevet 18. oktober 2014 Den fredag som var så sa kompis til meg når jeg har vært på jobb. " Vet du hva? Når det regner ute så blir det ikke mye å finne på om helgen i Norge her. Det er helt umulig å komme seg ute da blir du klissblaut og det er ikke artig. Jeg skulle ønsket at det ikke hadde vært regn om helgen da kunne man finne på " Han har det 100% riktig! Skal ut å kjøpe meg kebab for å spise og tilbake hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå