Rumle Skrevet 7. mars 2015 #541 Del Skrevet 7. mars 2015 Planlegger vårens hageplanting, hører på god musikk og drikker rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 7. mars 2015 #542 Del Skrevet 7. mars 2015 Hjelper lite det når det tar en halv livstid før noe slikt skjer Pøøøh.. Snakker om rett innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 7. mars 2015 #543 Del Skrevet 7. mars 2015 Pøøøh.. Snakker om rett innstilling Blir fort slik en ensom lørdags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 7. mars 2015 #544 Del Skrevet 7. mars 2015 Sparer penger ved å være hjemme Livet i hvert fall være hjemme er ikke ok. Hvis man har noen venner så er det kjekt å ta seg ut til dem, eller liten tur på byen og ta seg noen drinker. Det finnes mange folk som kaller seg "venner" men når du spør dem om å holde på med noe om helgen da er de som unge på 5 år at dem ikke orker å røre på seg. Spørs det, kanskje mer givende det, ut på nye eventyr i himmelen da. Ryktes at det er masse kjekke damer der, så kanskje jeg klarer å rømme singeltilværelsen da Kamerat for the ladies det finnes mange fantastiske jenter her på KG og sikkert mange gutter som er single. Men det er så vanskelig å få tak i dem hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. mars 2015 #545 Del Skrevet 9. mars 2015 Har avsluttet abonnement på VG+ og Dagbladet pluss. Det er stort sett bare uinteressante artikler som står der føler jeg. Så sparer man en liten slant hver måned om man dropper det abonnementet. Prøvde også å se på Norges Styggeste Rom sesong fire på nett-tv, men føler jeg har sett det før. Er det reprise? Jeg føler det er skuffende mye som er reprise av det som blir sendt på TV'en. Ser frem til dagens episode av Frikjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. mars 2015 #546 Del Skrevet 9. mars 2015 Avinstallerer og reinstallerer og avinstallerer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #547 Del Skrevet 9. mars 2015 Føler meg trist. Har ingen grunn til det. Fint vær, snart bursdag, kjæreste, barn...alt som gjør meg lykkelig, men kjenner meg trist...Anonymous poster hash: 94dbb...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. mars 2015 #548 Del Skrevet 9. mars 2015 Føler meg trist. Har ingen grunn til det. Fint vær, snart bursdag, kjæreste, barn...alt som gjør meg lykkelig, men kjenner meg trist...Anonymous poster hash: 94dbb...9f1 Er det den manglende meningen med livet som banker på døren, eller menneskets dødelighet, eller noe annet eksistensielt som man kanskje merker når alt ellers går på skinner? En hverdag med kjas og mas, som bare skal overvinnes, gir få pustepauser til å reflektere over - er dette alt? Men en dag "alt" er bra, kan det være at man får tid til å reflektere over tilværelsen, og finne - tomhet. Jeg skal skyndte meg ut av tråden igjen - jeg blir ganske upålitelig sånn nær leggetid, og ihvertfall etter kl 23. Ønsker deg fine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #549 Del Skrevet 9. mars 2015 Er det den manglende meningen med livet som banker på døren, eller menneskets dødelighet, eller noe annet eksistensielt som man kanskje merker når alt ellers går på skinner? En hverdag med kjas og mas, som bare skal overvinnes, gir få pustepauser til å reflektere over - er dette alt? Men en dag "alt" er bra, kan det være at man får tid til å reflektere over tilværelsen, og finne - tomhet. Jeg skal skyndte meg ut av tråden igjen - jeg blir ganske upålitelig sånn nær leggetid, og ihvertfall etter kl 23. Ønsker deg fine dager Er nok mye av det jeg tenker og. Alt går på skinner, en har fått det en ønsker seg også sitter en igjen med "er dette alt? var det det?"Anonymous poster hash: 94dbb...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. mars 2015 #550 Del Skrevet 9. mars 2015 Er nok mye av det jeg tenker og. Alt går på skinner, en har fått det en ønsker seg også sitter en igjen med "er dette alt? var det det?"Anonymous poster hash: 94dbb...9f1 Jeg tror ikke det. Men det hjelper jo ikke deg og jeg vil være varsom med å forfekte noen "mening med livet" her. Ha et åpent, men kritisk sinn, altså, ikke døm før du har hørt, men etterprøv, om du søker svar på de eksistensielle spørsmålene, hvem er vi, hva gjør vi her og hvor går vi hen. Det er nå et råd gitt i beste mening iallfall Lykke til! Og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. mars 2015 #551 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 12. mars 2015 #552 Del Skrevet 12. mars 2015 Lager lasagne, pusser på enkeltmannsforetaket og forbereder morgendagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisyfosine Skrevet 13. mars 2015 #553 Del Skrevet 13. mars 2015 Kjeder meg... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. mars 2015 #554 Del Skrevet 13. mars 2015 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DoubleOh Skrevet 13. mars 2015 #555 Del Skrevet 13. mars 2015 I kveld sitter jeg nok bare å trykker på datamaskinen og chillern som de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 13. mars 2015 #556 Del Skrevet 13. mars 2015 Akkurat hjemme igjen fra jobb, skal være litt sosial med mann og barn, og så i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. mars 2015 #557 Del Skrevet 13. mars 2015 Ser på National Geographic, drikker Cola light, leser på KG og koser med pusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 13. mars 2015 #558 Del Skrevet 13. mars 2015 Ser på The Graham Norton show der David Beckham og Hugh Jackman er gjester. Elsker han sistnevnte og kommer forhåpentligvis til å ha søte drømmer i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 13. mars 2015 #559 Del Skrevet 13. mars 2015 Tar en øl og ser på film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 13. mars 2015 #560 Del Skrevet 13. mars 2015 Å herregud det skjer for hver eneste helg nesten det samme ting. Gamle Norge Gamle Norge hufff hufff :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå