FruJohansen Skrevet 21. februar 2017 #341 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg så programmet, og det gjorde sterkt inntrykk, til tross for at fenomenet ikke er nytt for meg. Jeg syns det er viktig at problemstillinger som dette blir belyst, og jeg syns det kom godt fram i programmet at dette er et helt unødvendig "tilbud" til de aller, aller fleste. Likte særlig hun som sa, hva med menn - de har en hel pung hengende der, og de kan sykle! Og han kirurgen kom svært dårlig ut av det, han kunne like godt sagt rett ut at han gjør dette til alle som vil betale for det. Men... jeg gjorde meg likevel noen av de samme tankene, at programmer som dette nok bidrar til å skape mer usikkerhet hos jenter som kanskje ikke hadde tenkt på dette før. Likevel føler jeg ikke at vi kan la være å prate om det heller, for det ER jo faktisk et fenomen i framvekst.. Føler jeg nærmer meg grensen for plagsom pushing av egen blogg nå, men jeg skrev selv dette innlegget etter at jeg så programmet om intimkirurgi. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 21. februar 2017 #342 Del Skrevet 21. februar 2017 Viktig tema å belyse! Men programmet fikk nok ikke helt til det de ville si, håper jeg. For håper ikke at poenget deres var at man skal bli mer bevisst på hvordan man ser ut nedentil. Jeg har aldri tenkt på hvordan underlivet mitt ser ut. Har tenkt at underliv er underliv! Men nå har jeg tatt meg i å lure på om jeg ser bra nok ut der nede... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 21. februar 2017 #343 Del Skrevet 21. februar 2017 Samme her. Etter at programmet var over satt jeg igjen med en følelse av at det er meg det er noe galt med - som ikke har vurdert kirurgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 21. februar 2017 #344 Del Skrevet 21. februar 2017 Innafor er ikke innafor. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. februar 2017 #345 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg så ikke programmet, men jeg er veldig glad for at de brukte pung-argumentet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 21. februar 2017 #346 Del Skrevet 21. februar 2017 Ikke for å være frekk men programlederen (hvor gammel er hun?) fremstår til tider veldig usikker, det synes jeg ble veldig uheldig spesielt i den episoden om underlivskirurgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 21. februar 2017 #347 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg fikk lyst å få tak i sånne lykkepiller etter å ha sett dette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soloppgang Skrevet 21. februar 2017 #348 Del Skrevet 21. februar 2017 8 timer siden, Mayana skrev: Ikke for å være frekk men programlederen (hvor gammel er hun?) fremstår til tider veldig usikker, det synes jeg ble veldig uheldig spesielt i den episoden om underlivskirurgi. Hun er vel 25/26 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 22. februar 2017 #349 Del Skrevet 22. februar 2017 91-modell tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 22. februar 2017 #350 Del Skrevet 22. februar 2017 18 timer siden, Mayana skrev: Ikke for å være frekk men programlederen (hvor gammel er hun?) fremstår til tider veldig usikker, det synes jeg ble veldig uheldig spesielt i den episoden om underlivskirurgi. Enig. Jeg syns det ble sltisomt å se på henne grue seg til å bli undersøkt nedentil. Jeg ble også irritert over at de hadde ansatt en programleder som virket nærmest like usikker som mange tenåringsjenter - dette bidro jo bare til å sende ut signalene om at ingen er bra nok. Skulle ønske de kunne ansatt en som virkelig ikke brydde seg, ser for meg at de to fra Insider FEM kunne gjort en god jobb i en slik setting. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 22. februar 2017 #351 Del Skrevet 22. februar 2017 1 time siden, elmukake skrev: Enig. Jeg syns det ble sltisomt å se på henne grue seg til å bli undersøkt nedentil. Jeg ble også irritert over at de hadde ansatt en programleder som virket nærmest like usikker som mange tenåringsjenter - dette bidro jo bare til å sende ut signalene om at ingen er bra nok. Skulle ønske de kunne ansatt en som virkelig ikke brydde seg, ser for meg at de to fra Insider FEM kunne gjort en god jobb i en slik setting. Nå var vel poenget at hun skal gjenspeile de unge jentene dette kanskje er mest aktuelt for? Forøvrig er jeg enig i at programmet har gått mot sin hensikt når sugardating-sidene har fått så økt trafikk, og klinikken også har mottatt mange henvendelser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 22. februar 2017 #352 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg syntes det traff ekstra godt å se at selv hun som virket relativt selvsikker og upåvirket endte opp med å få kjenne på usikkerheten og følelsene hun tross alt laget et program om. Det gjorde det jo bare enda tydeligere at dette er et problem som først og fremst sitter i hodet. Hun var jo hele tiden klar på at hun syntes det føltes helt sykt å ha disse tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 23. februar 2017 #353 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Linnea er som alltid klar med geværet og ytrer lite gjennomtenkte meninger. Det er absurd å si at man ikke skal belyse et tema i redsel for at unge usikre jenter skal påvirkes av det. Da skal ikke noen som helst diskusjon av kroppspress finne sted! Bare boikott og forby alle! Linnea er klar til å skylde sine usikre tanker på alle andre rundt seg. Hun virker særdeles umoden. Endret 23. februar 2017 av Tapas 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kluss Skrevet 24. februar 2017 #354 Del Skrevet 24. februar 2017 Personlig synes jeg Linnea bør være mer ydmyk og innoverskuende i sin kritikk med tanke på at hun selv kan ha kommet til å romantisere spiseforstyrrelser blant annet gjennom glamorøse fotoshoots og glossy magasininnslag... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severin Skrevet 24. februar 2017 #355 Del Skrevet 24. februar 2017 8 minutter siden, kluss skrev: Personlig synes jeg Linnea bør være mer ydmyk og innoverskuende i sin kritikk med tanke på at hun selv kan ha kommet til å romantisere spiseforstyrrelser blant annet gjennom glamorøse fotoshoots og glossy magasininnslag... Dette tenkte jeg også. Siden hun fremhever seg selv og sin spiseforstyrrelse i ny og ne. Og jeg blir i alle fall påvirket. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. februar 2017 #356 Del Skrevet 26. februar 2017 På 21.2.2017 den 12.55, maipai skrev: Viktig tema å belyse! Men programmet fikk nok ikke helt til det de ville si, håper jeg. For håper ikke at poenget deres var at man skal bli mer bevisst på hvordan man ser ut nedentil. Jeg har aldri tenkt på hvordan underlivet mitt ser ut. Har tenkt at underliv er underliv! Men nå har jeg tatt meg i å lure på om jeg ser bra nok ut der nede... Enig. Jeg tror faktisk ikke jeg har studert underlivet mitt inngående noen gang, men satt også igjen med en slik følelse etter programmet. Og jeg nærmer meg 40. På 24.2.2017 den 11.40, kluss skrev: Personlig synes jeg Linnea bør være mer ydmyk og innoverskuende i sin kritikk med tanke på at hun selv kan ha kommet til å romantisere spiseforstyrrelser blant annet gjennom glamorøse fotoshoots og glossy magasininnslag... Nåja. Det er vel nettopp for å unngå situasjoner som de du nevner at hun er rimelig knallhard i kampen mot kroppspress. For det var en veldig syk og spiseforstyrret Linnea som tok de bildene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. februar 2017 #357 Del Skrevet 26. februar 2017 På 22.2.2017 den 11.07, Gulvplanke skrev: Nå var vel poenget at hun skal gjenspeile de unge jentene dette kanskje er mest aktuelt for? Forøvrig er jeg enig i at programmet har gått mot sin hensikt når sugardating-sidene har fått så økt trafikk, og klinikken også har mottatt mange henvendelser. Denne programserien setter lys på ting veldig mange vet veldig lite om. Og dessverre har de gjort det på en slik måte at opplysningen har skapt et økt kunstig behov med flere av temaene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 26. februar 2017 #358 Del Skrevet 26. februar 2017 På 23.2.2017 den 22.04, Tapas skrev: Linnea er som alltid klar med geværet og ytrer lite gjennomtenkte meninger. Det er absurd å si at man ikke skal belyse et tema i redsel for at unge usikre jenter skal påvirkes av det. Da skal ikke noen som helst diskusjon av kroppspress finne sted! Bare boikott og forby alle! Linnea er klar til å skylde sine usikre tanker på alle andre rundt seg. Hun virker særdeles umoden. Jeg forsto det sånn at det ikke var programmet Linnea var imot, men at de burde ikke ha lagt ut link til nettsider, og ABC om hvordan man går fram om man ønsker intimkirurgi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 26. februar 2017 #359 Del Skrevet 26. februar 2017 For en gangs skyld er jeg veldig enig med Myhre. Jeg er overrasket over den lave kvaliteten på programserien til NRK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 26. februar 2017 #360 Del Skrevet 26. februar 2017 Så bare den episoden om prostituerte, og syns det var mest som en reklame for å selge rævva si, så har ikke sett noen andre programmer. Er enig med Linnea Myhre om dette var vinklet på samme måte, og det virker det jo som det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg