Gjest Heartbeat Skrevet 20. juni 2014 #61 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Shaver hver dag, både foran og bak Liker å være glatt hele tiden. Det er ikke noe problem å barbere seg bak når du får teken på det Endret 20. juni 2014 av Heartbeat
Gjest HarryDotter Skrevet 20. juni 2014 #62 Skrevet 20. juni 2014 Shaver hver dag, både foran og bak Liker å være glatt hele tiden. Det er ikke noe problem å barbere seg bak når du får teken på det Klarer du da å holde deg "nuppefri"? Har jo shavet meg selv endel ganger og får alltid noen små røde knopper. Fryktelig irriterende!!!
Gjest Heartbeat Skrevet 20. juni 2014 #63 Skrevet 20. juni 2014 Klarer du da å holde deg "nuppefri"? Har jo shavet meg selv endel ganger og får alltid noen små røde knopper. Fryktelig irriterende!!! Ja, det klarer jeg pga jeg barberer hver dag Om du venter litt og gjør det sjeldnere så vil det ofte oppstå nupper. Kan jo selvsagt få noen få nupper nå også men svært lite av det. Tror huden min har vent seg til høvelen hver dag i dusjen
Gjest HarryDotter Skrevet 20. juni 2014 #64 Skrevet 20. juni 2014 Ja, det klarer jeg pga jeg barberer hver dag Om du venter litt og gjør det sjeldnere så vil det ofte oppstå nupper. Kan jo selvsagt få noen få nupper nå også men svært lite av det. Tror huden min har vent seg til høvelen hver dag i dusjen Åja....godt tips.....Jeg har jo bare gjort det sånn innimellom, så kanskje ikke så rart huden reagerer da?
Gjest Heartbeat Skrevet 20. juni 2014 #65 Skrevet 20. juni 2014 Åja....godt tips.....Jeg har jo bare gjort det sånn innimellom, så kanskje ikke så rart huden reagerer da? Nei iallefall hos meg, så blir det glatt og fint
Gjest heihallo1998 Skrevet 20. juni 2014 #66 Skrevet 20. juni 2014 Greit hår på hode til menneske, skulle ønsket at det kunne vært hårløs resten av kroppen. Er forsovet enig, meeen grammatikken
Gjest HarryDotter Skrevet 20. juni 2014 #67 Skrevet 20. juni 2014 Er forsovet enig, meeen grammatikken 1
xeno Skrevet 20. juni 2014 #69 Skrevet 20. juni 2014 Jeg vet det. Jeg var på jobb, da jeg skrev dette, fort på mobiltelefonen :s. Kunne ikke bruke mobiltelefonen i denne tiden, forbudt! Er forsovet enig, meeen grammatikken
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #71 Skrevet 14. november 2015 Hår i rumpa fjerner jeg med brasiliansk voksing. Mye enklere, og holder lenge. Uaktuelt for meg å vise rumpa til kjæresten om det er masse hår bak, det er jo disgusting. Om jeg har vært litt "slurvete" og ikke fulgt opp voksingen slik at det er noe rusk der bak, så er det uaktuelt med oralsex, 69 eller doggy, der gutten ser rett opp i rumpa. Da skal den være glattbarbert. Anonymkode: a8552...d4e
Lazarus Skrevet 14. november 2015 #72 Skrevet 14. november 2015 Hår i rumpa fjerner jeg med brasiliansk voksing. Mye enklere, og holder lenge. Uaktuelt for meg å vise rumpa til kjæresten om det er masse hår bak, det er jo disgusting. Om jeg har vært litt "slurvete" og ikke fulgt opp voksingen slik at det er noe rusk der bak, så er det uaktuelt med oralsex, 69 eller doggy, der gutten ser rett opp i rumpa. Da skal den være glattbarbert.Anonymkode: a8552...d4eHvordan kom du på at at du skulle svare på dette innlegget 1,5 år etterpå?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #73 Skrevet 14. november 2015 Rumpa mi skal få beholde alle sine flotte, og lite synlige, hårstrå så lenge jeg lever. Jeg holder meg til å barbere meg under armene, og på leggene, så er jeg fornøyd. Anonymkode: bb0c5...7ec
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #74 Skrevet 14. november 2015 Er forsovet enig, meeen grammatikkenAngående grammatikk så heter det for så vidt. Ikke forsovet. Anonymkode: bb0c5...7ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå