Gå til innhold

Dior Skinflash


Miss-X

Anbefalte innlegg

Heisann

Tok sjansen og kjøpte denne i går.

Bruker vanligvis YSL Touche Eclat i nr 1

Kjøpte Dior sin i nr 2

Den er mer gultonet og passet perfekt nå som jeg har fått litt mer farge i ansiktet.

Den er mer dekkende enn YSL sin, og ser veldig naturlig ut.

YSL sin inneholder nok endel mer lysreflekterende partikler.

Ellers er de temmelig like.

Så konklusjonen min blir at dersom man har mørke ringer vil jeg anbefale Dior, men hvis du bare ønsker en highligher er YSL sin best.

Hvis man er i tvil kan det være lurt å prøve Dior sin, for den er ca 100kr billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte også en i går i nr. 1.

Syntes den var, ok. Men skal teste noen dager til før jeg sier om jeg synes den er bedre enn kanebo sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Dior fås overalt; i hvertfall hos Esthetique. Tror den koster 275, hvis jeg ikke tar feil? YSL koster 345,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, du får kjøp den stort sett over alt.

Jeg kjøpte den hos Esthetique, på Tveita Senteret.

der kostet den 245,- kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Ethereal
Jeg må si at jeg foretrekker Kanebo. :wink:

Men har du prøvd Skinflash *nysgjerrig*...Jeg har ikke, og bruker også Kanebo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ethereal: Det står lenger oppe i tråden at hun har kjøpt den og prøver den ut.. :wink:

:wink:

Har prøvd den en stund, men den var ikke helt for meg. Neste gang kommer jeg kanskje til å prøve YSL sin. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hva var galt? For tørr? for mye/for lite dekkende? YSL er i hvertfall mindre dekkende enn Kanebo, men har mer lysreflekterende partikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke den dekket skikkelig. Kosten var ubehagelig, og det kom lite ut selv om en vridde på greia flere "klikk" om gangen.

Nei, takke meg til Kanebo. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt veldig fornøyd med min.

Den dekker bedre, og er mer fuktgivende enn YSL sin synes jeg. Eneste minus er at den ikke har like mye lysreflekterende partikler.

Kommer mye concealer ut av min når jeg skrur, og kosten synes jeg er helt lik YSL sin...

Kanebo sin har jeg ikke prøvd.

Tror ikke jeg kommer til å gå tilbake til YSL, men kanskjed prøve Kanebo sin neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt veldig fornøyd med min.

Den dekker bedre, og er mer fuktgivende enn YSL sin synes jeg. Eneste minus er at den ikke har like mye lysreflekterende partikler.

Kommer mye concealer ut av min når jeg skrur, og kosten synes jeg er helt lik YSL sin...

Kanebo sin har jeg ikke prøvd.

Tror ikke jeg kommer til å gå tilbake til YSL, men kanskjed prøve Kanebo sin neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Skulle gjerne ha snakka med noen som har prøvd både Kanebo, YSL og Dior sin jeg... De hadde hatt en erfaring som jeg hadde vært veldig interessert i å høre mer om :)

Lurer veldig på hvilken som er best av de 3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...