Spiremor Skrevet 9. august 2014 #561 Del Skrevet 9. august 2014 Tusen takk for det😊 vi kan jo ha mini treff, iogmed at vi bor så nære😄 Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. august 2014 #562 Del Skrevet 9. august 2014 Velkommen alle nye! Koselig å se hvordan gjengen bare vokser! Nå har jeg et lite spørsmål. Det er kjent at man ikke kan spise myke oster som camembert og brie men gjelder dette også for de ostene som er laget med pasteurisert melk? Jeg tror det går greit så lenge den er pasteurisert? Jeg har i alle fall spist mozarella. Og feta, men den er jo hardere. Bare spist hvis de har vært pasteurisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. august 2014 Forfatter #563 Del Skrevet 9. august 2014 Mykost som Brie går ikke selv om den er pasteurisert. Mrn mozarella er ok tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 9. august 2014 #564 Del Skrevet 9. august 2014 Hehe andre enn meg som føles ut som om tante rød kommer hele tiden? er 4+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miiamora Skrevet 9. august 2014 #565 Del Skrevet 9. august 2014 Off, eg har spist både skalldyr, spekemat og mjuke ostar før eg fann heilt ut av det... Jaja. Ein bør redusere koffein til 1-2 koppar dagleg står det, det er mitt forbruk på jamna -ein kopp til frukost og kanskje ein etter middag. No når eg har tatt meg ein kopp har eg blitt VELDIG skjelven og rar, slik som koffin/nikotinsjokk nesten. Skjedd dei 3 siste gongane ej har tatt ein kopp kaffi til frukost. Fleire som har opplevd det? Eit lite spm til: Nokon som har piercing i navlen? Bør eg ta den ut tidlig i håp om at holet skal gro og då få mindre arr når magen strekk seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miiamora Skrevet 9. august 2014 #566 Del Skrevet 9. august 2014 Hehe andre enn meg som føles ut som om tante rød kommer hele tiden? er 4+3 Ja, gikk rundt med tampong i lomma/veska i over ei veke før eg innsåg at det aldri kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 9. august 2014 #567 Del Skrevet 9. august 2014 Jaaa! Trodde du vi skulle utelate deg? Du er selvskreven😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. august 2014 #568 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg digger at du er her!!! ❤️❤️ jeg også! Skal ta en cb digital i morgen. Gruer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. august 2014 #569 Del Skrevet 9. august 2014 Ja, gikk rundt med tampong i lomma/veska i over ei veke før eg innsåg at det aldri kom Jeg tør fremdeles ikke ta ut bind og tamponger fra veska. Vil ikke jinxe noenting Trodde du vi skulle utelate deg? Du er selvskreven😃 Ååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. august 2014 #570 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg også går med ob i veska Også er jeg liiivredd for å ha jinxe noe siden jeg allerede måtte fortelle til et par stk at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 10. august 2014 #571 Del Skrevet 10. august 2014 Vanlig og ha stikkninger i nedre del av magen og bitte litt utflod? Ringte legevakt for og høre. Men føler det kanskje var litt dumt hvis det er normalt. Er veldig nervøs ettersom jeg har 2 sa og 1 MA bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. august 2014 #572 Del Skrevet 10. august 2014 Vanlig og ha stikkninger i nedre del av magen og bitte litt utflod? Ringte legevakt for og høre. Men føler det kanskje var litt dumt hvis det er normalt. Er veldig nervøs ettersom jeg har 2 sa og 1 MA bak meg. Både utflod og stikninger er vanlig ila et svangerskap Hvor langt på vei er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 10. august 2014 #573 Del Skrevet 10. august 2014 Både utflod og stikninger er vanlig ila et svangerskap Hvor langt på vei er du? Så bra er 4+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. august 2014 #574 Del Skrevet 10. august 2014 Så bra er 4+3 Helt normalt. Og desuten ikke noe legevakta kan gjøre noe med hvis det skulle vært noe, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gift93 Skrevet 10. august 2014 #575 Del Skrevet 10. august 2014 Nei jeg veit. Men ble iallefall litt tryggere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. august 2014 #576 Del Skrevet 10. august 2014 Nei jeg veit. Men ble iallefall litt tryggere Det er bra Prøv å huske på at det meste er normalt. Tilogmed blødninger er helt normalt sålenge det ikke fosser og kommer i tillegg til store smerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. august 2014 #577 Del Skrevet 10. august 2014 Da er det en veninne til som vet, hun klarte å avsløre meg under et middagsselskap. Hold det iallefall for seg selv til vi var alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. august 2014 #578 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Edit: herrigud, hva skjer med bildeopplastinga?? Endret 10. august 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 10. august 2014 #579 Del Skrevet 10. august 2014 Eit lite spm til: Nokon som har piercing i navlen? Bør eg ta den ut tidlig i håp om at holet skal gro og då få mindre arr når magen strekk seg? jeg har navlepiercing. Tror jeg tar den ut noen måneder; og inn etter fødsek en gang gikk uten 1år og det grodde ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 10. august 2014 #580 Del Skrevet 10. august 2014 Da er det en veninne til som vet, hun klarte å avsløre meg under et middagsselskap. Hold det iallefall for seg selv til vi var alene ble litt nysgjerrig på hva som avslørte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå