-S0fie- Skrevet 18. juli 2016 #5161 Del Skrevet 18. juli 2016 29 minutter siden, eksiltronder skrev: Beklager, la meg rette på meg selv: De fleste voksne, normale folk i et parforhold har sex. Og har man ikke sex er det ingenting galt med det Men spøk til side: du skjønner hva jeg mener. Det er noe desperat over å måtte sniknevne at de har et sexliv; sånt var spennende da vi var 15-16 år. Sånn Vel Anna virker veldig umoden for alderen sin, noe som ikke er så rart når hun ble mor som 15-åring. Hun har ikke fått levd som tenåringer flest og er derfor fremdeles på nivå med en 14/15 åring.. Trist, men et valg hun tok selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 18. juli 2016 #5162 Del Skrevet 18. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 18. juli 2016 #5163 Del Skrevet 18. juli 2016 1 time siden, -S0fie- skrev: Sånn Vel Anna virker veldig umoden for alderen sin, noe som ikke er så rart når hun ble mor som 15-åring. Hun har ikke fått levd som tenåringer flest og er derfor fremdeles på nivå med en 14/15 åring.. Trist, men et valg hun tok selv. Om du skal endre på noe av det jeg skriver vil jeg gjerne at du ikke gjør det i sitatet mitt, siden det da ser ut som jeg har skrevet det. Det har jeg nemlig ikke. At det er greit om folk ikke vil ha sex er en ting, men ikke prøv å fortell meg at det er slik de fleste parforhold er, for det tror jeg ikke noe på At Anna ble mor et par ganger som tenåring er sant - hva er Jans unnskyldning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-S0fie- Skrevet 19. juli 2016 #5164 Del Skrevet 19. juli 2016 43 minutter siden, eksiltronder skrev: Om du skal endre på noe av det jeg skriver vil jeg gjerne at du ikke gjør det i sitatet mitt, siden det da ser ut som jeg har skrevet det. Det har jeg nemlig ikke. At det er greit om folk ikke vil ha sex er en ting, men ikke prøv å fortell meg at det er slik de fleste parforhold er, for det tror jeg ikke noe på At Anna ble mor et par ganger som tenåring er sant - hva er Jans unnskyldning? Tror de fleste skjønner at du ikke skrev det. Jan har ingen unnskyldning, skjønner meg ikke på han.. Noen burde jo stoppe disse to, blir jo bare verre for hver dag som går 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 19. juli 2016 #5165 Del Skrevet 19. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. juli 2016 #5166 Del Skrevet 20. juli 2016 Tråden er ryddet for hets - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 20. juli 2016 #5167 Del Skrevet 20. juli 2016 Den 18. juli 2016 at 23.46, -S0fie- skrev: Sånn Vel Anna virker veldig umoden for alderen sin, noe som ikke er så rart når hun ble mor som 15-åring. Hun har ikke fått levd som tenåringer flest og er derfor fremdeles på nivå med en 14/15 åring.. Trist, men et valg hun tok selv. Tåpelig av deg å endre på det eksiltronder skrev. Har man ikke sex i et forhold, over lengre periode uten at det er skjellig grunn (f.eks operasjon, høygravid) er det noe galt i forholdet.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. juli 2016 #5168 Del Skrevet 21. juli 2016 God sommer norge spilles på direkten kl. 20-21 hver kveld. De må jo mangle gjester når de tar inn bloggere som ikke har noe å komme med.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-S0fie- Skrevet 21. juli 2016 #5169 Del Skrevet 21. juli 2016 14 timer siden, smartbimbo skrev: Tåpelig av deg å endre på det eksiltronder skrev. Har man ikke sex i et forhold, over lengre periode uten at det er skjellig grunn (f.eks operasjon, høygravid) er det noe galt i forholdet.. Unødvendig av deg å skrive, ingenting galt med å være aseksuell. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. juli 2016 #5170 Del Skrevet 21. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, og spekulasjoner - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofilteret Skrevet 22. juli 2016 #5171 Del Skrevet 22. juli 2016 19 timer siden, Xstrella skrev: God sommer norge spilles på direkten kl. 20-21 hver kveld. De må jo mangle gjester når de tar inn bloggere som ikke har noe å komme med.... Jeg er enig i at Anna ikke hadde noe spesielt å komme med på skjermen, men populæriteten hennes er jo stor og hun trakk nok en stor yngre seergruppe til skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 22. juli 2016 #5172 Del Skrevet 22. juli 2016 21 minutter siden, scrabble skrev: Som mamma selv, hadde jeg takket nei - og oppgitt dette som grunn, om dette var reelt. Det er normal logikk.. for deg normalt, men ikke for andre. Hun lever av publisitet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 22. juli 2016 #5173 Del Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, Prinsesse788 skrev: for deg normalt, men ikke for andre. Hun lever av publisitet. Joda, men om du skal leve av publisitet og beholde retten til "god mor kortet" som titt og ofte trekkes frem, må man faktisk velge barnas beste til tider. Hvis man ikk yter maks det man lever av pga bekymringer om barna, bør man revurdere avgjørelsene sine, Hvertfall når alt man gjør, blir veid, målt og vurdert.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 22. juli 2016 #5174 Del Skrevet 22. juli 2016 1 time siden, scrabble skrev: Joda, men om du skal leve av publisitet og beholde retten til "god mor kortet" som titt og ofte trekkes frem, må man faktisk velge barnas beste til tider. Hvis man ikk yter maks det man lever av pga bekymringer om barna, bør man revurdere avgjørelsene sine, Hvertfall når alt man gjør, blir veid, målt og vurdert.... Veldig enkelt å si når man ikke står i situasjonen selv med alle følelser og tanker som koker i hodet. Jeg tror mange hadde valgt det samme som Anna, bare gjennomfør programmet og kom deg hjem liksom. Kan uansett være at det ikke gikk fly tidligere og Jan hadde kontroll over situasjonen. Noen ganger høres det nesten ut som om disse ikke er to oppegående og tenkende mennesker. Hun har oppdratt en flott datter som er skjønn, sjarmerende og svarer godt for seg både på God sommer Norge og på videoklippene Anna legger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. juli 2016 #5175 Del Skrevet 22. juli 2016 Nå vet ingen her hvorfor gutten ble innlagt, ikke sikkert det var superalvorlig. Terskelen for å legge inn småunger er lav, hvis f.eks en så liten unge har spysjuka så kan de ble lagt inn for å få i de væske. Så ikke noe som trenger å være alvorlig. Så, med mindre det sto om liv og død så hadde jeg nok gjort som Anna. Gjennomført tvprogrammet sammen med datteren (som helt sikkert hadde gledet seg til en tur til Oslo alene med moren) for så å ta første fly hjem. Jan har jo gått helt inn i papparollen, så da stoler nok Anna på at han tar ansvar 100% for guttungen. Selv når han er syk. Akkurat der skiller ikke stefar og biologisk far. Akkurat i dette tilfellet så er nok Jan en mere trygghetsperson en den egentlige faren pga Jan har vært der hele tiden siden gutten var bitteliten. Synes ikke det er riktig å klandre Anna for det valget hun tok akkurat i denne situasjonen. Hun hadde nok helt sikkert valgt noe helt annet hadde det stått om liv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 22. juli 2016 #5176 Del Skrevet 22. juli 2016 Hun ønsker ikke å dele barnas "privatliv", men det er likevel "utelukket" å skjule noe "så stort" som at en ettåring blir lagt inn på sykehus for noe som tydeligvis ikke er såpass alvorlig at hun ser seg nødt til å ta en bloggpause for å være sammen med sykt barn. Selv synes jeg at alt som har med helse er såpass privat at det burde holdes langt unna bloggosfæren. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Becky48 Skrevet 22. juli 2016 #5177 Del Skrevet 22. juli 2016 42 minutter siden, skruf skrev: Nå vet ingen her hvorfor gutten ble innlagt, ikke sikkert det var superalvorlig. Terskelen for å legge inn småunger er lav, hvis f.eks en så liten unge har spysjuka så kan de ble lagt inn for å få i de væske. Så ikke noe som trenger å være alvorlig. Så, med mindre det sto om liv og død så hadde jeg nok gjort som Anna. Gjennomført tvprogrammet sammen med datteren (som helt sikkert hadde gledet seg til en tur til Oslo alene med moren) for så å ta første fly hjem. Jan har jo gått helt inn i papparollen, så da stoler nok Anna på at han tar ansvar 100% for guttungen. Selv når han er syk. Akkurat der skiller ikke stefar og biologisk far. Akkurat i dette tilfellet så er nok Jan en mere trygghetsperson en den egentlige faren pga Jan har vært der hele tiden siden gutten var bitteliten. Synes ikke det er riktig å klandre Anna for det valget hun tok akkurat i denne situasjonen. Hun hadde nok helt sikkert valgt noe helt annet hadde det stått om liv. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 23. juli 2016 #5178 Del Skrevet 23. juli 2016 10 timer siden, lenebu skrev: Hun ønsker ikke å dele barnas "privatliv", men det er likevel "utelukket" å skjule noe "så stort" som at en ettåring blir lagt inn på sykehus for noe som tydeligvis ikke er såpass alvorlig at hun ser seg nødt til å ta en bloggpause for å være sammen med sykt barn. Selv synes jeg at alt som har med helse er såpass privat at det burde holdes langt unna bloggosfæren. Og nettopp der bør kritikken ligge: - hvorfor utnytte et lite barns sykdom for inntekt og bloggklikk? - hvorfor legge ut at ungen din er syk, men nekte å beskrive hva som feiler ungen eller alvorlighetsgrad? dropp innlegget da, hvis sykdommen er "for privat" 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scrabble Skrevet 23. juli 2016 #5179 Del Skrevet 23. juli 2016 Det er ikke avgjørelsen jeg kommenterte.. men spekulasjonen på hvorfor evnt hun var fraværende. Hvis W var grunnen, mente jeg at hun kanskje burde heller vært hjemme. Det er stor forskjell på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 24. juli 2016 #5180 Del Skrevet 24. juli 2016 Den 22. juli 2016 at 0.14, jentekvinne skrev: Veldig enkelt å si når man ikke står i situasjonen selv med alle følelser og tanker som koker i hodet. Jeg tror mange hadde valgt det samme som Anna, bare gjennomfør programmet og kom deg hjem liksom. Kan uansett være at det ikke gikk fly tidligere og Jan hadde kontroll over situasjonen. Noen ganger høres det nesten ut som om disse ikke er to oppegående og tenkende mennesker. Hun har oppdratt en flott datter som er skjønn, sjarmerende og svarer godt for seg både på God sommer Norge og på videoklippene Anna legger ut. ENIG!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg