Gå til innhold

Hvordan er dere barbert nedentil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Varierer veldig, men har typisk en liten stripe. Aldri likt å være -helt- glattbarbert selv, og typen sier han bare synes det er kos med noe å ta på der nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For øyeblikket gikk jeg for en trekant trimmet ellers rundt kjønnslepper er jeg barbert.

Var så heldig og få hjelp av min kjære igår etter vi hadde badet sammen igår kveld. 😀

• Liker 1
Skrevet

Gidder ikke barbere. Klipper litt lengde. Thats it. Under armene har jeg tatt laser, så der slipper jeg å barbere.

Høres flott ut synes jeg ;) Deilig med naturlig !

• Liker 1
Skrevet

Gidder ikke barbere. Klipper litt lengde. Thats it. Under armene har jeg tatt laser, så der slipper jeg å barbere.

Høres ut som om du har ei nydelig "matte" over venusberget ditt ;)

Selv barbere jeg pungen, og litt opp på sidene :D

AnonymBruker
Skrevet

Dere som lager disse trådene, er dere de samme hver gang, eller ser dere faktisk ikke de andre trådene?

Anonymous poster hash: 8e7d1...a04
  • Liker 4
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett helt glatt. Av og til en stripe. Mest glatt nå på sommeren når jeg bruker bikinitruse.

Anonymous poster hash: 4b7ba...dee

AnonymBruker
Skrevet

Høres flott ut synes jeg ;) Deilig med naturlig !

Der er du igjen...

Anonymous poster hash: eecbd...60f

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet

Dere som lager disse trådene, er dere de samme hver gang, eller ser dere faktisk ikke de andre trådene?

Anonymous poster hash: 8e7d1...a04

Folk må vel få lov til å spørre om akkurat det de selv ønsker selv om det har blitt diskutert på KG tidligere ? Ellers hadde det blitt veldig stille her inne... Selv om man poster et tema som har blitt diskutert her før så er det ofte ulike folk som svarer... da blir det ikke alltid det samme. Hvor mange tusenvis av tråder omhandler ikke slanking, kjærlighetssorg, utroskap, kjip svigermor og dating ? Finnes det egentlig noe som ikke har blitt diskutert på KG? Tror jammen jeg skal prøve å finne det ut :fnise:

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Når jeg barberer er det helt glatt som gjelder :danse:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Har aldri "full bush".....Har stort sett "3 dagers skjegg" der nede....men raker allt av titt og ofte når jeg er i humør til det.

Gjest lurven
Skrevet

barberer ikke, ser ut som en regnskog der nede, Bevar regnskogen

Skrevet

barberer ikke, ser ut som en regnskog der nede, Bevar regnskogen

Den er tross alt utrydningstruet.

Regnskogen altså...

• Liker 1
Skrevet

Dere som tror at det er så renslig å være barbert, har misforstått. Det er ikke mer renslig. Barbering gjør at det blir tett og klamt på huden, og sopp og bakterier trives i et slikt miljø. Det er en grunn til at vi har hår der nede. Hårene tiltrekker seg fuktighet, slik at ikke fuktigheten blir værende konstant på huden. Dessuten er det ekkelt når voksne ser ut som småbarn der nede.

Anonymous poster hash: 40c42...2f9
  • Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 10 Aug 2014 - 10:07, said:

Dere som tror at det er så renslig å være barbert, har misforstått. Det er ikke mer renslig. Barbering gjør at det blir tett og klamt på huden, og sopp og bakterier trives i et slikt miljø. Det er en grunn til at vi har hår der nede. Hårene tiltrekker seg fuktighet, slik at ikke fuktigheten blir værende konstant på huden. Dessuten er det ekkelt når voksne ser ut som småbarn der nede.

Anonymous poster hash: 40c42...2f9

Det har ingenting med småbarn å gjøre. Men at du tenker sånn sier vel mer om deg enn alle de glattbarberte. Hygienisk så har du helt rett. Det er vel like flere som syns hår er ekkelt der nede enn dem som syns det ser ut som barnekjønn. Kommer vi fra en nasjon av pedofile nå plutselig ? :fnise:

Skrevet

Den er tross alt utrydningstruet.

Regnskogen altså...

ja det er jo derfor det er viktig å beholde den

Skrevet

Alltid stripe.

• Liker 1
Skrevet

Er helt glatt der nede, er ikke komfortabel med så mye hår.. Kan av og til ha et par mm med hår, men aldri noe mere :P

Skrevet

Hvordan trimmer dere? Hva bruker dere?

Anonymous poster hash: 4ede1...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...