AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #21 Skrevet 19. juni 2014 Hvis det er mer enn litt dun der, altså mørke hår, bør man definitivt fjerne det. Det er i hvert fall et pluss. Hvis det kun var litt dun hadde hun nok ikke brukt tid på å fjerne det, eller spurt om tips for barbering.. Tror jeg da Anonymous poster hash: 8a99c...45f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #22 Skrevet 19. juni 2014 Altså, de sitter jo ikke så sykt hardt fast.... Pluss jeg har ganske høy smerteterskel for napping av hår. Kjenner det ikke en gang. Det er rett og slett imponerende! Anonymous poster hash: e6f00...301 5
Nuttery Skrevet 19. juni 2014 #23 Skrevet 19. juni 2014 Det er rett og slett imponerende! Anonymous poster hash: e6f00...301 Jo takk takk
skreppamedleppa Skrevet 19. juni 2014 #24 Skrevet 19. juni 2014 Helt riktig det Skreppa Det er flere av oss som liker å bruke tid på det...vi ser på det som en del av hele forspillet. Ja heldigvis. Vi hadde vært sammen i 2-3 måneder da han spurte om å få barbere meg, ikke fordi jeg ikke gjorde det selv men fordi han følte det ville være en erotisk og sensuell ting, jeg ble med på forslaget og han hadde rett. Han ser meg jo i alle tenkelige og utenkelige vinkler under sex likevel. Når han barberer meg tar det 3 sekunder å snu rompen opp å barbere meg der også kjapt og greit før han tar oljer meg inn og etter det skriker kroppen min etter mer berøring og pleie. Jeg er iallefall glad for at mysterier i forholdet ikke er avhengig av rumpehår eller ei og såpass trygg på mannen at det ikke er et problem å la han barbere meg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #25 Skrevet 19. juni 2014 Brasiliansk voksing. De tar ALT. Hun jeg går til vokser meg faktisk litt oppover korsryggen også når hun først er i gang bak der, har visst noe dun der Anonymous poster hash: 95bb0...620 Har vurdert å ta brasiliansk voksing, hvor lang tid tar det mellom hver gang? Og er det dyrt? Anonymous poster hash: ce3ef...6d0 1
Gjest HarryDotter Skrevet 19. juni 2014 #26 Skrevet 19. juni 2014 Ja heldigvis. Vi hadde vært sammen i 2-3 måneder da han spurte om å få barbere meg, ikke fordi jeg ikke gjorde det selv men fordi han følte det ville være en erotisk og sensuell ting, jeg ble med på forslaget og han hadde rett. Han ser meg jo i alle tenkelige og utenkelige vinkler under sex likevel. Når han barberer meg tar det 3 sekunder å snu rompen opp å barbere meg der også kjapt og greit før han tar oljer meg inn og etter det skriker kroppen min etter mer berøring og pleie. Jeg er iallefall glad for at mysterier i forholdet ikke er avhengig av rumpehår eller ei og såpass trygg på mannen at det ikke er et problem å la han barbere meg. Herregud...er så enig i dette at jeg ble litt småtent av å lese det! Ha meg unnskyldt nå skreppa .......... Også er det jo faktisk vinn/vinn egentlig da....det er mindre pes og strev for dama og jeg som mann nyter det stort. Kaching!!
skreppamedleppa Skrevet 19. juni 2014 #27 Skrevet 19. juni 2014 Det tror jeg hadde vært litt nasty. Tror ingen gutt vil barbere rumpehåret til dama altså Jeg vet ikke jeg altså. Spurte typen og han var enig med meg. Noe mystikk må man beholde. Har man rumpehår så kan man vel barbere det selv Hadde vært kjekt om du ikke utalte deg så bastant på vegne av min mann som sagt han liker det og gjør det gjerne men det trenger selvsagt ikke din mann å like men her så gjør han det som sagt gledelig og alltid med en særdeles fantastisk avslutning. At du føler mystikken i forholdet står på at typen din ikke barberer hårene dine er selvsagt opp til dere.. Selv så er hår ikke avgjørende for det takk og lov. 2
skreppamedleppa Skrevet 19. juni 2014 #28 Skrevet 19. juni 2014 Herregud...er så enig i dette at jeg ble litt småtent av å lese det! Ha meg unnskyldt nå skreppa .......... Også er det jo faktisk vinn/vinn egentlig da....det er mindre pes og strev for dama og jeg som mann nyter det stort. Kaching!! Hee hee ja her er det iallefall vinn-vinn og ingenting er mer gledelig enn det. Er litt deilig å begynne sex med å bli stelt litt slik. Jeg hadde aldri opplevd det før med typen men er sååååå gla for at han foreslo det det er kjempe erotisk..
lillbilly Skrevet 19. juni 2014 #29 Skrevet 19. juni 2014 Det tror jeg hadde vært litt nasty. Tror ingen gutt vil barbere rumpehåret til dama altså Er nok ikke nasty i det hele tatt :-) det sparer deg derimot for å måtte bøye deg i alle tenklige og utenklige vinkler
Nanami Skrevet 19. juni 2014 #30 Skrevet 19. juni 2014 Hadde vært kjekt om du ikke utalte deg så bastant på vegne av min mann som sagt han liker det og gjør det gjerne men det trenger selvsagt ikke din mann å like men her så gjør han det som sagt gledelig og alltid med en særdeles fantastisk avslutning. At du føler mystikken i forholdet står på at typen din ikke barberer hårene dine er selvsagt opp til dere.. Selv så er hår ikke avgjørende for det takk og lov. Jeg sa gutt, du snakker om menn. Ikke vær så hissig da. Uansett så tror jeg det er ytterst sjelden å like å barbere rumpehår. At man liker å barbere hår lengre fremme er sikkert mer vanlig I wouldnt know, har ikke vært med så mye menn 1
Nanami Skrevet 19. juni 2014 #31 Skrevet 19. juni 2014 Er nok ikke nasty i det hele tatt :-) det sparer deg derimot for å måtte bøye deg i alle tenklige og utenklige vinkler Er det ikke bare å sette seg på huk? Hvordan gjør mannen det på dama? Står hun på alle fire eller hvordan gjør man det? Oppriktig nysgjerrig, no judgement.
