Gå til innhold

Ønsker å bli foreldre i ung alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om dere er her. Gidder ikke gå mer spesifikt inn på hva vi jobber med/studerer i henhold til fordommer. Ønsker ikke heller kommentarer av de som mener vi er for unge og ikke har aning om hva begir oss selv ut på. Jeg er jenta i forholdet og jeg er 20 år mens han er 25 år. Vi vil klare oss fint og ungen vil ha en økonomisk trygghet og selvfølgelig få masse kjærlighet hos oss.

Lurer bare på om dere er her dere som ØNSKET å bli foreldre i ung alder? Hvordan gikk det og hvordan har dere det i dag? :)



Anonymous poster hash: ba8d9...9d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk eldste jenta når jeg var 19.

Elsker henne, selvfølelig, men jeg angrer på at jeg ble mamma så tidlig. Og få nummer to som 25åring var noe helt annet! Mye enklere, og mye mer riktig.

Jeg innså ikke hvor ung jeg faktisk var da jeg var 19, men det ser jeg jo i dag.

Samboeren min var 25 da vi fikk hun eldste, og vi hadde trygg økonomi og leilighet med hele pakka. Alt føltes riktig der og da, og jeg dømmer deg selvfølgelig ikke. Vi har klart oss veldig bra, men jeg ville ha ventet om tiden kunne blitt endret.

Under graviditet nummer to (som 25åring) opplevde jeg mindre hormoner i spill. Ingen nedturer som ved mitt første svangerskap. Fødselen var også enklere, men mye viktigere, tiden i etterkant var enklere. Jeg var voksen, og forstod bedre.

Dette er vanskelig og forklare, og det er jo også individuelt, selvfølgelig.

Uansett så er dette mine svar.

Anonymous poster hash: 25c73...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...