Gå til innhold

Hjelp til å tyde grav.test?


Munchlax

Anbefalte innlegg

Hei. Dere er sikkert dritt lei av å tyde gravtester, men kan dere please hjelpe meg?
Testet meg for ca én time siden med en billigtest, og fikk dette resultatet etter ca 3 min og 30 sek.
Denne testen tok jeg igår med resultat etter fem min.
Siden det er etter tiden kan man vel ikke stole på den?
Igjen: det øverste bildet et fra idag før 5 min, det nederste er fra igår etter 5 min.
Kan jeg slippe jubelen løs? :gravid::babysmokk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Hei. Dere er sikkert dritt lei av å tyde gravtester, men kan dere please hjelpe meg?

Testet meg for ca én time siden med en billigtest, og fikk dette resultatet etter ca 3 min og 30 sek.

20140618_114152.jpg

Denne testen tok jeg igår med resultat etter fem min.

Siden det er etter tiden kan man vel ikke stole på den?

Snapchat-20140617032146.jpg

Igjen: det øverste bildet et fra idag før 5 min, det nederste er fra igår etter 5 min.

Kan jeg slippe jubelen løs? :gravid::babysmokk:

Den virker positiv i mine øyne :)

For å være på den sikre siden (om du er i tvil), så kan du jo kjøpe en fra apoteket i tillegg. Selv hadde jeg tydet de to som positive :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virker positiv i mine øyne :)

For å være på den sikre siden (om du er i tvil), så kan du jo kjøpe en fra apoteket i tillegg. Selv hadde jeg tydet de to som positive :hug:

Åå, jeg håper det!

Ser jo klart streken på det nederste bildet, men føler den testen er ugyldig. Det øverste bildet er jeg redd jeg bare innbiller meg streken på. :ler:

Får vel kjøpe meg en digitaltest imrg, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det med meg når jeg testet positivt for noen uker siden =) En svak strek på en billigtest, som jeg glemte å ta tiden på, så jeg så først på den en times tid etterpå :P

Kjøpte en Clearblue digital med ukesindikator på apoteket samme dag, som viste GRAVID 1-2 uker!!

Kjøp deg en "skikkelig" test du ! Og hvis du klarer å vente til imorgen tidlig er det jo best, men sjønner godt om du ikke klarer det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Åå, jeg håper det!

Ser jo klart streken på det nederste bildet, men føler den testen er ugyldig. Det øverste bildet er jeg redd jeg bare innbiller meg streken på. :ler:

Får vel kjøpe meg en digitaltest imrg, ja. :)

Forstår usikkerheten ja, men du innbiller deg i alle fall ikke den streken på øverste bilde. Selv om den er svak, så ser jeg den jeg også :) Uansett så vil du jo slappe mer av om du tar en ekstra, og får sett det litt bedre :hug:

Må få høre etter du tar en til da, så kan jeg gratulere med sikkerhet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar, jenter!

Dette er syyykt! Blir ut å kjøpe folat imrg, ja. Bedre å starte med det sent enn aldri. :)

Kalkulerer med at jeg er 4 + 3 idag. Altså i min femte uke. Tjohei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Tusen takk for svar, jenter!

Dette er syyykt! Blir ut å kjøpe folat imrg, ja. Bedre å starte med det sent enn aldri. :)

Kalkulerer med at jeg er 4 + 3 idag. Altså i min femte uke. Tjohei! :D

Så morro! Gratulerer :hug: Og tjohei ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Nå har jeg fått somlet meg til å ta en digitaltest og den lyste GRAVID mot meg idag tidlig. Nå er det ingen tvil!

Nesten viste gravid 2-3. Er det noe som stemmer? Siste mens var 18 mai og jeg har syklus på 28 dager. Iflg kalkulatorer på nett er jeg 4+5, så skjønner ikke helt det. He he.

Takk for alle gratulasjoner forresten! Dere er herlige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...