Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I kveld har jeg stort sett sittet med Wikipedia store deler av kvelden. Mange nye artikler som må skrives, eller utvides. I tillegg har jeg sett en god del på TV...



Anonymous poster hash: 3cc1e...40f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var jeg på kino som vanlig. Det var ganske bra film jeg så på, Run all Night :)

I kveld har jeg ingen planer så da blir det å kjede seg :(



Anonymous poster hash: d119a...7eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på kvinneforum og prøver å fortelle damene at det finnes menn som er snille, og som respekterer kjærestene sine... Det var det ingen som trodde på :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt for mange episoder av Vikings, spist litt for mye sushi og drukket litt øl :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett litt for mange episoder av Vikings, spist litt for mye sushi og drukket litt øl :laugh:

For mye sushi? Hvordan kan det gå an?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye sushi? Hvordan kan det gå an?

15 biter middelmådig sushi ble litt for mye! Er jo vant med at det er dritgodt, så spiser opp av gammel vane :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 biter middelmådig sushi ble litt for mye! Er jo vant med at det er dritgodt, så spiser opp av gammel vane :fnise:

Aha, den ser jeg. Sushi skal jo være digg (og gøy, hvis man putter på alt for mye wasabi), så da blir det fort litt mye, hvis det er dårlige saker... Det hadde vel blirr mer riktig om du skrev at det ble for mye søppel, spørru meg, i og med at det er det dårlig sushi er ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver å kurere hodepine, bittelitt bedre, men fortsatt en lang vei igjen. Får ikke sove siden bare det å snu seg gjør vondt. Krampeaktig hodepine. Er så trøtt, men på en god måte siden det hjalp å spise :) Kanskje jeg får sove etterpå :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Egentlig er det vel blitt morgen, men ok.

Hva jeg driver med: Drikker meg så møkkings jeg kan klare å bli på hjemmeprodusert vin.

Hikk.

:skaal:

Jo, også hører vi på gammal musikk som blir presentert for oss av folk som var sju år den gangen Grandmaster Flash and the Furious Five kom med The Message.

Vi fikk nemlig fortalt oss av de samme folka at vi måtte få en innføring i "hva rap egentlig er."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. Egentlig er det vel blitt morgen, men ok.

Hva jeg driver med: Drikker meg så møkkings jeg kan klare å bli på hjemmeprodusert vin.

Hikk.

:skaal:

Formen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brettspill. Fikk juling i Evolution, men tok brutalt igjen i Roll for the Galaxy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...