primadonna Skrevet 3. september 2014 #1101 Del Skrevet 3. september 2014 Hva er det? hvordan bruker man det? (skal selvfølgelig Google det etterpå, men siden du nevner det... ) Så venninna min la ut bilde av det. Sykt genialt. Skylle gjerne delt bilde til dere, men ikke min unge.. Hehe men ungen elska det. Den ligger lunt og trygt oppi. Google det så kommer det nok.håper det var til hjelp. Syns det virka helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. september 2014 #1102 Del Skrevet 3. september 2014 Vi skal også ha babynest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 4. september 2014 #1103 Del Skrevet 4. september 2014 Inatt drømte jeg at jeg uten å vite d va 8mnd gravid. Legen sa d va en gutt..men så fødte eg, en ipad. Vi ble kjempe skuffa, og tørrde ikke sei t noen at ve hadde fått ipad ikke baby. Haha gravid drømming 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 4. september 2014 #1104 Del Skrevet 4. september 2014 Babynest er blitt veldig populært. Er et lite rede som babyen ligger oppi. Som en liten "kurv" Da ligger babyen lunt og godt Har en veninne som syr, så jeg håper jeg får et i gave Så venninna min la ut bilde av det. Sykt genialt. Skylle gjerne delt bilde til dere, men ikke min unge.. Hehe men ungen elska det. Den ligger lunt og trygt oppi. Google det så kommer det nok.håper det var til hjelp. Syns det virka helt supert Midt i blinken! og jeg som kan sy!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. september 2014 #1105 Del Skrevet 4. september 2014 ÅÅÅ! kjenner jeg blir så irritert på kollegaene mine! Vi har egentlig et godt forhold, men når jeg ble 30% sykemeldt i går, går de fleste å ser på meg med ugleøyne! Jeg kan virkelig ikke noe for at jeg har fått bekkenløsning, og det siste jeg bryr meg om er hvordan kollegaene mine såkalt må slite fordi jeg "driver dank" fikk jeg beskjed om i dag! Blir så sinnsykt forbannet! Wow. Virkelig, jeg har ikke ord.. Jeg føler meg jo allerede som en belastning for medarbeiderne mine siden jeg ikke kan løfte nå, regner med at alle gravide kjenner litt på det at kollegaer blir påvirket. Samtidig så er det naturlig å få barn, hvis vi ikke hadde gjort det hadde vi dødd ut i det lange løp.. Skjønner at det er kjipt med blikk og kommentarer Husk at du MÅ ta hensyn nå så ikke bekkenløsningen fortsetter etter at ungen har kommet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. september 2014 #1106 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Inatt drømte jeg at jeg uten å vite d va 8mnd gravid. Legen sa d va en gutt..men så fødte eg, en ipad. Vi ble kjempe skuffa, og tørrde ikke sei t noen at ve hadde fått ipad ikke baby. Haha gravid drømmingHahaha, genialt! :latterkrampe: Edit: jeg vet ikke hva smileyen heter.. Endret 4. september 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. september 2014 #1107 Del Skrevet 4. september 2014 Wow. Virkelig, jeg har ikke ord.. Jeg føler meg jo allerede som en belastning for medarbeiderne mine siden jeg ikke kan løfte nå, regner med at alle gravide kjenner litt på det at kollegaer blir påvirket. Samtidig så er det naturlig å få barn, hvis vi ikke hadde gjort det hadde vi dødd ut i det lange løp.. Skjønner at det er kjipt med blikk og kommentarer Husk at du MÅ ta hensyn nå så ikke bekkenløsningen fortsetter etter at ungen har kommet også! Ja, jeg vet! Men situasjonen er kjip uansett. Håper bare det holder seg sånn som nå og ikke blir verre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. september 2014 #1108 Del Skrevet 4. september 2014 I dag var jeg på ul pga blødninger. Fikk se en fin liten klump og et hjerte spm slo! Hun sa at alt så perfekt ut. Får håpe det holder seg sånn :-D johoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. september 2014 #1109 Del Skrevet 4. september 2014 I dag var jeg på ul pga blødninger. Fikk se en fin liten klump og et hjerte spm slo! Hun sa at alt så perfekt ut. Får håpe det holder seg sånn :-D johoo Så godt å vite at det lille hjertet slo kan tenka meg at du var lettet da! Har du hatt mye blødninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. september 2014 #1110 Del Skrevet 4. september 2014 Så godt å vite at det lille hjertet slo kan tenka meg at du var lettet da! Har du hatt mye blødninger? Såå lettet! Nei, ikke så mye. Litt lysebrunt på papiret bare, men fikk så vondt i magen og ryggen. Sendte bare en mail til legen og pga MA og SA tidligere så ville de sjekke med UL. Fikk beskjed om å ta det rolig de nærmeste dagene bare. Wohoo, lille prikken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. september 2014 #1111 Del Skrevet 4. september 2014 Såå lettet! Nei, ikke så mye. Litt lysebrunt på papiret bare, men fikk så vondt i magen og ryggen. Sendte bare en mail til legen og pga MA og SA tidligere så ville de sjekke med UL. Fikk beskjed om å ta det rolig de nærmeste dagene bare. Wohoo, lille prikken min Så bra du får god oppfølging! lille prikken ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bocla Skrevet 4. september 2014 #1112 Del Skrevet 4. september 2014 Fy fader for en opplevelse! Dette var helt rått :-) Deilig å se den lille nøtta mi, og høre et vakkert hjerte slå. Nå har jeg bilder og minner jeg kan kose meg med leeeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 4. september 2014 #1113 Del Skrevet 4. september 2014 Noen som har doppler, erfaring med doppler osv??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #1114 Del Skrevet 4. september 2014 Duuu! Ikke meninga å virke pirkete eller noe her, men jeg så brått hva som sto på tickeren din og lurer på om du er klar oer det selv? Det står nemlig at det er mini som er pregnant Så med mindre det er noe internt som at du blir kallt mini eller noe, så sjekk det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1115 Del Skrevet 4. september 2014 Noen som har doppler, erfaring med doppler osv??? Jeg har. Hørte den da jeg var 13 uker sist (først da jeg kjøpte), og 9+3 eller noe sånt denne gangen. Jeg synes det er veldig greit med dopler, men man må være innstilt på at det ikke trenger være noe galt dersom man ikke finner den. Pluss at man senere i svangerskapet ikke skal bruke fin hjertelyd som bekreftelse på at alt er bra hvis man merker at det er lite liv/endret bevegelsesmønster. Slikt skal alltid sjekkes av helsepersonell med sparktest og evt. Ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. september 2014 #1116 Del Skrevet 4. september 2014 Duuu! Ikke meninga å virke pirkete eller noe her, men jeg så brått hva som sto på tickeren din og lurer på om du er klar oer det selv? Det står nemlig at det er mini som er pregnant Så med mindre det er noe internt som at du blir kallt mini eller noe, så sjekk det ut? Elsker prirk😃 skal sjekke det når jeg kommer hjem og ikke er på tlf! Thank you!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #1117 Del Skrevet 4. september 2014 Elsker prirk😃 skal sjekke det når jeg kommer hjem og ikke er på tlf! Thank you!! Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 5. september 2014 #1118 Del Skrevet 5. september 2014 Noen som har doppler, erfaring med doppler osv??? Jeg kjøpte meg en angel sounds fra ebay. Fant hjertelyden første gangen jeg prøvde, ca uke 12. Siden har jeg hatt et par "skremmeopplevelser" hvor jeg ikke fant hjertebank. Etter at jeg da fant hjertelyd igjen, bestemte jeg meg egentlig for å ikke bruke den mer fordi jeg ble irritert over å bli skremt tidligere. Men jeg fant den frem igjen etter 2-3 uker, og syns det er veldig koselig å høre hjertet til lille innimellom Men jeg vet ikke om jeg vil anbefale doppler til alle. Hvis man skal bli superstressa hvis man ikke finner hjertelyd innimellom, tror jeg den fører med seg mer bekymring enn glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. september 2014 #1119 Del Skrevet 5. september 2014 Inatt drømte jeg at jeg uten å vite d va 8mnd gravid. Legen sa d va en gutt..men så fødte eg, en ipad. Vi ble kjempe skuffa, og tørrde ikke sei t noen at ve hadde fått ipad ikke baby. Haha gravid drømming Hahahahaha! Det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 6. september 2014 #1120 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har hatt ømme brystet hele graviditeten, men det har ikke vært slik at jeg har vært mye plaget av dette. I natt derimot våkna jeg av at jeg sov på magen og puppene var kjempe vonde. Idag har jeg vertfall følt meg gravid!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå