AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Hva syns dere om hele gay pride-opplegget? Jeg personlig syns det kan bli litt mye når det lages store tog hvor man skal vise seg frem så mye som mulig. Men jeg har virkelig ikke noe imot homofile. Jeg respekterer alle legninger. Lillebror har kommet ut av skapet, men er ikke helt der at aaaalle skal vite om det enda. Syns det er rart man skal skrike ut at man er homo, selv om man er stolt av det. Jeg er selvfølgelig helt imot han tosken som har gruppe på face hvor man mener at homofili er sykdom. Hvor står DU?Anonymous poster hash: f035f...631
Gjest Steamboat Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Er vel ikke noe verre enn å feire 17.mai. Kult med fest og morro. Endret 27. juni 2014 av Steamboat 11
Chloe- Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Jeg skulle ønske "gay pride" ikke behøvdes. Men så lenge fordommer fortsatt florerer i samfunnet vårt er det er nødvendig at man arrangerer dette - så man får uttrykt at det absolutt ikke er en skam å være homofil. 21
Teethgrinding Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Det er dritbra. Hele vesten viser et tydelig politisk verdivalg. Vi bør være stolte av dette. Det er kjennetegnet på et fungerende og moralsk samfunn. 11
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 hva med straight-pride? Anonymous poster hash: 14dbd...ee4 6
Chloe- Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 hva med straight-pride?Anonymous poster hash: 14dbd...ee4 Hvilke fordommer møter du som hetero? 18
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Gay pride er kjempegøy! Jeg og andre heterofile drar til Oslo for å ha det gøy sammen med våre homofile venner hvert år. Anonymous poster hash: 0144a...b96 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Min holdning er vel at en legning ikke er noe å være stolt av, eller flau over. Men de må selvsagt få marsjere i gatene alt de vil. Faren er kanskje at mye av det som vises i toget er så "far out" at det faktisk skremmer enkelte fra å komme ut av skapet. Jeg ble forresten truet (av en hetero kvinne) til å melde meg inn i facebookgruppen, ellers blir jeg slettet som venn. Det er litt spesielt. Jeg meldte meg ikke inn, og er heller ikke slettet. Det tror jeg ikke alle de andre blir heller. Når det gjelder homofile prester, homofilt ekteskap etc er det en selvfølge for meg at det enkelte trossamfunn bestemmer det selv. Anonymous poster hash: 946a5...2c1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Hvilke fordommer møter du som hetero? Ingen.. Men det hadde jo vært kult for oss hetero å ha en diger parade av en fest? Som kunne endte opp i en orgie i Rådhussalen hvor alle hadde sex med hverandre. Anonymous poster hash: 14dbd...ee4
Tarsan97 Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Enig med deg helt der. Ikke noe imot homser jeg heller. Men det blir litt mye når en sexuel legning skal feires i ett tog..? Ellers er dette ett fint eksempel på att noe som er sett på på en viss måte glir ut når det eksponeres mye. Så blir det normalt og greit da att homser går i tog og kliner og leker med dildoene sine for å gjøre ett poeng mens pappa og mamma står og ser på med de to barna sine....Spørsmålet er om vi skal la slikt skje med liksom allt. Eller om vi skal beskytte verdiene og moralen vår mer bevisst ? 3
Gjest AnneShirley Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Jeg skulle ønske "gay pride" ikke behøvdes. Men så lenge fordommer fortsatt florerer i samfunnet vårt er det er nødvendig at man arrangerer dette - så man får uttrykt at det absolutt ikke er en skam å være homofil. Nettopp.
Chloe- Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Ingen.. Men det hadde jo vært kult for oss hetero å ha en diger parade av en fest? Som kunne endte opp i en orgie i Rådhussalen hvor alle hadde sex med hverandre.Anonymous poster hash: 14dbd...ee4 At du forbinder Pride Week med orgie i Rådhussalen er et yppelig eksempel på fordom. 22
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 At du forbinder Pride Week med orgie i Rådhussalen er et yppelig eksempel på fordom. Hæ?? Nå tar du ordene helt ut til ditt eget tankesett. Jeg har ikke noe imot homofili. Jeg er bare misunnelig. Synes vi som er hetero også fortjener fest og moro. Og ja, hadde ikke sagt nei til orgier. Hadde du? Anonymous poster hash: 14dbd...ee4 1
Gjest Blomst83 Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Hva syns dere om hele gay pride-opplegget? Jeg personlig syns det kan bli litt mye når det lages store tog hvor man skal vise seg frem så mye som mulig. Men jeg har virkelig ikke noe imot homofile. Jeg respekterer alle legninger. Lillebror har kommet ut av skapet, men er ikke helt der at aaaalle skal vite om det enda.Syns det er rart man skal skrike ut at man er homo, selv om man er stolt av det. Jeg er selvfølgelig helt imot han tosken som har gruppe på face hvor man mener at homofili er sykdom. Hvor står DU?Anonymous poster hash: f035f...631 Nå er det ikke det som er grunnlaget for skeive dager (gay pride).Selvom vi lever i 2014 florerer det av fordommer og manglende likestilling på flere områder,og da trengs skeive dager.
Chloe- Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Hæ?? Nå tar du ordene helt ut til ditt eget tankesett. Jeg har ikke noe imot homofili. Jeg er bare misunnelig. Synes vi som er hetero også fortjener fest og moro. Og ja, hadde ikke sagt nei til orgier. Hadde du?Anonymous poster hash: 14dbd...ee4 Dette blir for tåpelig. Fest og moro er det absolutt ingen som hindrer deg ifra! Du kan gjerne henge deg på gay parade du også, det gjør jeg - hetero som jeg er. Jeg syns stolthet over homofili er en fin kampsak.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes faktisk gay pride kan bygge opp om flere fordommer. Hvem ser man på gay pride? Masse skruller i dameklær og sminke, der hovedfokuset er sex. Noe som gjør at folk som allerede er skeptiske til homofile får enda mer bensin på bålet. At homser bare er en gjeng med skruller som prøver å kle seg ut som damer. Mens realiteten er at de fleste homofile ikke ter seg slik. Anonymous poster hash: 0ac43...e0e 11
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes faktisk gay pride kan bygge opp om flere fordommer. Hvem ser man på gay pride? Masse skruller i dameklær og sminke, der hovedfokuset er sex. Noe som gjør at folk som allerede er skeptiske til homofile får enda mer bensin på bålet. At homser bare er en gjeng med skruller som prøver å kle seg ut som damer. Mens realiteten er at de fleste homofile ikke ter seg slik.Anonymous poster hash: 0ac43...e0e Tull. Du ser mye annet enn bare transer. Men du tenker kanskje ikke sånn umiddelbart ar de er homofile/lesbiske når de ser helt vanlige ut?Anonymous poster hash: 0144a...b96 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 Gay pride handler om mer enn bare å "vise seg frem" og å jobbe mot fordommer. Det er også ment som et arrangement der lgbt-personer kan komme sammen og møtes, og få programmer rettet mot seg, det blir mye gøy å gjøre. Det er ikke så mange arrangementer for lgbt-folk, spesielt ikke i et så lite land som Norge, så jeg skjønner godt at de trenger det! Alle andre arrangementer er jo som oftest befolket av heterofile.. som man vil forvente når lgbt er en minoritet. Anonymous poster hash: 1a35f...245 2
Gjest BettyBoop Skrevet 27. juni 2014 #19 Skrevet 27. juni 2014 Hæ?? Nå tar du ordene helt ut til ditt eget tankesett. Jeg har ikke noe imot homofili. Jeg er bare misunnelig. Synes vi som er hetero også fortjener fest og moro. Og ja, hadde ikke sagt nei til orgier. Hadde du?Anonymous poster hash: 14dbd...ee4 men de har jo ikke orgier på rådhusplassen. Og du har lov å feste å ha det gøy sammen med de hvis du vil 1
Gjest Blomst83 Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes faktisk gay pride kan bygge opp om flere fordommer. Hvem ser man på gay pride? Masse skruller i dameklær og sminke, der hovedfokuset er sex. Noe som gjør at folk som allerede er skeptiske til homofile får enda mer bensin på bålet. At homser bare er en gjeng med skruller som prøver å kle seg ut som damer. Mens realiteten er at de fleste homofile ikke ter seg slik. Anonymous poster hash: 0ac43...e0e Hmmm...Vet ikke om jeg skal le eller grine.Har du egentlig sett hele paraden. Det går folk under mange forskjellige paroler. Kan blandt annet nevne: Åpen kirkegruppe, homofile og barn og for å ikke glemme skeiv verden.Som er noen av de modigste og tøffeste menneskene som finnes spør du meg.De riskierer veldig mye med å vise seg som åpen homofil når du klar og tydlig kan se at de ikke er etnisk norske.Og bare den parolen i seg selv forteller hvor vikig skeive dager egentlig er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå