Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen alle nye! Koselig å se hvordan gjengen bare vokser!

Nå har jeg et lite spørsmål. Det er kjent at man ikke kan spise myke oster som camembert og brie men gjelder dette også for de ostene som er laget med pasteurisert melk? :klo:

Jeg tror det går greit så lenge den er pasteurisert? Jeg har i alle fall spist mozarella. Og feta, men den er jo hardere. Bare spist hvis de har vært pasteurisert :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykost som Brie går ikke selv om den er pasteurisert. :) Mrn mozarella er ok tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, eg har spist både skalldyr, spekemat og mjuke ostar før eg fann heilt ut av det... Jaja. Ein bør redusere koffein til 1-2 koppar dagleg står det, det er mitt forbruk på jamna -ein kopp til frukost og kanskje ein etter middag. No når eg har tatt meg ein kopp har eg blitt VELDIG skjelven og rar, slik som koffin/nikotinsjokk nesten. Skjedd dei 3 siste gongane ej har tatt ein kopp kaffi til frukost. Fleire som har opplevd det?

Eit lite spm til: Nokon som har piercing i navlen? Bør eg ta den ut tidlig i håp om at holet skal gro og då få mindre arr når magen strekk seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe andre enn meg som føles ut som om tante rød kommer hele tiden? :P er 4+3

Ja, gikk rundt med tampong i lomma/veska i over ei veke før eg innsåg at det aldri kom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger at du er her!!! ❤️❤️

:hoppe: jeg også! Skal ta en cb digital i morgen. Gruer meg litt :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gikk rundt med tampong i lomma/veska i over ei veke før eg innsåg at det aldri kom ;)

Jeg tør fremdeles ikke ta ut bind og tamponger fra veska. Vil ikke jinxe noenting :P

Trodde du vi skulle utelate deg? Du er selvskreven😃

Ååå! :strix::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også går med ob i veska :sjenert: Også er jeg liiivredd for å ha jinxe noe siden jeg allerede måtte fortelle til et par stk at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig og ha stikkninger i nedre del av magen og bitte litt utflod? Ringte legevakt for og høre. Men føler det kanskje var litt dumt hvis det er normalt. Er veldig nervøs ettersom jeg har 2 sa og 1 MA bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig og ha stikkninger i nedre del av magen og bitte litt utflod? Ringte legevakt for og høre. Men føler det kanskje var litt dumt hvis det er normalt. Er veldig nervøs ettersom jeg har 2 sa og 1 MA bak meg.

Både utflod og stikninger er vanlig ila et svangerskap :) Hvor langt på vei er du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra :) er 4+3 :)

Helt normalt. Og desuten ikke noe legevakta kan gjøre noe med hvis det skulle vært noe, desverre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg veit. Men ble iallefall litt tryggere :)

Det er bra :) Prøv å huske på at det meste er normalt. Tilogmed blødninger er helt normalt sålenge det ikke fosser og kommer i tillegg til store smerter :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det en veninne til som vet, hun klarte å avsløre meg under et middagsselskap. Hold det iallefall for seg selv til vi var alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit lite spm til: Nokon som har piercing i navlen? Bør eg ta den ut tidlig i håp om at holet skal gro og då få mindre arr når magen strekk seg?

jeg har navlepiercing. Tror jeg tar den ut noen måneder; og inn etter fødsek en gang :) gikk uten 1år og det grodde ikke igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en veninne til som vet, hun klarte å avsløre meg under et middagsselskap. Hold det iallefall for seg selv til vi var alene ;)

ble litt nysgjerrig på hva som avslørte deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...