AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 jeg barberer vekk hårene i rumpen (jente), og det er ikke den enkleste plassen å barberer seg! flere som gjør det? og gutter, ligger dere merke til om hun har hår der? Anonymous poster hash: 66248...df6
Gjest lipgloss Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 ta braziliansk voksing,så slepper du stresset med stubber osv
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor bryr du deg om gutter legger merke til det? Er jo helt naturlig! Anonymous poster hash: 8a99c...45f 5
Nuttery Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bare røsker de ut litt ettersom, når jeg står i dusjen.... 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor bryr du deg om gutter legger merke til det? Er jo helt naturlig! Anonymous poster hash: 8a99c...45f vet det er naturlig, men jeg selv føler meg ikke særlig sexy med hår der Anonymous poster hash: 66248...df6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Jeg bare røsker de ut litt ettersom, når jeg står i dusjen.... What??? Altså med hendene og så bare river du de ut?? AUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Anonymous poster hash: e6f00...301 6
xeno Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Hår på kroppen huff kan jeg si det. Litt vanskelig ja, men du må bruke speil, kanskje kan hjelpe deg. Hvis jeg hadde muligheten til å spørre Guden, hvorfor fant han opp menneske, med hår på kroppen? Greit hår på hode til menneske, skulle ønsket at det kunne vært hårløs resten av kroppen.
skreppamedleppa Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Dette er en ting typen har fikset for meg i mange år, både foran og bak så har ikke så mange triks på lager hvordan man gjør det selv. Men jeg så noen tipset i en tråd om å ligge sidelengs eller på sitte på huk med en speil.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Brasiliansk voksing. De tar ALT. Hun jeg går til vokser meg faktisk litt oppover korsryggen også når hun først er i gang bak der, har visst noe dun der Anonymous poster hash: 95bb0...620
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Dette er en ting typen har fikset for meg i mange år, både foran og bak så har ikke så mange triks på lager hvordan man gjør det selv. Men jeg så noen tipset i en tråd om å ligge sidelengs eller på sitte på huk med en speil. Oi! Hvordan klarer dere å holde på "mystikken" eller hva jeg skal kalle det i forholdet hvis typen barberer deg i rumpa? Anonymous poster hash: 95bb0...620 8
skreppamedleppa Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Oi! Hvordan klarer dere å holde på "mystikken" eller hva jeg skal kalle det i forholdet hvis typen barberer deg i rumpa? Anonymous poster hash: 95bb0...620 Oi! Hvordan klarer dere å holde på "mystikken" eller hva jeg skal kalle det i forholdet hvis typen barberer deg i rumpa? Anonymous poster hash: 95bb0...620 ??? Mystikken? Som at det er et mysterium at jeg har et rumpe eller at jeg har hår? Så stort mystrium er jeg heldigvis ikke og så dum er han heller ikke at det er et så stort mysterium for han at jeg har begge deler. Vet ikke hvordan det står til hos dere men jeg hadde blitt mer bekymret om det var den store hemmligheten i parforholdet deres.. Hee hee du vi har vært i lag i så mange år at det at han barberer meg som en intro til forspill det går veldig bra skal jeg si deg, (mer enn bra også igrunn)... Endret 18. juni 2014 av skreppamedleppa 1
Gjest HarryDotter Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Bare å la håret være frem til typen skal ha seg med deg ...Så kan han ta å barbere deg....det tror jeg ikke er noe problem for han
Nanami Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 Bare å la håret være frem til typen skal ha seg med deg ...Så kan han ta å barbere deg....det tror jeg ikke er noe problem for han Det tror jeg hadde vært litt nasty. Tror ingen gutt vil barbere rumpehåret til dama altså 3
xeno Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor ikke? Etter barbering, ta doggy deilig Det tror jeg hadde vært litt nasty. Tror ingen gutt vil barbere rumpehåret til dama altså 1
Nanami Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor ikke? Etter barbering, ta doggy deilig Jeg vet ikke jeg altså. Spurte typen og han var enig med meg. Noe mystikk må man beholde. Har man rumpehår så kan man vel barbere det selv
Gjest HarryDotter Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Det tror jeg hadde vært litt nasty. Tror ingen gutt vil barbere rumpehåret til dama altså Hihi....Jeg gjør det gladelig Litt hår gjør meg ikke noe i utgangspunktet....De fleste damer har da litt naturlig hår rundt analåpningen.....og jeg er iallefall en av dem som liker godt jobben med å få det bort, både på fitta OG rumpa. Jeg tenner bittelitt på det.... . Er jo også litt kult å se "før og etter".......Da liker jeg bare det glatte synet enda bedre. Men jeg har også venner som sier de aldri ville gjort det på damen sin....De vil ikke ha de "bildene" i hodet sitt. De ønsker helst å bare ha sett henne shavet. Endret 19. juni 2014 av HarryDotter
Gjest HarryDotter Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Hee hee du vi har vært i lag i så mange år at det at han barberer meg som en intro til forspill det går veldig bra skal jeg si deg, (mer enn bra også igrunn)... Helt riktig det Skreppa Det er flere av oss som liker å bruke tid på det...vi ser på det som en del av hele forspillet.
Gjest Lars1009 Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 jeg barberer vekk hårene i rumpen (jente), og det er ikke den enkleste plassen å barberer seg! flere som gjør det? og gutter, ligger dere merke til om hun har hår der? Anonymous poster hash: 66248...df6 Hvis det er mer enn litt dun der, altså mørke hår, bør man definitivt fjerne det. Det er i hvert fall et pluss.
Nuttery Skrevet 19. juni 2014 #20 Skrevet 19. juni 2014 What??? Altså med hendene og så bare river du de ut?? AUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Anonymous poster hash: e6f00...301 Altså, de sitter jo ikke så sykt hardt fast.... Pluss jeg har ganske høy smerteterskel for napping av hår. Kjenner det ikke en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå