Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2014 Forfatter #82 Skrevet 10. september 2014 Vasket tøy som tørket på snor, lagt pent sammen i skap og skuffer igjen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2014 Forfatter #83 Skrevet 20. september 2014 I dag har jeg satt stiklinger i jord og fylt på mere jord i andre potter... og jeg har kastet all maten som var altfor gammel i fryseboksen min. Godt å få det gjort. Jeg har vært flink. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. september 2014 #84 Skrevet 21. september 2014 I dag har jeg satt på oppvaskmaskinen. Kvittet meg med klær som er for små for oss (lagt de i en UFF-container). Så er snart klesvask nummer tre ferdig. Pluss at jeg har ryddet en del.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. september 2014 #85 Skrevet 22. september 2014 Til nå i dag har jeg tatt ut og inn av oppvaskmaskinen. Satt på vaskemaskin. Vasket oppå komfyren.
FruN Skrevet 22. september 2014 #86 Skrevet 22. september 2014 (endret) Jeg har vært flink til å høre på kroppen min, og latt være å dra på trening Må bare på butikken senere, og resten av dagen skal tilbringes med strikketøyet Endret 22. september 2014 av FruN
sommermor Skrevet 22. september 2014 #87 Skrevet 22. september 2014 I dag har jeg vasket 2 maskiner med tøy,og hengt opp den ene. Og bakt ett brød. Ellers har jeg begynt på adventskalender gavene.
FantasDick Skrevet 22. september 2014 #88 Skrevet 22. september 2014 I dag har jeg støvsugd hele huset (inkludert sofa og hundeputa) og satt på en maskin med klær. Nå skal jeg sove.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. september 2014 #89 Skrevet 23. september 2014 Til nå i dag har jeg oppdatert regnskapet, betalt en regning, panta flasker, handla inn mat, tatt ut og inn av oppvaskmaskinen, vaska en kort klesvask ++.
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2014 Forfatter #90 Skrevet 27. september 2014 I natt fjernet jeg isen i frysa mi og vasket skuffer og kjøleskap i samme slengen. Så fantastisk godt å endelig få det gjort! 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #91 Skrevet 27. september 2014 I dag har jeg satt stiklinger i jord og fylt på mere jord i andre potter... og jeg har kastet all maten som var altfor gammel i fryseboksen min. Godt å få det gjort. Jeg har vært flink. Hvilke stiklinger har du? Anonymous poster hash: df89b...734 1
FruN Skrevet 27. september 2014 #92 Skrevet 27. september 2014 I natt fjernet jeg isen i frysa mi og vasket skuffer og kjøleskap i samme slengen. Så fantastisk godt å endelig få det gjort! Fjernet /isen/?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #93 Skrevet 27. september 2014 Fjernet /isen/? Jordbærisen? Anonymous poster hash: df89b...734 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2014 Forfatter #94 Skrevet 27. september 2014 (endret) Neiii...ikke sånn is. Den hadde dessuten aldri i verden fått ligget i fryseren min til den hadde formert seg. Jeg har nå ny liten stripete grønnrenner-plante. De er veldig søte som bebiser.Dessuten har jeg altså fått bakt fire kjempegode klibrød i dagog de er kuttet opp i skiver og fryst ned. Endret 27. september 2014 av Hoppetaujenta 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #95 Skrevet 27. september 2014 Neiii...ikke sånn is. Den hadde dessuten aldri i verden fått ligget i fryseren min til den hadde formert seg. Jeg har nå ny liten stripete grønnrenner-plante. De er veldig søte som bebiser. Dessuten har jeg altså fått bakt fire kjempegode klibrød i dag og de er kuttet opp i skiver og fryst ned. Takk for svar Og du har vært flink Anonymous poster hash: df89b...734 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2014 Forfatter #96 Skrevet 27. september 2014 Det her sikkert du også, uansett hvem du er. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. september 2014 #97 Skrevet 27. september 2014 Gått tur Vasket og ryddet rommet Trent Vasket badet i kollektivet. Laget middag for i morgen.
Avalon Skrevet 27. september 2014 #98 Skrevet 27. september 2014 Ryddet og vasket stue + soverom. 4 maskiner vask og tørk av klær. Lagt sammen klær, fått dem på plass. Gått ut med søppel. Vasket og fylt på kattedoen. Husket å ta pølser ut av fryseren til morgendagens middag. 1
Gjest Evans Skrevet 28. september 2014 #99 Skrevet 28. september 2014 Olja kjøkkenbenken Ryddet og vasket i svingskap Vasket klær Ryddet i hylle på kjøkkenet Vasket glassbord i stua og småryddet litt ellers i stua Fornøyd
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #100 Skrevet 28. september 2014 Laget frokost til hele familien. Vasket, og hengt opp tøy, brettet det tørre. Skiftet på sengene. Laget lunch til alle. Støvsuget gulvene i underetasjen. Vasket gulv i gang/trapp. Vasket alle overflater samt vifta på kjøkkenet. Laget middag til hele familien. Tørket støv i hele underetasjen. Satt på/tømt oppvaskmaskinen. Alt utenom matlagingen skjedde mens far u huset var på tur i skogen med ungene. Frokost inntok de hjemme, lunch fikk de med, og så kom de hjem til middag. Neste søndag er det mannens tur til å shine hjemme, mens jeg tar med ungene i lekeparken/badeland alt etter været.Anonymous poster hash: 11c92...f54 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå