Gjest Nosoul Skrevet 12. august 2014 #41 Skrevet 12. august 2014 Hvordan trimmer dere? Hva bruker dere? Anonymous poster hash: 4ede1...b77 Jeg har i alle år brukt barberhøvel og enten asan eller sånn barberingskrem fra rfsu Bruker dog aldri engangshøvel der nede...
Nanami Skrevet 12. august 2014 #43 Skrevet 12. august 2014 Jeg tar alt. Har forsøkt å trimme, men jeg har så spredte lyse hår at det bare ser rart ut. Et hår her og et hår der. Da ser det mye bedre ut helt glatt
Gjest KateW Skrevet 12. august 2014 #44 Skrevet 12. august 2014 Den er tross alt utrydningstruet. Regnskogen altså... Ja, ikkje kugen, håper jeg!
Gjest KateW Skrevet 12. august 2014 #45 Skrevet 12. august 2014 (endret) Ha meg unnskyldt uvitenheten her damer, men har aldri vært borti brazilian wax i.o.m at jeg er mann...men MÅ man på en sånn salong for å få det gjort? Trodde damene kunne kjøpe putter med voks og ta det selv jeg....?? HuhHuhHuh.... Venninna mi prøvde det, og det var så vondt at hun måtte vente til håret grodde ut så hun kunne klippe bort voksen. Det er ytterst vanskelig å gjøre det selv, for man vegrer seg fordi man vet det gjør noe inni helvete vondt. Når voksedama gjør det tar hun det raskt og effektivt, det er vanskelig å gjøre det selv, for man pingler ut. Endret 12. august 2014 av KateW
Gjest HarryDotter Skrevet 12. august 2014 #46 Skrevet 12. august 2014 HuhHuhHuh.... Venninna mi prøvde det, og det var så vondt at hun måtte vente til håret grodde ut så hun kunne klippe bort voksen. Det er ytterst vanskelig å gjøre det selv, for man vegrer seg fordi man vet det gjør noe inni helvete vondt. Når voksedama gjør det tar hun det raskt og effektivt, det er vanskelig å gjøre det selv, for man pingler ut. Hehehe..jeg lider med dere damer og allt stellet dere må igjennom :D
miramis Skrevet 12. august 2014 #47 Skrevet 12. august 2014 Dere som tror at det er så renslig å være barbert, har misforstått. Det er ikke mer renslig. Barbering gjør at det blir tett og klamt på huden, og sopp og bakterier trives i et slikt miljø. Det er en grunn til at vi har hår der nede. Hårene tiltrekker seg fuktighet, slik at ikke fuktigheten blir værende konstant på huden. Dessuten er det ekkelt når voksne ser ut som småbarn der nede.Anonymous poster hash: 40c42...2f9 Hårene fanger også opp utflod, menstruasjon og avføring. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #48 Skrevet 12. august 2014 Kan jeg spørre om noe? Etter jeg begynte å barbere meg vokser hårene utover lårene. Ikke langt utover, men utenom bikinilinjen... Syns det er så irriterende. Ikke pent, og det må jo barberes ofte, spesielt nå om sommeren. Flere som har det sånn? Er sikker på at jeg er den eneste!Anonymous poster hash: 7a1e8...194
Prestekragen Skrevet 12. august 2014 #49 Skrevet 12. august 2014 Kan jeg spørre om noe? Etter jeg begynte å barbere meg vokser hårene utover lårene. Ikke langt utover, men utenom bikinilinjen... Syns det er så irriterende. Ikke pent, og det må jo barberes ofte, spesielt nå om sommeren. Flere som har det sånn? Er sikker på at jeg er den eneste!Anonymous poster hash: 7a1e8...194 Sikkert fordi når du barberer, har du også tatt vekk de hårene man vanligvis har på lårene, og de vokser jo selvsagt ut igjen.
Konghung Skrevet 12. august 2014 #50 Skrevet 12. august 2014 Jeg er helt glatt, og gjerne smurt inn med en hudkrem :-)
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #51 Skrevet 12. august 2014 Fordi det gjør det lettere å bli kvitt flatlus!Anonymous poster hash: 2378f...3f4
Konghung Skrevet 12. august 2014 #53 Skrevet 12. august 2014 Tar alt Føles best! Føles best for mannen under tungelek nedentill også :-) Da kan en kose seg i det uendelige ;-)
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #54 Skrevet 12. august 2014 Barberte meg ofte før, men som mann er jeg redd for hva sykepleierene ville syntes om jeg havnet i pleie. Anonymous poster hash: ac104...9f6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #55 Skrevet 12. august 2014 Barberte meg ofte før, men som mann er jeg redd for hva sykepleierene ville syntes om jeg havnet i pleie.Anonymous poster hash: ac104...9f6 Lettere for pleierne dine å finne rosinen din når den ikke er gjemt bort i åkeren.Anonymous poster hash: 2378f...3f4
Konghung Skrevet 12. august 2014 #56 Skrevet 12. august 2014 Lettere for pleierne dine å finne rosinen din når den ikke er gjemt bort i åkeren.Anonymous poster hash: 2378f...3f4 Hmm, trodde rosinen var I pølsa jeg...
MarianneE Skrevet 13. august 2014 #57 Skrevet 13. august 2014 Ja, ikkje kugen, håper jeg! Hei hei!!!! Må du ikke skremme livet av oss!
Gjest KateW Skrevet 13. august 2014 #58 Skrevet 13. august 2014 Hei hei!!!! Må du ikke skremme livet av oss! *skjerper seg*
Cerulean Skrevet 13. august 2014 #59 Skrevet 13. august 2014 Føles best for mannen under tungelek nedentill også :-) Da kan en kose seg i det uendelige ;-) Det inntrykket har jeg og. Ellers blir det litt som "hår i maten" - haha, liker ikke den tanken. No hair, no care
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #60 Skrevet 13. august 2014 HuhHuhHuh.... Venninna mi prøvde det, og det var så vondt at hun måtte vente til håret grodde ut så hun kunne klippe bort voksen. Det er ytterst vanskelig å gjøre det selv, for man vegrer seg fordi man vet det gjør noe inni helvete vondt. Når voksedama gjør det tar hun det raskt og effektivt, det er vanskelig å gjøre det selv, for man pingler ut. Et tips til venninna di: babyolje eller balsam fjerner voks Anonymous poster hash: 06855...d25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå