Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, hulillerunde skrev:

Når jeg mener at Anna kunne hatt nytte av et skrivekurs så er ikke det utelukkende pga skrivefeil, men mer pga dårlig setningsoppbyggelse og ekstrem gjentakelse av ord. Opplever at hun ofte bruker et ord i hver eneste setning for å få frem poenget sitt. I stedet for at poenget kommer frem mister ofte innleggene mening eller poenget forsvinner i er sammensurium av blablabla. 

Erna Solberg har dysleksi, og har hatt skrivefeil på Twitter, som det ble en sak ut av:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/denne-meldingen-lot-ikke-erna-solberg-passere-jeg-har-dysleksi/a/23402204/

De som misliker Erna Solberg kan sikkert foreslå at hun bør bruke tiden på skrivekurs, slik man her tilsvarende ber Anna R om å gjøre. Men det er ikke nødvendigvis fornuftig bruk av tid for henholdsvis en statsminister eller en mor til tre små barn. Men kanskje de får tid til det senere :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Er hun enda sammen med Jan?Utifra det jeg har sett av han på Bloggerne, så virker han veldig snill. Han er oppriktig glad i Anna og ungene :)Tror hun har det bedre med han enn han derre fra Nederland. Jan virker rolig og samlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet da dere! Brukeren over hadde et kjempepoeng og alt det hun skrev var veldig konstruktiv. Aldri så jeg at hun prøvde "å ta" Anna for noe, men å gi et velment råd. Dere burde chille litt! Her er dere ut etter å krangle for hver eneste lille ting. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to setninger ble slettet som avsporing?

Mens en viss lærer får bable i vei om.. ja eh.. ? :huh:

Og forresten; smilefjeset :) er IKKE det samme som punktum!

Argh.

Jeg synes det er rart at de som livnærer seg av å skrive, enten det er blogg eller avis, ikke legger mer stolthet i yrket sitt og gjør det de kan for å skrive korrekt. Det fins stavekontroll og slikt på mac og PC, gjør det ikke? Ikke rart at språket vårt stadig forringes, hvis det skal være akseptabelt å skrive så dårlig at man såvidt forstår hva som menes.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at folk blir så sure for at man kritiserer Annas språk og sier man prøver å "ta henne" og sier ting som at hun er travel 3barns-mor osv. Skal prøve det hos sjefen min nesten gang jeg gjør jobben min litt halvhjertet.... "sorry, du kan faktisk ikke forvente så mye av meg som er x-barns mor"... JOBBEN hennes er å skrive! Greit nok at hun har dysleksi, men da får hun ta hensyn til det da, bruke korrekturleser/stavekontroll, bruke lengre tid på innlegg osv. Og setningsoppbygging osv har vel ikke noe med dysleksi å gjøre? Det er vel ikke feil å si at en som jobber av å skrive og formidle hadde tjent på å gjøre noen grep for å bli flinkere til nettopp dette? I andre jobber er det forventet at man utdanner seg først, at man forsøker å utvikle seg faglig og som person, at man følger trender i fagområdet man jobber med og holder seg oppdatert osv osv. En del kursing osv får man gjerne gjennom arbeidsgiver men man er også ansvarlig for dette selv om man ikke skal henge helt akterut i bransjen sin. Dette må jo også gjelder freelancere og bloggere? Det er ikke mobbing eller hets å påpeke det her... 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Seriøst. Hun har lagt ut bilde av minsten oppå lammeskinn der rumpa er bar. Selvfølgelig er hele kroppen på barnet bart. Måten bildet er tatt på er ganske klassisk baby-bilde. MEN MAN LEGGER IKKE UT SLIKE BILDER PÅ NETTET, SÆRLIG IKKE NÅR MAN ER BLANT NORGES STØRSTE BLOGGERE! :scorpis:

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Seriøst. Hun har lagt ut bilde av minsten oppå lammeskinn der rumpa er bar. Selvfølgelig er hele kroppen på barnet bart. Måten bildet er tatt på er ganske klassisk baby-bilde. MEN MAN LEGGER IKKE UT SLIKE BILDER PÅ NETTET, SÆRLIG IKKE NÅR MAN ER BLANT NORGES STØRSTE BLOGGERE! :scorpis:

Helt enig, men rett skal været rett: det nakne barnet er henne selv.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
19 minutter siden, Llise skrev:

32 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

19 minutter siden, Llise skrev:

Det er vanlig å ikke sjekke fakta først her. 

Herlige bilder, de er virkelig kliss like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut video av frieriet.. som man helt tydelig ser at er planlagt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kindagirl skrev:

Nå har hun lagt ut video av frieriet.. som man helt tydelig ser at er planlagt.

Selvsagt var det regissert. Alt Anna legger ut er rigget og polert, og det meste er til salgs. 

Det stormet rundt Anna pga oppførselen ifm premiere på Bloggerne. Da må man finne på noe for å endre fokus. Hele riggingen og såpekokingen rundt forlovelsen fremstår som særdeles umodent og utspekulert. 

Den videoen skal jeg IKKE se. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre, jeg synes jeg har sett overskrifter om frieriet i ukesvis nå, hvor mye kan egentlig kua melkes. Jeg har ikke lest innlegg eller sett videoer, men det må da være tidenes stusseligste frieri når alt er regissert ned til hver minste detalj. Det blir jo reneste komedien ut av hele greia.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Herregud. Klarer du å lese? Bildet var av Anna. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, FrkHumle skrev:

Jeg har ikke sagt at du er en dårlig lærer. Du må nok lese litt bedre :) 

Når "manglende evner" erstattes med "dårlig lærer pleier det å være", og videre er slags belærende innlegg om hvordan undervise svake elever, så kunne innlegget vanskelig tolkes annerledes. Men fint, da er vi jo enige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa
På 21.3.2017 den 13.22, AkkuratJa skrev:

Men alle de som døde i krybbedød på den tiden, lever ikke i 20-årene nå. 

Se på deg selv som heldig, og vær glad for at forskning har gjort at dine egne barn (framtidige eller nåværende) har mindre risiko for å dø av dette en du hadde.

Det var et svar til noen som skrev at for 40 år siden anbefalte man å la ungene sove på magen. Så poenget mitt var at det ikke er så lenge siden disse anbefalingene var. Ikke at det ikke var farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Norge på mandag. Skal snakke om bryllupet sitt. Guuuu hvor spennende du. Det er da ikke de kongelige som skal giftes. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at vi nærmer oss litt den der "Kardashian effekten" hvis dere forstår. Selg det som selges kan av privatliv og private øyeblikk. Synes kanskje Anna er en av værstingene på dette området.

Fått med meg at Jan har skrevet gjesteinnlegg igjen om romantikk og hva er vitsen med å skrive at han har brukt flere tusen på blomster. Det blir så materlistisk at jeg ikke finner ord.De der private, forelskede øyeblikkene kan de fint holde for seg selv.

Det som er positivt oppe i alt dette her er at kjøreskoler hvertfall her i Rogaland har fått med seg om hva hun har uttalt i forhold til barnesikring og de bruker dette som eksempel på hva man ikke må gjøre.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun blir sponset kjøretimer. Hun med millionlønn har råd til sertifikat selv. De lever i ei boble, og det er sykt de har lesere. Jeg leser bare via her inne. Men hun dukker opp alle veier i media og TV, og det er bare trist. Bli rik på utlevering av egne barn. Fy!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xstrella skrev:

God morgen Norge på mandag. Skal snakke om bryllupet sitt. Guuuu hvor spennende du. Det er da ikke de kongelige som skal giftes. 

Så lenge varte det å ikke snakke med media altså :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...