Gjest Petter Skrevet 7. november 2014 #261 Del Skrevet 7. november 2014 Hører på musikk og tenker mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 7. november 2014 #262 Del Skrevet 7. november 2014 Hvilken film skal du se? Vurderte selv ta meg tur til kino men var ikke noe av likevel. Bare barnefilmer på kinoene her i Norge :s ingen filmer som i USA feks Ble Turist. Underholdende nok den, og ikke akkurat noen barnefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra i skogen Skrevet 7. november 2014 #263 Del Skrevet 7. november 2014 Hører på Eric Clapton. Sitter alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 8. november 2014 #264 Del Skrevet 8. november 2014 Rart at jeg ikke finner denne filmen på kino.. Hvor bor du?by? Ser ut som at alle kinoer ikke ha samme filmer på kino. :s Ble Turist. Underholdende nok den, og ikke akkurat noen barnefilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 8. november 2014 #265 Del Skrevet 8. november 2014 Oslo. Skjer ikke stort i kveld. Prøver vel å få jobbet litt, med mindre jeg mot formodning blir invitert med på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. november 2014 #266 Del Skrevet 8. november 2014 Passer unger med ei venninne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. november 2014 #267 Del Skrevet 8. november 2014 Har tatt på meg en fin kjole, sminket meg og drukket nesten en flaske hvitvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. november 2014 #268 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #269 Del Skrevet 8. november 2014 Samme jeg gjør hver dag jeg er hjemme, ligger i senga og ser på tv mens jeg er på pc. Jeg har et kjedelig liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. november 2014 #270 Del Skrevet 8. november 2014 Surfer på KG, og spiser lørdagsgodteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 8. november 2014 #271 Del Skrevet 8. november 2014 Tjaaaa.. Det gjør også mange mange andre som deg.... Jeg føler at vi i Norge har ikke mye å finne på. Samme ting foregår nesten hver dag. Men når vi tar oss ferie i utlandet så er det mye mer ting man kan finne på :s litt rart da. Samme jeg gjør hver dag jeg er hjemme, ligger i senga og ser på tv mens jeg er på pc. Jeg har et kjedelig liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totning Skrevet 8. november 2014 #272 Del Skrevet 8. november 2014 venter på skyss som aldri duker opp så nå tek je snart sopelimen fatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 8. november 2014 #273 Del Skrevet 8. november 2014 Vet du kanskje hvem som har ansvar for filmer her i Norge? Filmer som fra usa Tyskland..... osv Og når denne bedriften eller hva skal jeg kalle og at dem har ansvar for å sende ut til kinoene i Norge. Oslo. Skjer ikke stort i kveld. Prøver vel å få jobbet litt, med mindre jeg mot formodning blir invitert med på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #274 Del Skrevet 8. november 2014 Tjaaaa.. Det gjør også mange mange andre som deg.... Jeg føler at vi i Norge har ikke mye å finne på. Samme ting foregår nesten hver dag. Men når vi tar oss ferie i utlandet så er det mye mer ting man kan finne på :s litt rart da. Jeg er litt usiikker nå, var den første 1 og halv settningen svar på innlegget mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 8. november 2014 #275 Del Skrevet 8. november 2014 Det var det du skrev " Det samme jeg gjør osvosv." Jeg er litt usiikker nå, var den første 1 og halv settningen svar på innlegget mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #276 Del Skrevet 8. november 2014 Det var det du skrev " Det samme jeg gjør osvosv." Sitaten ligger under det du sier så da er jeg usikker, folk har vanligvis sitaten oppenfor det de skriver Akkurat nå sitter jeg på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 8. november 2014 #277 Del Skrevet 8. november 2014 Ligger strak ut i den store, herlige sofaen min å ser på "Jamie Olivers kosemat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #278 Del Skrevet 8. november 2014 Ligger strak ut i den store, herlige sofaen min å ser på "Jamie Olivers kosemat" Evig ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 8. november 2014 #279 Del Skrevet 8. november 2014 Sitter i grunn bare å kjeder meg. Har lyst til å finne på no, men er litt giddaløs i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 8. november 2014 #280 Del Skrevet 8. november 2014 Er på kino. Skal se INTERSTELLAR og venter på at den skal starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå