Gå til innhold

mammatilmichelle

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, lenebu skrev:

Det må jeg si meg uenig i. Bodde i Stavanger fra jeg ble født til jeg var 20, og har aldri møtt en person som sier "pogram". Føler empasis er på den første R'en med skarre-R. pRogram, liksom.

Født og oppvokst selv i Stavanger og har hørt det flere ganger.. men betyr ikke at alle gjør det. Og det kommer nok også litt an på hvor i Stavangerområdet man er ifra 😊

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har falt litt av, men hvorfor har ikke hun kontakt med sin familie? For det hadde hun jo før. Bodde hos moren sin og hadde henne vell på besøk når hun bodde i utlandet hvis jeg husker riktig?

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, MJsnuppa skrev:

Jeg har falt litt av, men hvorfor har ikke hun kontakt med sin familie? For det hadde hun jo før. Bodde hos moren sin og hadde henne vell på besøk når hun bodde i utlandet hvis jeg husker riktig?

Pga hun skrev innlegg om den forferdelige barndommen sin?! :klo:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Pga hun skrev innlegg om den forferdelige barndommen sin?! :klo:

Tror ikke jeg har fått med meg det innlegget jeg. Er det på bloggen? 

Skrevet
40 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Jeg har ikke lest det, og aner ikke om det er riktig innlegg. Nekter å gi hun klikk 😂 

Men fant dette her inne. Tror det er det. 

http://mammatilmichelle.blogg.no/1464018083_jeg_kan_aldri_tilgi_d.html

Stakkars jente - det var utrolig vindt å lese!!! Virker utifra innlegget ar hun får profesjonell hjelp ,og jeg forstår behovet hennes for å rømme fra hjembyen! Alt virker rosenrødt på bloggen i dag, men jeg tror hu har opplevd  mye vondt som er vanskelig/umulig å slippe taket i. 

• Liker 4
Skrevet
49 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Men har hun kontakt med mora?

Sånn som jeg har forstått det, så har hun ikke det. 

• Liker 2
Skrevet

Syns hu har formye reklame i bloggen sin..

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Frøken_fjong1 skrev:

Jeg har ikke lest det, og aner ikke om det er riktig innlegg. Nekter å gi hun klikk 😂 

Men fant dette her inne. Tror det er det. 

http://mammatilmichelle.blogg.no/1464018083_jeg_kan_aldri_tilgi_d.html

Tror ikke man merker det nevneverdig på bloggtoppen om man genererer noen få ekstra klikk eller ikke gjennom å gå innpå innleggene :)

Bare det å delta i diskusjonen kan være med å generere langt flere klikk, så skal man boikotte Anna R er det nok mer effektivt å ignorere henne fremfor å skrive om henne på KG :)

• Liker 10
Skrevet (endret)
24 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Syns hu har formye reklame i bloggen sin..

Jeg er heller ikke begeistret for reklame på f.eks TV, men godtar det da jeg vet at uten reklame er det vanskelig å få det samme tilbudet. Uten muligheter for reklameinntekter ville nok bloggere funnet på andre ting :)

Men for mye reklame vil det jo ikke være, om bloggen fremdeles er blant de mest leste, blir det for mye, objektivt sett, vil leserne forsvinne :)

Endret av JackIost
  • Liker 1
Skrevet
På 28.3.2017 den 23.06, Lileep skrev:

"Pogrammet" er det mange i stavanger som sier, så her har hun sannsynligvis skrevet hvordan hun selv uttaler ordet 😜😜

Ikke så uvanlig for de som sliter litt med rettskriving :)

Synes for øvrig denne mobbingen mot de med skrivevansker er en uting :)

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, JackIost skrev:

Tror ikke man merker det nevneverdig på bloggtoppen om man genererer noen få ekstra klikk eller ikke gjennom å gå innpå innleggene :)

Bare det å delta i diskusjonen kan være med å generere langt flere klikk, så skal man boikotte Anna R er det nok mer effektivt å ignorere henne fremfor å skrive om henne på KG :)

Det er et godt poeng! Jeg hadde aldri hørt om noen av disse bloggerne før de stadig dukket opp i Rampelys-tråder på KG (også før forum-delen het Rampelyset), og da ble jeg jo nysgjerrig på dem og inn og lese...og det har jeg sett flere andre har skrevet :)

• Liker 7
Gjest Galaxy X
Skrevet
58 minutter siden, caskerette skrev:

Det er et godt poeng! Jeg hadde aldri hørt om noen av disse bloggerne før de stadig dukket opp i Rampelys-tråder på KG (også før forum-delen het Rampelyset), og da ble jeg jo nysgjerrig på dem og inn og lese...og det har jeg sett flere andre har skrevet :)

Tja, både enig og ikke. På den ene siden hadde jeg aldri hørt om Villa Paprika før jeg begynte å lese om Mamma til Michelle her inne, og jeg må innrømme at jeg klikker meg inn der i ny og ne. Men på den andre siden har jeg sluttet å klikke meg inn på MtM, ettersom jeg får nok info her. Så ja, jeg gir VP/VG klikk, typ 2-4 i mnd kanskje, mens MtM bare får 1 i ny og ne. Slik er det med andre blogger også. Jeg har blitt opplyst om hvordan forholdene er bak bloggkulissene, og er dermed mer kritisk og observant nå enn før. 

Gjest Onbothsides
Skrevet
14 timer siden, Monky skrev:

Stakkars jente - det var utrolig vindt å lese!!! Virker utifra innlegget ar hun får profesjonell hjelp ,og jeg forstår behovet hennes for å rømme fra hjembyen! Alt virker rosenrødt på bloggen i dag, men jeg tror hu har opplevd  mye vondt som er vanskelig/umulig å slippe taket i. 

Enig! Syns det er så rart at folk klarer å så frekke mot Anna ift dette med familien hennes. Det småmobbes hele veien med at de er få rundt henne, at barna sikkert lider og at hun nekter familien kontakt osv. 

Det rare er, hadde hun vært en ukjent jente som sto frem på Tv2-nyhetene og fortalte denne historien så ville alle skjønt, trøstet og fordømt en slik oppførsel som er gjort mot henne. Men, når det er Anna - da legges det flere byrder til istedet. 

Hva er årsaken? Skal kjente folk tåle mer? Skal de som tjener godt tåle slikt?

Jeg syns synd på Anna, men syns hun er tøff som brøt opp og startet på nytt og er håpefull til at hun klarer dette. 

Skrevet

@Onbothsides for min del handler det om at det er så åpenbart at det handler om å "selge historien". En som stiller opp slik du eksemplifiserer gjør det (kanskje) for å hjelpe andre i lignende situasjon eller med andre hensikter enn å tjene penger.

Allikvel, kan hende hensiktene er gode.

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, Onbothsides skrev:

Enig! Syns det er så rart at folk klarer å så frekke mot Anna ift dette med familien hennes. Det småmobbes hele veien med at de er få rundt henne, at barna sikkert lider og at hun nekter familien kontakt osv. 

Det rare er, hadde hun vært en ukjent jente som sto frem på Tv2-nyhetene og fortalte denne historien så ville alle skjønt, trøstet og fordømt en slik oppførsel som er gjort mot henne. Men, når det er Anna - da legges det flere byrder til istedet. 

Jeg syns synd på Anna, men syns hun er tøff som brøt opp og startet på nytt og er håpefull til at hun klarer dette. 

Helt enig. 

Det er nå sånn at kjendiser og de i rampelyset får mer pepper enn oss vanlige mennesker. Så er jo Anna bare 20 år. Fikk vondt da de feiret bursdagen til William og hun syntes det var trist at ingen fra hennes familie var der. Glad hun har Jan da.

• Liker 3
Gjest Onbothsides
Skrevet
33 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

@Onbothsides for min del handler det om at det er så åpenbart at det handler om å "selge historien". En som stiller opp slik du eksemplifiserer gjør det (kanskje) for å hjelpe andre i lignende situasjon eller med andre hensikter enn å tjene penger.

Allikvel, kan hende hensiktene er gode.

Jeg tror at dette måtte hun jo uansett ta tak i, fortelle, bryte vekk fra - og istedetfor eventuelle rykter så er det bedre hun forteller selv. Hadde hun vært taus hadde jo alle maset om at hun måtte fortelle. Som med rompa til enkelte ;) 

Dessuten, dette er jo ikke en historie hun har funnet på for å ha noe å blogge om. Tviler på foreldrene og familien er verd å miste for å skrive om noe. Det skjer nok uansett tror jeg.

Skrevet
1 time siden, Onbothsides skrev:

i forhold til dette med familien hennes så virker det så skrekkelig trist. har tidligere fått inntrykk av at hun har hatt et godt forhold både til moren sin, broren, farmoren til det eldste barnet ol, og nå er det ingenting ( i alle fall ikke som hun gir uttrykk for på bloggen). i forhold til familien virker det som det er komplisert og trist. 

er ikke hun anmeldt for ærekrenkelse i forhold til noen i familien, etter det innlegget om faren hennes? 

jeg tror at noen er veldig raske på å kritisere alt rett og slett fordi det kun er den ene siden av en sak som kommer frem via bloggen hennes. eks da i forhold til faren til mellomste, som hun sa hadde tatt farvel både med henne og barnet, men så viser det seg at han har vært på besøk hos dem i Søgne flere ganger. skjønner at noen da føler et behov for å påpeke dobbeltmoral og feil. ikke at det rettferdiggjør det allikevel

• Liker 5
Skrevet

Men skjønte ikke hvorfor hun mente rød Fanta var en tullebrus? Finnes det ekte brus og tullebrus? Jeg elsker rød Fanta :) 

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...