AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Tenker på slitesterke, elastiske, myke, gode, lette å krabbe i og løpe i, holdbare klær i god kvalitet... Hvilke merker bør jeg se etter? Anonymous poster hash: 00d39...720
Susan Sto Helit Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Vi har god erfaring med buksene fra Me&I. Ellers er både HM, Cubus, nameit, Kappahl og Lindex helt fine til hverdagsklær. (Bare unngå de stiveste olabuksene og skjortene.) Andre merker vi har likt er Lego, Minimyo, Celavi, Bamboobaby, moonkids, IKKS, Katvig og Ej sikke lej. 1
Ciara Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Vi bruker mest klær fra kjedebutikkene. Klær mistes, slites og søles på, så jeg ser ikke poenget i å legge for mye penger i det. Men en gang i blant slår jeg til og handler noe på Polarn o Pyret 6
Gjest Magdalene Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Vi bruker mest klær fra kjedebutikkene. Klær mistes, slites og søles på, så jeg ser ikke poenget i å legge for mye penger i det. Men en gang i blant slår jeg til og handler noe på Polarn o Pyret Signerer dette. Vi har både dyre klær, og klær fra billigkjedene, men kan ikke si jeg merker noen forskjell på kvalitet fra det ene merket til det andre.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg vet av erfaring at Polarn o Pyret holder seg lenger enn HM, bodyene der f.eks blir fort stive og rare. Men tenkerpå inneklær i bhg. Anonymous poster hash: 00d39...720
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Forresten tenkte jegå kjøpe billig, men dersom det er noen høykvalitetsklær på salg, slår jeg til! Derfor jeg ville vite hva jeg skal se etter Kappahl og Lindex er greit nok, men dårlig erfaring med HM og Cubus, særlig Cubus.Anonymous poster hash: 00d39...720
Ciara Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er alltid ute etter ullklær på salg. Følger med på Bogerud tekstil, for der har de Janus.
Gjest chiki Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Kjøpte nettopp joggebukser på coop obs, 2 for 99kr:) for meg er det viktigste at de er behagelige for jenta mi å ha de på og st hun kan leke godt i dem. Her har vi alt mulig av klær, vossatassar, cubus, lindex osv, og en del vi har kjøpt i tyrkia:)
Gjest Jørild Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Inneklær kjøper vi hvor som helst, egentlig. De slites ganske jevnt uansett merke. Uteklær er vi mer nøye med, for der synes jeg ofte enkelte merker holder bedre. 3
Gjest Magdalene Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Inneklær kjøper vi hvor som helst, egentlig. De slites ganske jevnt uansett merke. Uteklær er vi mer nøye med, for der synes jeg ofte enkelte merker holder bedre. Dette er jeg veldig enig i!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Hvilke ytterklærmerker er å anbefale? Hr sett på Stormberg, Vossatassar, Reima (Reima er dog i det dyreste laget)Anonymous poster hash: 00d39...720
Gjest Magdalene Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Vinterdresser til De minste (1-3år) sverger jeg til Molo. Til femåringen prøvde vi testvinneren fra didrikson, og var superfornøyde. Kavat vintersko til minsten med høy vrist, viking til eldste med breie føtter.
Tante-Sofie Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har en veldig aktiv gutt som likevel ikke rekker å slite ut klærne før han vokser fra dem, så for min del er det viktigst at de er behagelige og har god passform for lek. Yttertøy legger jeg derimot en del mer i fordi vi er veldig mye ute på tur og mye i aktivitet. Da han var i de minste str (opp til 104) var jeg utrolig fornøyd med Reima. Kjøpte den første vinterdressen hans på salg, og den blir brukt av 3. barn nå uten å se nevneverdig slitt ut.
Engel Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Buksene fra Me&I er slitesterke og gode, holder mye lengre enn bukser fra kjedebutikkene og er geniale om man har flere barn som kan arve klær også. Gensere/overdeler er helt ok fra kjedebutikkene. Yttertøy: jeg har vært veldig fornøyd med yttertøyet fra Reflex. Hyggelig pris også. Og HellyHansens allværstøy!
Vera Vinge Skrevet 20. juni 2014 #15 Skrevet 20. juni 2014 Vi bruker mest klær fra kjedebutikkene. Klær mistes, slites og søles på, så jeg ser ikke poenget i å legge for mye penger i det. Men en gang i blant slår jeg til og handler noe på Polarn o Pyret Enig i at jeg gidder heller ikke å legge veldig mye penger i barneklær, også fordi man trenger så mye av det når de vokser så fort, blir skitne osv. Men, særlig nå som jeg tar frem nr 1 sine klær til nr 2, må jeg si jeg merker forskjell på merkene. Syns jevnt over at klærne fra PoP og Lindex har holdt seg merkbart bedre enn klær fra de andre billigkjedene. Så jeg tenker enda mer over hva jeg kjøper til eldstemann nå, siden det skal brukes til minst en til og vaskes et utall ganger. Jeg syns egentlig PoP er litt dyrt, men kjøper sjelden noe på fullpris der. Med jevnlige og gode salg, ser jeg at vi har mye derfra nå.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #16 Skrevet 20. juni 2014 Ja, PoP er litt dyrt, så det gjelder vel å slå til når det er salg. Jeg har blitt salggal, saumfarer nettet etter salg. Hvordan er kvaliteten på: Stormberg? Memini? Ugly Childrens Clothing? Nøstebarn? Joha? Sammenlignet med "alt annet"... Anonymous poster hash: 00d39...720
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2014 #17 Skrevet 20. juni 2014 Buksene fra Me&I er slitesterke og gode, holder mye lengre enn bukser fra kjedebutikkene og er geniale om man har flere barn som kan arve klær også. Gensere/overdeler er helt ok fra kjedebutikkene. Yttertøy: jeg har vært veldig fornøyd med yttertøyet fra Reflex. Hyggelig pris også. Og HellyHansens allværstøy! Enig med bukser fra Me&I. Vi har to bukser derfra som bokstavelig talt har blitt brukt i over 2 år i strekk, til 2 unger, og de ser ikke brukt ut engang! Bodyer kjøpes på Polarn O. Pyret, ellers er det litt hipp som happ mtp barnehageklær.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #18 Skrevet 20. juni 2014 Får man kjøpt me&i på nettet eller er det bare på party? Har noen klær derfra og kunne tenkt meg flere, men er ikke så gira på å arrangere...Anonymous poster hash: 12f87...9c8
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2014 #19 Skrevet 20. juni 2014 Ja, PoP er litt dyrt, så det gjelder vel å slå til når det er salg. Jeg har blitt salggal, saumfarer nettet etter salg. Hvordan er kvaliteten på: Stormberg? Memini? Ugly Childrens Clothing? Nøstebarn? Joha? Sammenlignet med "alt annet"... Anonymous poster hash: 00d39...720 Liker Stormberg. Vi har arvet fleecejakker derfra og de er veldig gode. Den tykke allværsjakken var dog litt stiv. MeMini sine ullklær er deilige! Vi har både heldresser og kjoler derfra. Holder seg fint i vask og er gode i størrelsen. Joha sine klær er ekstremt små i størrelsen. Vi har to jenter er/har vært på den tykkere enden av skalaen så vi har heller brukt Janus som passer deres fasong bedre. Har du en slank og kort baby er Joha bra. Selve kvaliteten er dog veldig god. Litt tykkere enn Janus.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #20 Skrevet 20. juni 2014 Mn får kjøpt på nettet, men nettbutikken er nede. Dessuten må man vel betale toll?Anonymous poster hash: 00d39...720
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå