Spiremor Skrevet 1. desember 2014 #1821 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hvordan ligger dere an i forhold til vektøkning? Jeg er 27 uker nå og har gått opp 7 kilo (blir mer om jeg ikke stopper med julegodt) Her er det også 7 kg nå som jeg er 27 uker på vei. Har ikke veid meg de siste dagene, men tror jeg har stagnert bittelitt. Gikk en periode opp en kg i uka! Edit: vekta på hotellet er ikke enig med hjemmevekta, så jeg har gått opp 8 kg, ikke 7. Ca. vektøkning Uke 5 - 2,3 kg Uke 7 - 2,6 kg Uke 10 - 3 kg Uke 13 - 3,5 kg Uke 15 - 4 kg Uke 17 - 5,6 kg Uke 20 - 6,2 kg Uke 23 - 7,2 kg Uke 25 - 8,2 kg Uke 27 - 9,3 kg Uke 30 - 10,3 kg Uke 33 - 11,3 kg Uke 35 - 12,2 kg Uke 37 - 13 kg Uke 40 - 14 kg Det er jo en grei oversikt. Sånn sett ligger jeg bittelitt under, til tross for at jeg spiser tilsvarende en elefant hver dag Da har jeg endelig fått ut fingeren å fått bestilt babynest.. Hadde tenkt til å sy selv, men siden jeg er håpløs med symaskin lar jeg noen andre overta jobben Hvor har du fått bestilt babynest fra? Fikk du velge farger osv selv, eller var det ferdige modeller? Pris? evt link? Endret 2. desember 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 1. desember 2014 #1822 Del Skrevet 1. desember 2014 Her er det også 7 kg nå som jeg er 27 uker på vei. Har ikke veid meg de siste dagene, men tror jeg har stagnert bittelitt. Gikk en periode opp en kg i uka! Det er jo en grei oversikt. Sånn sett ligger jeg bittelitt under, til tross for at jeg spiser tilsvarende en elefant hver dag Hvor har du fått bestilt babynest fra? Fikk du velge farger osv selv, eller var det ferdige modeller? Pris? evt link? Bestilte via fru_lykke2014 på instagram. Betalte 750 og da kunbe jeg velge farger selv😊 skriv til henne å hør om hun kan lage for deg. Ellers har neris babynest eller noe mye fint på facebook. Stnes dig de er litt dyre. Jeg betalte 750 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1823 Del Skrevet 2. desember 2014 Her jeg bor er det ingen billige stoffbutikker, så vatt, stoff, kantbånd og snøre til babynest ble nå sånn 750 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. desember 2014 #1824 Del Skrevet 2. desember 2014 Her jeg bor er det ingen billige stoffbutikker, så vatt, stoff, kantbånd og snøre til babynest ble nå sånn 750 kr. Samme som her hos meg det da. Når det usnsett ble samme pris synes jeg det vsr greit å bestille fra noen som har gjort det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 2. desember 2014 #1825 Del Skrevet 2. desember 2014 Er babynest noe alle bør ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. desember 2014 #1826 Del Skrevet 2. desember 2014 Er babynest noe alle bør ha? Det må man jo bare se selv, men de jeg kjenner som har brukt det har sagt det er veldig nyttig. Baby føler seg trygg da h*n ligger så trangt og godt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. desember 2014 #1827 Del Skrevet 2. desember 2014 Er babynest noe alle bør ha? Absolutt ikke noe must, men jeg synes det ser koselig ut😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1828 Del Skrevet 2. desember 2014 Vi klarte oss fint uten babynest med første barnet, da var det ikke blitt så populært, men jeg tror uansett det vile være veldig nyttig og mye i bruk til nr. to. Kanskje blir det lettere å få baby til å sove inne i kurven sin på dagtid. Fra han var en mnd. gammel så måtte alle daglurer være ute i vogn, hvis ikke våknet han etter 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 4. desember 2014 #1829 Del Skrevet 4. desember 2014 Vi hadde sovebag til baby de første månedene, og det var gull verdt. Satte bagen oppi sprinkelsenga, på barkrakkene i stua osv. Han sov overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. desember 2014 #1830 Del Skrevet 5. desember 2014 Vi hadde sovebag til baby de første månedene, og det var gull verdt. Satte bagen oppi sprinkelsenga, på barkrakkene i stua osv. Han sov overalt Hva er en sovebag? Er det noe a la babynest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. desember 2014 #1831 Del Skrevet 5. desember 2014 Vi kommer nok til å ha