Gå til innhold

Hvordan er dere barbert nedentil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar alt. Synes det ser litt kylling ut, men jeg liker ikke hår :sjenert:

Hvordan barberer dere dere?

Anonymous poster hash: 7d37e...925

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar bikinilinjen oftest, der vil jeg ikke ha hår. Resten får gro til det er en halv cm eller noe sånt, så tar jeg alt. Det er når jeg må bruke høvel eller noe da. Vanligvis går jeg og får det vokset (da tar jeg alt).

Anonymous poster hash: 84848...b4f

AnonymBruker
Skrevet

Helt glatt :)

Normal behåring (som er trimmet i bikinilinjen) eller helt glatt er de eneste alternativene jeg synes er pent.

Har aldri skjønt den greia med at noen lar en liten "flystripe" være igjen..

Anonymous poster hash: 5c711...aad
  • Liker 1
Skrevet

Alt, både foran og bak.

Liker best at det er helt glatt :danse:

Skrevet

Helt Glatt, med høvel.... Har ikke turt å få brazilian wax gjort enda :ler:

Skrevet (endret)

Alt bort. Helt glatt.

Endret av Aurora_Versailles
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Alt, både foran og bak.

Liker best at det er helt glatt :danse:

Her og :laugh:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Helt Glatt, med høvel.... Har ikke turt å få brazilian wax gjort enda :ler:

Ha meg unnskyldt uvitenheten her damer, men har aldri vært borti brazilian wax i.o.m at jeg er mann...men MÅ man på en sånn salong for å få det gjort? Trodde damene kunne kjøpe putter med voks og ta det selv jeg....?? :klo:

Skrevet

Gidder ikke barbere. Klipper litt lengde. Thats it. Under armene har jeg tatt laser, så der slipper jeg å barbere.

• Liker 3
Skrevet

Ha meg unnskyldt uvitenheten her damer, men har aldri vært borti brazilian wax i.o.m at jeg er mann...men MÅ man på en sånn salong for å få det gjort? Trodde damene kunne kjøpe putter med voks og ta det selv jeg....?? :klo:

Menn kan også ta brazilian ;)

Det er vel ikke fullt så enkelt å gjøre på seg selv, men finnes sikkert noen damer som fikser det. Litt vanskelige vinkler :P

• Liker 2
Skrevet

Når man går til salong for å få det vokset, må man ikke ha litt lengde på håret først da? Sånn at man får tak til å røkke det ut? Hvor langt må det være da?

Jeg bruker høvel, men kunne godt tenke meg å slippe de stubbene...

Gjest Alohaa
Skrevet

Som regel alt, men av og til lar jeg det også være igjen en liten kort stripe. Bruker alltid høvel. Har aldri turt å bruke voks noen steder på kroppen.

Skrevet

Jeg går på salong og tar brazilian ca. hver 5 uke. Da er håret utvokst 1 cm. Alt bort, foran og bak. Det gjør ikke vondt i det hele tatt.

Koster meg 350 kr, men det er det verd. Med høvel kommer du ikke til overalt, og det vokser fortere ut. Faren for inngrodde hår er stor.

AnonymBruker
Skrevet

Når man går på sånne salonger, kan man velge kjønn på de som skal gjøre det?

Er det ikke litt flaut å ligge der?

Dere som tar alt, pleier dere å dusje nakne i fellesdusjer på treningssentere o.s.v.?

Anonymous poster hash: 8a7ab...7fc
Skrevet

Når man går på sånne salonger, kan man velge kjønn på de som skal gjøre det?

Er det ikke litt flaut å ligge der?

Dere som tar alt, pleier dere å dusje nakne i fellesdusjer på treningssentere o.s.v.?

Anonymous poster hash: 8a7ab...7fc

På salongen jeg går til er der kun damer. "Min" er veldig hyggelig, og dyktig. Joda, jeg fikk litt sjokk da hun ba meg løfte beina i været første gang (for å komme til bak). Men hun var så naturlig og korrekt at det ikke ble noe problem i det hele tatt.

Ja, jeg har ingen problemer med å dusje sammen med andre. Synes faktisk det er ekstra renslig å ikke ha hår.

AnonymBruker
Skrevet

Tar bikinilinjen, det jeg måtte ha på selve kjønnsleppene, og så stusser jeg lengden litt om sommeren. Har tatt alt en gang. Det var en uke i helvetes syvende sirkel før de puslete hårene mine hadde vokst ut litt :fnise:

Anonymous poster hash: 55102...786
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid foretrukket hår, men er glatt nå for første gang på 12 år. Faktisk litt deilig nå om sommeren kjenner jeg ;).

Anonymous poster hash: 20cb4...e63
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Full busk! Har ingen planer om å barbere meg, synes det er kjedelig nok å barbere leggene + under armene.

Anonymous poster hash: 439dd...ad4
  • Liker 7
Skrevet

Trimmes til rundt en halv centimeter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...