Gå til innhold

Din Erfaring med å slutte på p-pille?


anxiety

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Mindre pupper - en kopp størrelse, kraftigere mens, kanskje litt dårligere hud (= månedlige kviser). Ja, mer PMS! Skikkelig ømme bryster og salt-cravings før mens - men jeg har ca samtidig lastet ned en app (WomanLogg) og begynte å passe på syklusen min, så det er kanskje derfor jeg merket det for første gang hvor regelmessige PMS-symptomenene mine er. Tok litt tid før jeg ble gravid da, 10 måneder vel.

Anonymous poster hash: c63fc...aa8

den appen har jeg og :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått på mange forskjellige prevensjonsmidler fra 15 til 25, sluttet i høst. De siste fem årene brukte jeg p-ringen.

Jeg har fått en del mer kviser, den første måneden fikk jeg mye i hele ansiktet, etter dette er det bare litt innimellom, men det er mer enn jeg hadde før. Jeg har gått fra aldri til to-tre i uka, litt flere rett før mensen. Huden i panna og på nesa er også blitt fetere og blankere.

Jeg har fått en enorm oppsving i sexlysta, spesielt før eggløsning. Før hadde jeg ok lyst på sex, nå kan jeg nesten ikke få nok.

Jeg er også blitt litt mer stabil i sinnet. Jeg kunne gråte av mye rart før, type filmer, bøker, triste historier og sånt, mens det må mye mer til før tårene kommer nå.

Ellers er kroppen min mye som før. Når jeg har mensen blør jeg veldig mye mindre enn det jeg gjorde før jeg begynte på p-pillen, jeg har også en ganske stabil syklus.



Anonymous poster hash: d9f59...d11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har merket er litt kortere mensenperiode og mer vondt de to første dagene jeg har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...