Gå til innhold

trimmer du nesen din?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nasal

lange mørke hår som gjerne stikker ut av neseborene er meget stygt. så jeg kjøpte meg en nesehårstrimmer på clas ohlson og nå har både jeg og sambo hårfrie neser! hva med dere? steller dere pent med nesen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Alle har da hår i nesen, men det er vel sjelden at de stikker ut. Mine gjør ikke det. Lar dem være som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lange mørke hår som gjerne stikker ut av neseborene er meget stygt. så jeg kjøpte meg en nesehårstrimmer på clas ohlson og nå har både jeg og sambo hårfrie neser! hva med dere? steller dere pent med nesen deres?
''

Såklart! Trodde alle gjorde det jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare tynne, lyse, og fine hår i nesen jeg, så de synes ikke selv om man skulle antrenge seg veldig for å finne dem :ler: Overlater nesehårstrimmingen til de som har lange sorte hår stikkende ut av nesegrevet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nesehår er så små og lyse at de bare kan sees om jeg går helt bort til speilet og kikker hardt nok, så jeg ser ikke helt nødvendigheten av å bruke nesehårstrimmer. Samboeren min bruker det derimot, han har 2-3 hår som vokser seg synlige om han ikke passer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia

Mine nesehår er heldigvis små og lyse, og de stikker i hvert fall ikke ut.

Samboers gjør det, og han klipper med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Visst har jeg nesehår, men de er langt inni nesen, så jeg ser ingen grunn til å gjøre noe med dem da. De har jo en funksjon. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nasal

tør jeg foreslå at dere spør noen som garantert gir dere et ærlig svar? som feks en søster. disse sier som regel rett ut om noe er i veien med utseendet ditt. bøy hodet bakover og spør henne om hun ser nesehår hos deg. er de synlig bør de trimmes! dere aner ikke hvor mange tilsynelatende renslige og staselige kvinner jeg har sett på jobben som har nesen full av hår! også lyse hår er meget synlige for oss i dette yrket! jeg jobber som tannpleier.... jeg har også lyse hår og de stikker ikke ut av nesen min men da jeg vet at de i visse situasjoner er synlige tar jeg meg tid til å fjerne disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nasal

Tenk dere at neste gang dere ligger i tannlegestolen at både jeg og tannlegen kan se rett opp i nesen din i meget godt lys og at du har flere titalls lange hår i dine nesebor! Passer du på å nappe øyenbrynene dine og vokse barten din burde du også ta deg tid til å pleie neseborene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde denne tråden handlet om trening av nesen, jeg... :ler:

Forøvrig ser jeg ingen grunn til å trimme mine korte, lyse, tynne nesehår. Om tannlegen ser dem, driter jeg i. Selv har jeg aldri tenkt "Oi, hun der burde virkelig fjerne hårene hun har i nesen!"

Folk som bryr seg om slike uvesentligheter har alt for mye fritid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Å så sint da. Les her; Sier jeg at nesehårene ine ikke synes, gjør de ikke det. Hva tror du jeg er, en skaplesbe som lyver om mine glattbarberte nesebor på et kvinneforum?

Huttamei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går altså hårfobien for langt her :ler:

Har heller ikke synlige nesehår... og ettersom de som er der er oppe i nesen og ikke synlige for andre enn tannlegen... så velger jeg å tenke at de sikkert har en misjon.

Den dagen de nærmer seg utgangen av nesen forsvinner de.

Men jeg ler igrunn godt av tanken på at noen mennesker faktisk legger merke til andres nesehår og irriterer seg over dem... Det gir liksom en ny ond glede ved å ha mine der inne... :ler: Neste gang jeg er hos tannlegen kommer jeg til å håpe at han vrir seg av utsikten til innsiden av nesen min. Kanskje jeg blafrerlitt ekstra med nesevingene for å se hvordan han reagerer. :sjarmor:

(Er innsider av neser forresten et lekkert syn UTEN nesehår?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir liksom en ny ond glede ved å ha mine der inne... :ler:

Neste gang jeg blir irritert på noen skal jeg tenke "hehe, jeg har nesen full av hår, så bare fuck off!"

:tunge1:

Forøvrig vil jeg tro at innsiden av nesen er like lekker med hår som uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

jeg har et mørkt utseende, og dertil hørende mørke hår... :veldigsur: samt en orntli oppstoppernese, så jeg må defintivt stusse nesehårene mine. Burde faktisk ha tatt de ytterste med voks, men fy satan så vondt det er å dra ut nesehår :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nasal

til siste gjest: skulle ønske flere var like ærlige som deg! mistenker at de fleste som har svart i denne tråden bare skryter på seg rene nesehull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til siste gjest: skulle ønske flere var like ærlige som deg! mistenker at de fleste som har svart i denne tråden bare skryter på seg rene nesehull.

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...