Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, christinevb skrev:

Litt rart at hun bruker bilde av henne og eksen i det nyeste innlegget?

Ikke rart i det hele tatt. Hun elsker drama og spekulasjoner rundt egen person.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går så langt som å vise et romantisk bilde med eksen for å skaffe klikk ja 😂 Sikkert for at vi skal tro at de er sammen igjen. Jenta har ikke filter! Hadde vært en ting om hun var singel, men hun har jo samboer?! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ utrolig spesielt å poste det bildet. Hun eier jo ikke sperrer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er ikke rett skrudd sammen! hvem legger ut et slikt bilde når de har forlovet seg for litt over en mnd siden?! hun legger så opp til kritikk... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loffeliten

Og for de som ikke har lyst til å klikke seg inn på bloggen ligger bildet på insta (NB modder, dette er en link. Bildet legges inn automatisk.)

For en gangs skyld er det ikke mengder av skryt og kosemose fra fansen i kommentarfeltet, hun får faktisk kritikk (så kommentarfeltet stenges nok snart på IG :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Lurer forøvrig på om eksen hennes (som er avbildet) syns det er greit å bli brukt på bloggen hennes på denne måten? :dry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en skikkelig ops! hun har slettet bildet og lagt inn nytt klinebilde med henne og Jan på instagram...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama liker jo negativ oppmerksomhet. Det betyr flere klikk, og mer penger i kassa. Får håpe exen har gitt tillatelse til bildepubliseringen!

Anna sier hun er så glad for å endelig ha den familien hun alltid har drømt om. Da får hun begynne å vise det! Å spøke med forholdet til Jan på den måten hun gjør (legge ut bilder av ex, lage clickbait-innlegg hvor hun antyder at hun har vært utro mot Jan, at han/hun har flyttet ut etc) er bare så utrolig smakløst. Dette er uavhengig av om Jan er med på det eller ei. De har ansvaret for tre små. På tide å vokse opp! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det enda ett bilde på instagram med jeg har dritt meg skikkelig ut..

Jepp, var den en ærlig feil, ærlig snakk fra hjertet, eller utspekulert clickbait?!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, fjær skrev:

Og der var det enda ett bilde på instagram med jeg har dritt meg skikkelig ut..

Jepp, var den en ærlig feil, ærlig snakk fra hjertet, eller utspekulert clickbait?!!

Hun må virkelig tro at leserne hennes er stokk dumme :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Romatiske? :bond:Når hun først går tilbake til et innlegg hvor hun har gjort en tabbe. hvorfor fikser hun ikke den andre også? 
Aner ikke om det er flere skrivefeil, for jeg trykker ikke inn på innleggene. Men kom igjen da, tittelen er jo viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er mange som tror på forklaringen om at hun tok feilt bilde. Anna produserer alle innlegg lenge i forkant, og publiserer på nøyaktige tidspunkt. Hun er en kontrollfreak av dimensjoner, 

Så lite troverdig, rett og slett. Synker jevnt og trutt på etikkskalaen, den tøtta der. 

Og så er det jo lett å se hvilke innlegg Jan er inne og mekker på. "vell" er stikkordet

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen tro på at hun valgte det bilde med en feil. som @Friluftsdame sier, hun er en kontrollfreak av dimensjoner. anna er utrolig god til å lure folk inn på bloggen

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opprinnelige innlegget, med bildet av henne og eksen, ble postet nøyaktig kl.1800. Hun har tidligere fortalt at hun forhåndsskriver innlegg, og at de postes automatisk på bestemte klokkeslett. Hun har nemlig fått det for seg at innlegg må postes på "hele timer". Så at dette var en feil, gjort pga dårlig tid, har jeg litt vanskelig for å tro på.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Morsom tabbe 😄 det kunne jo ha blitt drama av det der, så ettersom Jan tar bare pent og alt er greit vil jeg tippe det var en ærlig tabbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...