Gå til innhold

Flere som kanskje har noe gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir uvel av tanken å date igjen, være aktiv på sukker ol. Lykke til dere andre:) kanskje jeg plutselig en vakker dag blir klar igjen. Møtte han siste eksen der som jeg følte var min store kjærlighet..

Anonymous poster hash: c8371...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring! :hug: Det er de øvelsene du nevner her jeg prøver å bruke, og som regel fungerer det greit. Jeg tar fram søte meldinger han har skrevet og leser dem. Tenker at "hvorfor skulle han skrive sånt om han ikke mente det? Det må da komme fra et sted?" Når det blir for mye tra jeg meg en joggetur eller sykkeltur for å klarne tankene. Tror det bare blir litt mye innimellom. At alt liksom samler seg opp og eksploderer.

Ja jeg har fortalt han om usikkerheten min og litt hvor det kommer fra :)

Herregud, så tøff du er! :hug:

:)

Siden vi begge har barn så går det tid mellom hver gang vi kan sees, typ 2 uker. Hvor lang tid skal vi date før jeg tar opp kjærestesamtalen? Jeg er alltid så usikker på dette, selv om jeg med denne mannen har en god magefølelse.

Anonymous poster hash: 2aeaa...7d1

Det er det samme mellom oss og. Utrolig lenge. :( Før var det en gang i uken, men nå blir det bare annenhver helg.

Sånn er alltid vanskelig å ta opp. Uff. Kanskje du er heldig og han tar det opp? :vetikke: Det er sjeldent en fasit på sånne ting. Jeg tok det opp første gang med kjæresten etter 4 uker, men da sa han nei. 4 uker etter dumpet han meg, og 6 uker etter det kom han krypende tilbake om at han ville ha meg for alt det var verdt.

Har ikke fått møtt han enda og jeg kjenner at jeg savner han veldig!

Jeg har tenkt en del på at jeg kanskje burde fortelle han at jeg er forelsket, neste gang vi møtes. Men jeg er redd. Jeg føler at med en gang jeg sier det, så vil det være over. At han ikke er forelsket i meg, og at han blir skremt og vil ut....siden det ikke har funket med noen andre tidligere, hvorfor skulle det gjøre det nå? Samtidig føler jeg at jeg MÅ få det ut...det tærer på meg, fordi jeg er så glad i ham, og vil være med han hele tiden....jeg vet ikke, jeg..alt er liksom bare rot i følelsene og tankene mine..

Åååååh! Det er så deilig følelser å ha! ;) Si det, si det, si det! :rodmer:

Kanskje du har møtt mannen i ditt liv nå? De andre var bare distraksjoner! Jeg vet ikke. Jeg tenker... noen ganger er det bare verdt å ta en sjanse. Være litt sprø, litt gærn, litt tullete.

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir uvel av tanken å date igjen, være aktiv på sukker ol. Lykke til dere andre:) kanskje jeg plutselig en vakker dag blir klar igjen. Møtte han siste eksen der som jeg følte var min store kjærlighet..

Anonymous poster hash: c8371...820

Lenge siden det ble slutt? :hug:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg vet ikke. Eller jo kanskje jeg vet men ikke vil innse det. Har holdt på med en fyr i en liten periode. Han tar aldri initiativ til å snakke med meg på facebook og det er jeg som tar initiativ til å møtes. Vi har det veldig fint sammen når vi møtes, men mistenker at han bare vil ha sex. Jeg er småinterressert, men burde jeg egentlig bare kutte dette ut nå?

Anonymous poster hash: 0885a...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg over her. Det er vel ca 3 uker siden. Det verste er at jeg ikke fikk møtt han. Jeg kom hjem fra jobb og han avsluttet det hele i en melding. Han var på hytta. Vi hadde en diakusjon når jeg var på jobb. Jeg var sliten og orket ikke ta noen diskusjoner da. Vi skrev kun meldinger. Han taklet ikke min reaksjon og det endte med brudd. Misforståelser og frykt... Jeg har ikke klart å ringt han i ettertid for han virket så sikker i sin sak denne gangen.. Vi har begge barn fra før og som gjør det hele ekstra sårt. Uansett det er hans valg som jeg må akseptere. Trist om han faktisk elsker meg like høyt som han sa uka før, men han mistet troen på oss.

Anonymous poster hash: c8371...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det samme mellom oss og. Utrolig lenge. :( Før var det en gang i uken, men nå blir det bare annenhver helg.

Sånn er alltid vanskelig å ta opp. Uff. Kanskje du er heldig og han tar det opp? :vetikke: Det er sjeldent en fasit på sånne ting. Jeg tok det opp første gang med kjæresten etter 4 uker, men da sa han nei. 4 uker etter dumpet han meg, og 6 uker etter det kom han krypende tilbake om at han ville ha meg for alt det var verdt.

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Jeg blir veldig overrasket om han tar det opp før meg

Jeg gir det frem til neste barnefrihelg. Om jeg ikke hører noe innen da så går jeg videre...

Anonymous poster hash: 2aeaa...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg har noe på gang, men jeg håper det :vetikke: Det var en scruffy, langhårete backpacker som skulle bo hos naboen min bare for noen dager, men endte med å være der i nesten over en måned for å jobbe med litt snekring og mekanikerarbeid for å tjene penger til å fortsette reisen sin. Sykt handyman! Han dro for to-tre uker siden. Vi hengte sammen nesten hver dag, jeg viste han rundt, vi dro på fest sammen, spiste middag, kvelds og frokost sammen - og så vekte han meg en morgen med ROSER, frokost og favoritteen min. Han var omtrent steinblakk på det tidspunktet, og valgte å bruke pengene sine på en bukett med ROSER OG TE!!!! :strix: Jeg trodde først han var en boms, men så viste det seg at han nesten var ferdig med mastergraden sin, pluss at han var glup som fy, og ikke en irriterende hippie heller. Etter han dro, sender han meg fortsatt oppdateringer om hvordan det går med reisen og spør hvordan det går med meg og skriver at han savner meg og blablabla. Vi har snakket om å reise sammen ganske snart, og at jeg kanskje skal få komme til hans land og hilse på hans familie og venner. Kan det være kjærleik, eller er det bare vennskap? Beklager utbruddet, men: ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!! Og vi har ikke engang hatt sex! Men jeg tør ikke å håpe på for mye, siden vi bor i to vidt forskjellige land, og sjansen for at det virkelig blir noe er liten. Men han likte kattene mine. Eksen min hatet kattene mine. :sjenert:

I det jeg skulle til å trykke på post-knappen, sendte han meg en SMS. Wheey!



Anonymous poster hash: 6271f...55c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så tøff du er! :hug:

Åååååh! Det er så deilig følelser å ha! ;) Si det, si det, si det! :rodmer:

Kanskje du har møtt mannen i ditt liv nå? De andre var bare distraksjoner! Jeg vet ikke. Jeg tenker... noen ganger er det bare verdt å ta en sjanse. Være litt sprø, litt gærn, litt tullete.

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Haha, tusen takk! Det er mye jeg fortsatt ikke har sagt da, vil ikke skremme han vekk helt heller, så tar det litt etter litt :)

Jeg trodde det skulle være helt fantastisk å være forelsket, men nå synes jeg ikke det er noe godt i det hele tatt. Eller, det er fantastisk når vi er sammen! Da er jeg helt i skyene, og han viser virkelig at han liker meg da. Sist gang vi var sammen, sendte han en melding på kvelden dagen etter og skrev at han hadde hatt en fantastisk dag og at det var takket være meg :rodmer:

Men så..denne uken har jeg nesten ikke fått tak i han. Han har jobbet mye, det vet jeg, men jeg skulle ønske jeg kunne få et lite vink om at han var der. Da blir jeg usikker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating er så vanskelig! Man blir interessert i noen, men så føles det som om de egentlig ikke er interessert tilbake.

Jeg noen få fra nettet i det siste, og fant etter hvert en som jeg likte veldig godt. Vi snakket masse tidligere, men i det siste har det blitt så lite, og alltid jeg som må ta kontakt. Jeg VET at han er veldig opptatt for tida, men jeg er likevel litt redd for at jeg står på "hold"

Vi skulle egentlig treffes til helga, men det passer ikke for ham. Han har jo et veldig godt poeng når han sier at det kommer til å passe bedre for begge til uka, men jeg vil treffe ham nåååå :(



Anonymous poster hash: 522b3...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av denne ventingen!



Anonymous poster hash: f48b9...5f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også...vil se han nå! :(

Jeg vil ta på han, kline, klemme og sitte i armkroken hans. NÅ!!

Anonymous poster hash: f48b9...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ta på han, kline, klemme og sitte i armkroken hans. NÅ!!

Anonymous poster hash: f48b9...5f3

Samme her! Savner armkroken hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må se lenge etter den armkroken :( Jeg har sendt melding og får ikke svar. Jeg vet ikke hva som er greia hans, med at han ikke svarer..jeg er lei av det. Skjønner ingenting. Når vi har kontakt er han supersøt og det virker virkelig som at han liker meg og er glad i meg. Men plutselig blir han "borte" Jeg har en følelse av at han ikke er så interessert. At han bare bruker meg. Samtidig kan jeg ikke se for meg han som en slik person. Jeg har virkelig ikke peiling. Vet ikke hva jeg skriver nå engang. Jeg er knust innvendig. Sendte en melding til han i går og spurte hva han ville. Om han likte meg og var interessert eller ikke. At jeg håpet han kunne gi meg et ordentlig svar. Har ikke fått svar enda, så han er tydeligvis ikke mann nok til å si det som det er heller...

Det her blir bare rot, jeg beklager...men gråter og gråter og gråter. Sitter bare å tenker "hvordan kunne jeg tro at noen ville elske meg for den jeg er?" Jeg klarte endelig å slippe murene rundt meg litt, men det som er bak, er tydeligvis ikke nok uansett...Jeg er bare så lei meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Jessica-Oslo

Tror nok jeg må se lenge etter den armkroken :( Jeg har sendt melding og får ikke svar. Jeg vet ikke hva som er greia hans, med at han ikke svarer..jeg er lei av det. Skjønner ingenting. Når vi har kontakt er han supersøt og det virker virkelig som at han liker meg og er glad i meg. Men plutselig blir han "borte" Jeg har en følelse av at han ikke er så interessert. At han bare bruker meg. Samtidig kan jeg ikke se for meg han som en slik person. Jeg har virkelig ikke peiling. Vet ikke hva jeg skriver nå engang. Jeg er knust innvendig. Sendte en melding til han i går og spurte hva han ville. Om han likte meg og var interessert eller ikke. At jeg håpet han kunne gi meg et ordentlig svar. Har ikke fått svar enda, så han er tydeligvis ikke mann nok til å si det som det er heller...

Det her blir bare rot, jeg beklager...men gråter og gråter og gråter. Sitter bare å tenker "hvordan kunne jeg tro at noen ville elske meg for den jeg er?" Jeg klarte endelig å slippe murene rundt meg litt, men det som er bak, er tydeligvis ikke nok uansett...Jeg er bare så lei meg nå.

Håper du har fått svaret du ønsker deg - blir lei meg av å lese hvordan du har det :(

Selv har jeg en førstedate med en sukkermann på søndag, veldig spent. Godt inntrykk av ham på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått svaret du ønsker deg - blir lei meg av å lese hvordan du har det :(

Selv har jeg en førstedate med en sukkermann på søndag, veldig spent. Godt inntrykk av ham på telefonen.

Jeg har fått svar - ikke det jeg ønsket meg. Han svarte at han ikke visst hva han ville. Siden har jeg ikke hørt noe. Alt det her satte fart i depresjonen min og jeg har hatt noen veldig tunge uker. Det gikk opp og ned for oss, men den siste tiden endret det seg og det virket virkelig som at han ville noe mer. Vet ikke hva som skjedde, og det er tungt. Alt minner meg om han. Jeg har aldri følt det sånn for noen før, aldri åpent meg slik jeg gjorde. Jeg tenker på han nesten hele tiden...

Føler ikke at jeg noen gang kommer til å finne noen som virkelig kan elske meg, ikke bare like meg... :(

Du må ha masse lykke til på date! Håper det går bedre for deg enn for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jeg har fått svar - ikke det jeg ønsket meg. Han svarte at han ikke visst hva han ville. Siden har jeg ikke hørt noe. Alt det her satte fart i depresjonen min og jeg har hatt noen veldig tunge uker. Det gikk opp og ned for oss, men den siste tiden endret det seg og det virket virkelig som at han ville noe mer. Vet ikke hva som skjedde, og det er tungt. Alt minner meg om han. Jeg har aldri følt det sånn for noen før, aldri åpent meg slik jeg gjorde. Jeg tenker på han nesten hele tiden...

Føler ikke at jeg noen gang kommer til å finne noen som virkelig kan elske meg, ikke bare like meg... :(

Du må ha masse lykke til på date! Håper det går bedre for deg enn for meg :)

Føler med deg - du skal vite at jeg har stått i dine sko, og at heldigvis så blir det bedre på sikt. For meg tok det ca ett år. Første tiden var en sorg av en annen verden :( Får så vondt av deg!

Endret av Jessica-Oslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...