Spiremor Skrevet 6. september 2014 #1121 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg kjøpte meg en angel sounds fra ebay. Fant hjertelyden første gangen jeg prøvde, ca uke 12. Siden har jeg hatt et par "skremmeopplevelser" hvor jeg ikke fant hjertebank. Etter at jeg da fant hjertelyd igjen, bestemte jeg meg egentlig for å ikke bruke den mer fordi jeg ble irritert over å bli skremt tidligere. Men jeg fant den frem igjen etter 2-3 uker, og syns det er veldig koselig å høre hjertet til lille innimellom Men jeg vet ikke om jeg vil anbefale doppler til alle. Hvis man skal bli superstressa hvis man ikke finner hjertelyd innimellom, tror jeg den fører med seg mer bekymring enn glede. Jeg har vurdert å kjøpe på nett,jeg også, men mistenker at leveringstiden kan gjøre det litt lite "verdt det". Er jo 15 uker nå, så jeg kjenner jo snart spark! (håper jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 6. september 2014 #1122 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har vurdert å kjøpe på nett,jeg også, men mistenker at leveringstiden kan gjøre det litt lite "verdt det". Er jo 15 uker nå, så jeg kjenner jo snart spark! (håper jeg!) Det tok vel drøyt to uker fra bestilling til jeg fikk den - ble sendt fra selger i USA. Så hvis det skal være noen "vits" for deg å kjøpe, må du nesten velge en norsk forhandler, og må følgelig da ut med mer penger. Jeg er 16+3 og håper at det ikke er lenge før jeg begynner å kjenne litt bevegelser - og da blir jo doppleren overflødig. Men, det er moro å høre på bevegelser og spark på doppleren også, det kunne jeg ikke høre for tre uker siden - hvertfall ikke så tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. september 2014 #1123 Del Skrevet 6. september 2014 Lurer litt på om det er interesse blandt dere for en facebookgruppe for alle med termin 2015 ? =) En plasss hvor man enkelt kan stille spørsmål osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. september 2014 #1124 Del Skrevet 7. september 2014 Det høres hyggelig ut Fint om den er skjult, da, så ikke alle og enhver blir stuck med gulpespørsmål i newsfeeden sin Veldig viktig for meg er i så fall at ingen her avslører hvem jeg er så andre på kg får vite det. Jeg har tross alt utlevert både meg selv og noen av mine nærmeste på en del punkter. Og om noen av dere er bekjente eller venners venner av meg i virkeligheten, gjelder anonymiteten den veien også. Har ikke fortalt noen hva brukernavnet mitt er, og ønsker å beholde det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. september 2014 #1125 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg tenker det samme som spiremor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 7. september 2014 #1126 Del Skrevet 7. september 2014 samme her Det er noen som snoker inni profilen min og mannen sin, så jeg vil liksom ikke at det skal stå åpent at jeg er med å en gravidklubb fordi jeg ikke ønsker at de skal vite at vi venter barn. (De er seriøse greier disse folka, og vi har vært nødt til å innblande politiet mange ganger, så vi ønsker å holde det skjult så lenge vi klarer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 7. september 2014 #1127 Del Skrevet 7. september 2014 Ok ingen problem men for å lage skjult gruppe må folk bli lagt til. Tror det må være av en venn?? Men viss dere er interesserte kan dere sende en melding så gir jeg navnet mitt så legger jeg dere til?? Kanskje er det også mulig å legge inn link? Eller så kan jeg først ha den åpen for alle, så gir jeg dere link og deretter skjuler jeg den? Jeg er litt nybegynner på sånn gruppe ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 7. september 2014 #1128 Del Skrevet 7. september 2014 Ok ingen problem men for å lage skjult gruppe må folk bli lagt til. Tror det må være av en venn?? Men viss dere er interesserte kan dere sende en melding så gir jeg navnet mitt så legger jeg dere til?? Kanskje er det også mulig å legge inn link? Eller så kan jeg først ha den åpen for alle, så gir jeg dere link og deretter skjuler jeg den? Jeg er litt nybegynner på sånn gruppe ting du kan godt få facebook profilen min på pm også legge meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 7. september 2014 #1129 Del Skrevet 7. september 2014 Ja vil helst holde meg anonym. Kan sende pm med navn så legger du til? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 #1130 Del Skrevet 7. september 2014 Ææææ, skummelt, men er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 #1131 Del Skrevet 7. september 2014 Er det bare fra vår termingruppe som er med der, eller er det andre også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 7. september 2014 #1132 Del Skrevet 7. september 2014 Detter fra andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. september 2014 #1133 Del Skrevet 7. september 2014 Koselig med facebook gruppe😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 7. september 2014 #1134 Del Skrevet 7. september 2014 Detter fra andre også Hvem er de andre? Er alle fra kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 #1135 Del Skrevet 7. september 2014 Hvis det er en felles for alle med termin i 2015, så blir jeg gjerne med Hilsen sniken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 #1136 Del Skrevet 7. september 2014 Hvem av dere er med? Jeg vil snoke og gjette litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 7. september 2014 #1137 Del Skrevet 7. september 2014 Hvem er de andre? Er alle fra kg? Er egentlig folk fra overalt og ikke bare kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2014 #1138 Del Skrevet 7. september 2014 Kan vi ikke ha en for bare KG da? Mulig jeg er kjip, men jeg er ikke sååå interessert i fremmede. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 7. september 2014 #1139 Del Skrevet 7. september 2014 jeg er enig med malicious egentlig.. Vil gjerne bare prate med de jeg prater med her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 7. september 2014 #1140 Del Skrevet 7. september 2014 er enig jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå