Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye kan sies om denne bloggeren, men hun er og var ikke feit! Jeg blir så oppgitt. Og som noen her nevnte; hun har jo faktisk noen grenser for hva hun deler. Det er jo derfor vi sitter her og lurer på hva som skjer med familien hennes, rettssaken osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskrift - Ikveld ble det mus på jan!

Handlet om at han fant en bademus(??)

"Men det BLE mus på han den kvelden da! knis" - anna

Janei.. ikke kleint i det hele tatt.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Prinsesse788 skrev:

@Aintnofun mamma er hjelpepleier og klinker inn 18-20000 skritt dagene hun jobber, på fitbit'en.

Jeg jobbet en gang dobbelt først på sykehus og kvelden på sykehjem. Kom opp i 15.000-16.000 skritt totalt. Det var en ekstremt hektisk vakt på sykehuset og den delen utgjorde 7000 skritt. Man jobber mye, men går ikke så ekstremt mange skritt, fordi at man jobber et sted av gangen. Skrittelleren til mora di må ha vært litt vel optimistisk.

800 høres vel lite ut, men det går helt fint å gå 1500-2000 på en rolig dag. Folk flest må faktisk gå en tur for å komme helt opp i 10.000 skritt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk at siste bloggpost var bra! Nei, hun var ikke feit, og nei, det er aldri greit å kritisere andres kropp!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt morsomt at hun starter med stavangerdialekt og legger om til kav sørlandsk på slutten :P tydelig at hun gjør det med vilje 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jeg blir rett og slett helt matt. Blir kvalm av hele oppførselen hennes. 

Næh. Nå er det jo slik at det faktisk er jobben hennes. 

Mye er kvalmende ved bloggen. Men det at hun clickbaiter skader ingen 

Endret av RompeRusk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Minlillesky skrev:

Fort gjort å bomme litt på tastene :) :fnise:

Hun bommet ikke på tastene, Hun skrev det hun mente, men du tolket kommentaren annerledes :)

Selv prøvde jeg å bruke skritteleren en gang hjemme også. En vanlig lørdag da jeg ikke gikk ut. Bare en episode med matlaging hjemme på kjøkkene førte til 300 skritt. Hvis Anna går bare 800 skritt per dag, så vet vi hvor mye jobb er lagt på Jan i deres hjem. Evt. at det ikke er så mye å rydde/ordne hjemme i hverdagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

800 skritt på en dag? Det er vanvittig lite. Det er 12,5 ganger så lite som anbefalt. 

Jeg har en liten, og jeg går mellom 15.000-20.000 hver eneste dag! Og det er utenom trening, altså jeg prøver ikke engang, de bare skjer. Fly rundt med lille hjemme, til og fra butikken, på trilletur, på jobb, støvsuge, lage mat, etc. Hallo? 800 er ikke til og fra butikken engang! 

Hva gjør hun egentlig om dagene? Har ikke barna fysiske behov, som å gå ut? Altså, ikke misforstå, men ungene hennes går jo ikke i barnehage (?), burde hun ikke ta litt ansvar og aktivisere dem? Ligger hun bare å skriver på PCen og ser på TV hele dagen?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ungene går i barnehage, hun sa jo at det var Jan som kjørte og hentet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki
14 minutter siden, mjauritz skrev:

:hakeslepp:

800 skritt på en dag? Det er vanvittig lite. Det er 12,5 ganger så lite som anbefalt. 

Jeg har en liten, og jeg går mellom 15.000-20.000 hver eneste dag! Og det er utenom trening, altså jeg prøver ikke engang, de bare skjer. Fly rundt med lille hjemme, til og fra butikken, på trilletur, på jobb, støvsuge, lage mat, etc. Hallo? 800 er ikke til og fra butikken engang! 

Hva gjør hun egentlig om dagene? Har ikke barna fysiske behov, som å gå ut? Altså, ikke misforstå, men ungene hennes går jo ikke i barnehage (?), burde hun ikke ta litt ansvar og aktivisere dem? Ligger hun bare å skriver på PCen og ser på TV hele dagen?

De 2 eldste går i barnehage. 

På en vanlig dag hvor jeg ikke trener, men "bare" er hjemme og leverer/henter på skole og barnehage har jeg ca 12000 skritt. Er da hjemme med en på 10måneder.?

Når jeg jobber som nattevakt er jeg "kun" oppe i ca 6-7000 skritt. Er i lite aktivitet på jobb. 

Opererte på mandag, og har omtrent vært sengeliggende siden, kun stått opp for å gå på do og ta medisin. Da ligger jeg på 3-400skritt per dag.

Så det er helt utrolig å være så lite aktiv som 3 barns mor! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke kritisere Anna, det er tydelig...

Nå har jeg riktignok ikke fått med meg at noen har kommentert kropp ifm Senkveld i dette forumet, men så er det heldigvis også forbudt. Det er bra. 

Imidlertid synes jeg Anna har en underlig måte å takle omtale hun ikke liker på. Hun vil gjerne vise mest mulig, men selv bestemme hvordan seeren og leseren oppfatter det. Sorry Anna, det går ikke.

Skal man overleve med å være så kontroversiell som Anna er, må man ha evne til å ta til seg kritikk og til å la det man opplever som usaklig og uriktig prelle av. Og la være å omtale det i affekt. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Aintnofun skrev:

Jeg har vært på jobb i dag og har gått MYE. Jobber på sykehjem så springer frem og tilbake hele tiden. MEN skrittelleren viste faktisk ikke mer enn 1000 skritt. Det kan jo være feil, men tror faktisk ikke det. Og da syns jeg igrunnen 800 er en del.

Hvis du jobber på et hektisk sykehjem har du minst 8-9000 skritt på 8 timer.  Det er helt vanlig. Skrittelleren din viser selvfølgelig feil. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tror dere at hun ikke har venner eller har kontakt med familie?  Hun deler vel ikke ALT på bloggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hege899 skrev:

Nå får det være nok diskusjon om hvor mye dere går ila en dag .. start en egen skrittellertråd..

Enig, det er liten tvil om at fokus på skritt er en kombinasjon av å kritisere Anna R fordi hennes tall er for lavt, samtidig som at man i typisk KG-stil benytter sjansen til å skryte av sitt eget tall. For man må jo ha masse skritt for å være en god mor, blande seg borti og følge etter barna hvert minutt dagen lang, slik at de blir uselvstendige individer når de blir store, ja, det er visst idealet :)

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bruker her som skrev noe om at Anna var "feit" eller lubben eller hva det var for litt siden, men det var kun denne ene brukeren. Veldig mange rapporterte og sa KLART ifra om at sånt ikke er greit her. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...