primadonna Skrevet 30. august 2014 #641 Del Skrevet 30. august 2014 Haters gonna hate. Er ikke rett å hakke ned på folk for hver minste ting de gjør. Jeg syns det er koselig at hu tilbringer mye tid med dattera nå før mye tid forsvinner i lillebror. Mange som skriver her er voksne og skal være rollemodeller for barn, så sitter dere på nettet å slenger dritt bak anonyme navn!!? Skjerp dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #642 Del Skrevet 30. august 2014 Har mamma'n til Michelle tatt silikon? Anonymous poster hash: 9ee22...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #643 Del Skrevet 30. august 2014 Hun er gravid, så tror ikke hun har silikon. Anonymous poster hash: 779e9...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #644 Del Skrevet 1. september 2014 Haters gonna hate. Er ikke rett å hakke ned på folk for hver minste ting de gjør. Jeg syns det er koselig at hu tilbringer mye tid med dattera nå før mye tid forsvinner i lillebror. Mange som skriver her er voksne og skal være rollemodeller for barn, så sitter dere på nettet å slenger dritt bak anonyme navn!!? Skjerp dere Haters gonna hate? Helt seriøst det mest idiotiske uttrykket jeg vet om. Anonymous poster hash: 9466d...cfa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 1. september 2014 #645 Del Skrevet 1. september 2014 Haters gonna hate? Helt seriøst det mest idiotiske uttrykket jeg vet om.Anonymous poster hash: 9466d...cfa Fint for deg. Dere rakker ned på en tenåring, som tar godt vare på sine barn. Dere rotter dere sammen i sjalusi på nettet hvor dere hagler med kommentarer. Slike folk er det teiteste jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 1. september 2014 #646 Del Skrevet 1. september 2014 Sjalusi?? Det var da voldsomt... Ville ikke vært i hennes sko om jeg så var den best betalte bloggeren i Norge! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 1. september 2014 #647 Del Skrevet 1. september 2014 Det må være utrolig kjekt å kunne reise og oppleve ting når man er ung og har hele livet foran seg, men håper hun tar forhåndsregler og skjønner at den rosa boblen ikke varer evig. Tenker da på utdanning, økonomi osv, osv. Regner med at hun er smart nok til å spare og planlegger skolegang, og for all del, det finnes absolutt verre mødre der ute! Michelle ser sunn og lykkelig ut, og Anna ser ut til å ha etablert seg bedre enn de fleste på hennes alder (noe som sikkert kommer av blogginntekt, men penger er penger). Det blir mye reising, men for all del, har man tid og penger er det da ikke så mye annet å gjøre rundt sommertidene. Tenker med grøss og gru på de andre mammabloggerne som har vært opp gjennom tidene, Anna er virkelig ikke det verste eksempelet selv om hun fremstiller tilværelsen sin litt for perfekt og kan ha en uheldig effekt på noe mindre... gjennomtenkte tenåringsjenter. Men det hadde da jeg også gjort om jeg var blogger, det å vise livet fra en flatterende vinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #648 Del Skrevet 1. september 2014 Har mamma'n til Michelle tatt silikon? Anonymous poster hash: 9ee22...a27 Hun er gravid. Derfor ble brystene større. Blir jo mindre og slappe etter hun er ferdig å amme. Anonymous poster hash: 5433a...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #649 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) I dag skrev Anne et innlegg om navneborgen til sin fremtidige sønn. Bokstavene man kan se på bildet er i alle fall L L A. Det er 6 eller 7 bokstaver totalt. Hvilket navn tror dere det blir? Bildet fjernet grunnet brudd på opphavsrett. Niennas, mod. Anonymous poster hash: d194a...ec2 Endret 2. september 2014 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooks Skrevet 1. september 2014 #650 Del Skrevet 1. september 2014 Hva er en navneborg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #651 Del Skrevet 1. september 2014 William Anonymous poster hash: 31750...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #652 Del Skrevet 1. september 2014 Sikkert William Anonymous poster hash: ddf0f...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #653 Del Skrevet 1. september 2014 Heter ikke hun Anna, ikke Anne? Anonymous poster hash: b0f3d...e15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #654 Del Skrevet 1. september 2014 Sikkert noe så teit som Millian. Anonymous poster hash: c835f...e8c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #655 Del Skrevet 1. september 2014 Hun er gravid. Derfor ble brystene større. Blir jo mindre og slappe etter hun er ferdig å amme. Anonymous poster hash: 5433a...0f1 OK, takk for svar! Har hun skrevet noe om hun planlegger å ta silikon etter at hun er ferdig med å amme? Anonymous poster hash: 9ee22...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #656 Del Skrevet 1. september 2014 Rasmuss Klump? Anonymous poster hash: cbd45...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #657 Del Skrevet 1. september 2014 Fint for deg. Dere rakker ned på en tenåring, som tar godt vare på sine barn. Dere rotter dere sammen i sjalusi på nettet hvor dere hagler med kommentarer. Slike folk er det teiteste jeg vet Ja, alt handler så klart om sjalusi. Nei.... Anonymous poster hash: 9466d...cfa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. september 2014 #658 Del Skrevet 1. september 2014 Ja, alt handler så klart om sjalusi. Nei.... Anonymous poster hash: 9466d...cfa Om ikke det er sjalusi, så gi meg en gyldig grunn til å rakke ned på en tenåring som prøver så godt hun kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #659 Del Skrevet 2. september 2014 Leander Anonymous poster hash: da5c1...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #660 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg er mor selv, for meg hadde det vært et overtramp å utsette mine barn for en slik media eksponering. Jeg haddde vært ganske skrudd i hodet om jeg valgte å gjøre det. Du trenger bare litt faglig psykologisk kunnskap og nok omtanke for barnet for å forstå at det er ganske jævlig gjort. Konsekvensene vet man aldri. Og det i seg selv er nok til at et fornuftig oppegående menneske aldri ville gamblet med barna sine og deres fremtid, slik denne jenta gjør. Anonymous poster hash: 8ddac...48e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg