Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har stekt pavlovabunn til farsdagen i morgen. Nå ligger jeg i sengen og koser meg med Let's Plays på YouTube sammen med pus :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg angrer som bare det!

I går kveld kom jeg kl 18:00 og angrer no som bare det. Jeg hørte at det var premiere på film "Dum og Dummere to". Så jeg tok meg tur på kinoen kl 22: 30 for å se på filmen kjemp artig film.

Det som er problemet NÅ, at det er ingenting å gjøre!! Ute regner det og det er bare dungt dag for meg. Jeg skjønner ikke hvorfor men jeg kunne droppe filmen i går og kunne se på den i kveld. Bare å ha noe å gjøre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer som bare det!

I går kveld kom jeg kl 18:00 og angrer no som bare det. Jeg hørte at det var premiere på film "Dum og Dummere to". Så jeg tok meg tur på kinoen kl 22: 30 for å se på filmen kjemp artig film.

Det som er problemet NÅ, at det er ingenting å gjøre!! Ute regner det og det er bare dungt dag for meg. Jeg skjønner ikke hvorfor men jeg kunne droppe filmen i går og kunne se på den i kveld. Bare å ha noe å gjøre :/

Ta deg en tur ut og se på livet :) det skal jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg :) tenkte ta meg kl 23:00. Men hvis du hadde bodd i nærheten kunne vi ta oss begge to ute bare for å se :P bare som venner hehe :)

Ta deg en tur ut og se på livet :) det skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg :) tenkte ta meg kl 23:00. Men hvis du hadde bodd i nærheten kunne vi ta oss begge to ute bare for å se :P bare som venner hehe :)

Bor nok ikke i nærheten, jeg bor rimelig øde. Men hadde vi det, så hadde nok det vært hyggelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hahah den var god :D paraplydrink :D :P haha

Ikke noe spesielt. Grubler litt på om jeg skal ta kvelden eller ordne en paraplydrink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inbiller meg at jeg prøver å se på en film.

Men jeg vet hva som kjer, så jeg driver med alt mulig annet samtidig...

MAO multitasking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesielt. Grubler litt på om jeg skal ta kvelden eller ordne en paraplydrink.

Paraplydrink, uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...