lillbilly Skrevet 19. juni 2014 #32 Skrevet 19. juni 2014 Jeg sa gutt, du snakker om menn. Ikke vær så hissig da. Uansett så tror jeg det er ytterst sjelden å like å barbere rumpehår. At man liker å barbere hår lengre fremme er sikkert mer vanlig I wouldnt know, har ikke vært med så mye menn Akkurat det der tror jeg på mange måter er forumets svakhet. Mange av dere som er her er så unge at dere syns det meste er nasty... Er det ikke bare å sette seg på huk? Hvordan gjør mannen det på dama? Står hun på alle fire eller hvordan gjør man det? Oppriktig nysgjerrig, no judgement. Altså, nå er jo jeg singel, så jeg må knekke nakken om det skal gjøres. Men når jeg ikke var det da... 1) håndkle på badegulvet 2) meg på rygg på håndkleet 3) sprike lett med bena 4) gubben i "enden" av meg, på kne med en brberhøvel 5) problem solved og nakken min får leve 6) gubben er kåt etter å ha "fått lov" å stelle godsakene selv 7) ikke vondt for meg som ligger der og blir stelt med heller Men jeg vet og innser at ikke alle menn syns det der er noe 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #33 Skrevet 19. juni 2014 Eksen barberte meg alltid, det var hans jobb og han elsket det. Eksen før det gjorde det også. Det finnes da mange menn som liker å barbere damene sine? Samboeren min liker meg best med hår, så nå er jeg hårete. Og jeg liker det ikke Anonymous poster hash: 8d89e...a1c 1
Gjest HarryDotter Skrevet 19. juni 2014 #34 Skrevet 19. juni 2014 Akkurat det der tror jeg på mange måter er forumets svakhet. Mange av dere som er her er så unge at dere syns det meste er nasty... Altså, nå er jo jeg singel, så jeg må knekke nakken om det skal gjøres. Men når jeg ikke var det da... 1) håndkle på badegulvet 2) meg på rygg på håndkleet 3) sprike lett med bena 4) gubben i "enden" av meg, på kne med en brberhøvel 5) problem solved og nakken min får leve 6) gubben er kåt etter å ha "fått lov" å stelle godsakene selv 7) ikke vondt for meg som ligger der og blir stelt med heller Men jeg vet og innser at ikke alle menn syns det der er noe Det er letter å komme til om fruen setter seg i "doggy" posisjon Stumpen rett i været altså...Også er det så frekt å se henne i den posisjonen også så da tar som regel shavingen 1 time :fnise: 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #35 Skrevet 19. juni 2014 Er det bare jeg som ikke ser problemet her.. jeg tar hårene der med høvel. Deler rumpeballene litt og barberer imellom..... stående og "bakfra" med hendene bak meg altså. Anonymous poster hash: 16a37...80a 3
Gjest Ung tøff mann Skrevet 19. juni 2014 #36 Skrevet 19. juni 2014 vet det er naturlig, men jeg selv føler meg ikke særlig sexy med hår der Anonymous poster hash: 66248...df6 You and me both
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #37 Skrevet 19. juni 2014 Sverger til en ladyshaver i dusjen. En gang i uka. Slipper å være redd for å skjære meg. Vokset hårene der en gang.. ALDRI mer. Fy faen. Anonymous poster hash: 93553...e89
lillbilly Skrevet 19. juni 2014 #38 Skrevet 19. juni 2014 Det er letter å komme til om fruen setter seg i "doggy" posisjon Stumpen rett i været altså...Også er det så frekt å se henne i den posisjonen også så da tar som regel shavingen 1 time :fnise: :fnise:
Nanami Skrevet 19. juni 2014 #39 Skrevet 19. juni 2014 Akkurat det der tror jeg på mange måter er forumets svakhet. Mange av dere som er her er så unge at dere syns det meste er nasty... Altså, nå er jo jeg singel, så jeg må knekke nakken om det skal gjøres. Men når jeg ikke var det da... 1) håndkle på badegulvet 2) meg på rygg på håndkleet 3) sprike lett med bena 4) gubben i "enden" av meg, på kne med en brberhøvel 5) problem solved og nakken min får leve 6) gubben er kåt etter å ha "fått lov" å stelle godsakene selv 7) ikke vondt for meg som ligger der og blir stelt med heller Men jeg vet og innser at ikke alle menn syns det der er noe Jeg er ikke så ung, og synes heller ikke det meste er nasty. Men akkurat barbering av rumpehår er ikke det jeg finner særlig tennende altså. Men smaken er som baken 3
lillbilly Skrevet 19. juni 2014 #40 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er ikke så ung, og synes heller ikke det meste er nasty. Men akkurat barbering av rumpehår er ikke det jeg finner særlig tennende altså. Men smaken er som baken Du må evne å se settingen som helhet Så klart er ikke rumpehår i seg selv det mest sexy du kan finne på et menneske Men settingen, der du eller han barberer den andre, med fritt innsyn til godsakene... du tar på og styrer rundt og gjør som du vil der nede... Det er hele totalen som blir sexy, ikke ett og ett hår 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå