Gå til innhold

I-dag-har-jeg-vært-flink-tråden...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg har vasket 3 maskiner, pakket ut 2 kasser og reist inn til sentrum for å levere 4 jobbsøknader personlig.

Nå skal jeg lage middag, vaske gulv og være med på et møte ikveld.



Anonymous poster hash: 7e717...358
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vasket klær og tatt oppvasken. Nå mangler bare støvsuging, vask av bad, støvtørking, handling og middagslaging... :fnise: Og tømming av søppel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg frem den gamle symaskinen og fikset noen sømmer på plagg som har begynt å falle fra hverandre.

Så lenge det er mulig å fikse det, så skal mine gode, myke favorittplagg leve lenge ennå, om det er opp til meg.

*og det er det jo, bare jeg får fingeren ut, syr i knapper og tetter sømhull når det trengs*

I dag har jeg vært litt flink. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

i dag har jeg vasket og ryddet på kjøkkenet, hengt opp en maskin med klær og satt på ny, tørket støv på soverommet og lagt sammen klær og putta de i skapene til mine bonusbarn i tillegg til kjæresten sine mens han er på jobb :) utrolig hva man får gjort om man ikke finner sofaen med en gang man står opp :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ryddet i skuffer i stua og levert en kofte til reperasjon hos mamma :fnise:



Anonymous poster hash: fadcb...98d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men gjøre dere virkelig då lite hjemme? Sette på oppvask maskin liksom? Det er gjort på få sekunder...

Anonymous poster hash: daacc...0d1

Poenget med denne tråden er å klappe seg selv på skulderen for å ha gjort noe som helst som en kjenner seg fornøyd med denne dagen. Det er ingen konkuranse om å være flinkest og det gjør heller ikke noe om det en er fornøyd med er veldig lite. Hovedsaken er å rose seg selv litt i hverdagen. Om ingen andre roser en, får en gjøre det selv. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i helgen har jeg vært flink. Jeg gjorde unna alt husarbeid på fredag, slik at jeg resten av helgen hadde tid til å sove ut og ikke minst sove lenge om morgenen og gå lange turer ute med hunden på slep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget knekkebrød og satt en langtidshevet brøddeig.Vasket tøy og feiet litt på verandaen. Ellesr småryddet litt her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på trening, handlet, tatt oppvask og søppel, samt gjort klar til kjøttkraftkoking imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har nesten gjort det samme i dag som sist jeg skrev! :ler:

Jeg har da vært på trening, satt på to klesvasker med etterfulgt tørketrommel, ryddet bort gårsdagens klesvask, støvsuget, skiftet på senga, vært ute med søppel, pakket sekk til tur på lørdag og ryddet litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet og vasket absolutt alt på rommet, skiftet på senga, og rengjort PC og tilbehør til den. Dermed er alt klart til lansering av Sims 4 klokken 00:00 i natt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet og vasket absolutt alt på rommet, skiftet på senga, og rengjort PC og tilbehør til den. Dermed er alt klart til lansering av Sims 4 klokken 00:00 i natt :fnise:

:ler:

Gubben her har fått seg xbox One i dag :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vaska alt jeg har av bestikk og servise for hånd, gått noen gode turer og fått kostet over gulvet så vidt. Kommer nok til å ta resten i morgen, for nå er jeg sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en god husmor. :jepp: Har kjøpt masse ting til bad og kjøkken, så nå har jeg på lager i lang tid fremover. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg flink å handlet på butikken i stedet for å gå rett hjem å legge meg.. Er hardt å starte om Mandagene når man har tatt seg litt fri :flau: + jeg betalte 20 (!!!!!!!) kr for èn paprika.. ÈN! Når ble det så dyrt? Ikke lagt merke til det før, muligens pga jeg ikke stor-handlet men uansett :snurt:

Alltid trodd frukt å grønt var så billig jeg, ett eple her og en banan der er jo det :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter jobb i dag har jeg farget to sett med sengetøy, malt en vegg på kontoret, ryddet i huset og vasket på kjøkkenet.

Mannen er borte i to uker i forbindelse med jobb og jeg håper på å kunne overraske han med et ferdig kontor/gjesterom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på trening, hentet den nye madrassen min og dermed skiftet på senga. Så langt har jeg vasket en maskin med klær, satser på en til utover kvelden, og klippet gress og litt buskas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink og tatt med bikkja på ekstra lang tur. Han ligger glad og fornøyd inne på badet nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har støvsuga hele leiligheta, vaska vinduer og speil, vaska opp alle kopper og kar (Har vært syk en stund, så har vært sengeliggende, derav myyye skittenkopper...), handla inn til sushi som skal lages i morgen, vaska benker, plukka pærer og snart gått dagens anbefalte trim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...