det kaldt på soverommet, så en sovebag (samme som i vogn, sant?) er kanskje ikke så dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 5. desember 2014 #1832 Del Skrevet 5. desember 2014 Hva er en sovebag? Er det noe a la babynest? Vi kommer nok til å ha det kaldt på soverommet, så en sovebag (samme som i vogn, sant?) er kanskje ikke så dumt? Ja, vi hadde kombivogn, og da følger det med en egen bag som man kan ta ut av vogna som barnet kan sove i overalt. Den er litt større enn babynest, men med håndtak på. Dette er forøvrig noe de fleste av oss som er født på 80-tallet sov i som sppedbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. desember 2014 #1833 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja, vi hadde kombivogn, og da følger det med en egen bag som man kan ta ut av vogna som barnet kan sove i overalt. Den er litt større enn babynest, men med håndtak på. Dette er forøvrig noe de fleste av oss som er født på 80-tallet sov i som sppedbarn Åja, bare liggedelen til en vogn, rett og slett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 6. desember 2014 #1834 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja, vi hadde kombivogn, og da følger det med en egen bag som man kan ta ut av vogna som barnet kan sove i overalt. Den er litt større enn babynest, men med håndtak på. Dette er forøvrig noe de fleste av oss som er født på 80-tallet sov i som sppedbarn Jeg tenkte at jeg skulle gjøre dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 6. desember 2014 #1835 Del Skrevet 6. desember 2014 Åja, bare liggedelen til en vogn, rett og slett? Jeg tenkte at jeg skulle gjøre dette Ja, i kombivognene er dette liggedelen som passer best for de som veldig små, da sportsvogna er mer egnet når de er litt større. Den tas rett ut og settes rett tilbake Er ikke som i duo hvor man hekter av og på. Jeg syntes hvertfall denne var godt egnet for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. desember 2014 #1836 Del Skrevet 7. desember 2014 Er skikkelig urolig i kroppen i dag. Tror det er væromslaget her nede som gjør det (gikk fra -3 til +5 grader i natt). Er det flere som merker sånt på kroppen tydeligere som gravid enn de gjorde før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #1837 Del Skrevet 7. desember 2014 Er skikkelig urolig i kroppen i dag. Tror det er væromslaget her nede som gjør det (gikk fra -3 til +5 grader i natt). Er det flere som merker sånt på kroppen tydeligere som gravid enn de gjorde før? Egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. desember 2014 #1838 Del Skrevet 7. desember 2014 Er skikkelig urolig i kroppen i dag. Tror det er væromslaget her nede som gjør det (gikk fra -3 til +5 grader i natt). Er det flere som merker sånt på kroppen tydeligere som gravid enn de gjorde før? Ikke denne her, men har en finger som gjerne blir vond ved vareomslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 7. desember 2014 #1839 Del Skrevet 7. desember 2014 Er skikkelig urolig i kroppen i dag. Tror det er væromslaget her nede som gjør det (gikk fra -3 til +5 grader i natt). Er det flere som merker sånt på kroppen tydeligere som gravid enn de gjorde før? Er veldig følsom for væromslag fra før, men har ikke lagt merke til noe stor endring. Allergien i sommer var derimot mye verre, men det kan være fordi burota blomstret fælt i år. Og så er jeg glad for at de små gledene jeg ellers har i hverdagen har blitt forsterket, ringte kjæresten og var hysterisk lykkelig over at det glinset så pent av krystaller i lufta da det plutselig ble kaldt etter noen dager med høy luftfuktighet Og jeg jublet som et lite barn sist søndag da den første snøen kom, perfekt tidspunkt etter vi hadde lagt opp med julelys rundt uthuset. Så koselig at det boblet i hele kroppen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. desember 2014 #1840 Del Skrevet 9. desember 2014 Har aldri måttet spise om natta før, men jeg tror lillemor suger til seg ekstra mye energi om dagen. To knekkebrød og en banan håper jeg holder til i morgen tidlig altså! *Peke på magen* Lille teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå