Gå til innhold

Mat som ser sykt digg ut i filmer/serier!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg ser Hells Kitchen så har jeg sååå lyst på Beef Wellington!

Det er kjempegodt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spikersuppa i Pippi :wow:



Anonymous poster hash: ac4ca...868
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Maten og drikken de spiser på krimserier. Misunnelig over at dem kan ha råd og kjøpe seg takeaway og drikker hele tiden på jobb :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en gammel Donald-tegneserie hvor Donald er så blakk at Ole, Dole og Doffen må spise ristet brød med ansjos på, for det er alt de har. Men guddameg så digg det så ut, de rutene hvor de tygget!!



Anonymous poster hash: 0b9cc...fb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått chinese takeaway på boks i sverige, smaker faktisk veldig godt, bare et tips!

Forøvrig blir jeg ganske sulten når jeg ser de spiser mat i filmer eller tvserier, og tar meg selv i å tenke om de forkludrer scenen med vilje noen ganger, bare for å ta noen biter til :ler:



Anonymous poster hash: d068c...6d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løvenes Konge, den delen Simba blir avvent kjøtt :sjenert: De insektene ser spiselige ut... :hoho:

Endret av plix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt Brad Pitt spiser i Oceans trilogien. Han spiser nesten hele tiden!

Grøten som Albert Åberg spiste i (de gamle?) bøkene. Den var rosa, mener jeg å huske.

Spaghetti og kjøttbollene i Lady og Landstrykeren



Anonymous poster hash: 2cc08...1c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med kinesisk takeaway, amerikanske pizzaer, Marikkens kjøttboller og villsvinene forresten. Ble sulten nå.



Anonymous poster hash: 2cc08...1c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de skal friste deltakerne i Slankekrigen med all maten som har gjort dem feite...den maten ser god ut!

Paiene moren til Knoll og Tott baker, som alltid står til kjøling i vinduskarmen

Joeys (Friends) "meat ball sandwich" har jeg også lyst til å prøve :)



Anonymous poster hash: 4baf2...957
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Pan's labyrinth, når Ofelia kommer ned i rommet hvor han bleke, skumle duden sitter. Der er det et enormt bord med alle slags fristelser (og poenget er jo nettopp at hun skal bli fristet, for når hun tar en drue ellr noe våkner han)...

Og alle typer filmer hvor de spiser litt "gammeldags" mat med bord fulle av kylling/kalkun, druer, frukt, rød vin.. All verdens herligheter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså ikke en matrett, men ser denne drinken ofte på sånne amerikanske serier/filmer. Synes det ser så godt ut.

Root beer float

3391352821430.24388.png

Noen som har prøvd det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså ikke en matrett, men ser denne drinken ofte på sånne amerikanske serier/filmer. Synes det ser så godt ut.

Root beer float

3391352821430.24388.png

Noen som har prøvd det?

Jeg syns root beer smaker pøkk, og syns ikke is og væske med kullsyre er en god kombo uansett. Så aldri igjen, her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Og alle typer filmer hvor de spiser litt "gammeldags" mat med bord fulle av kylling/kalkun, druer, frukt, rød vin.. All verdens herligheter

Vi var i Riga på en middelalderrestaurant. Vi var mange og var der for å feire noe.

Vi ble satt rundt et langbord, fikk servert masse forskjellig mat som var ganske autentisk for middelalderen og det var en gruppe som spilte på middelalderinstrumenter der.

Det var litt av en opplevelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns root beer smaker pøkk, og syns ikke is og væske med kullsyre er en god kombo uansett. Så aldri igjen, her i gården.

Vet du hvor man får mat kjøpt root beer i Norge? Har selv lyst å prøve det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastascenen i Eat, Pray, Love.

<3Pasta<3

Retten som spises i den scenen er en Bucatatini All Amatriciana og er en enkel oppskrift du lett lager hjemme.

Anonymous poster hash: c6c35...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du hvor man får mat kjøpt root beer i Norge? Har selv lyst å prøve det!

Se etter Vørterøl i større matforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Gammel tråd, men jeg drar den opp igjen.

Jeg syns all maten fra Downton Abbey ser så god ut. Jeg skulle gjerne vært en av ladyene:P

Anonymkode: f5588...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Kinesisk takeaway og Pizza

Ja, det ser så artig ut med de boksene på kinamaten. De stedene jeg har bodd, får man bare vanlige take away-bokser. I tillegg er det det at man kjøper mange ting og så deler man med gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...