Gjest agnesb Skrevet 8. april 2016 #3721 Del Skrevet 8. april 2016 9 timer siden, Sisti skrev: Både min lege og min jordmor foretrekker at jeg veier meg hjemme hos meg selv, for da blir vekten mest riktig. Ulike vekter gir faktisk ulike svar, i tillegg til at klær, tid på døgnet etc spiller inn, så de syns det er best at jeg forholder meg til en vekt. Hvorfor skulle ikke det gi mening? Mener du man skal ta utgangspunkt i at gravide lyver? nja sant.. men nå er det ikke 1kg + - de reagerer på heller, så dette er jo «uviktige grunner». Og JM har vel ikke hundre forskjellige vekter heller. Og nei selvsagt ikke ta det som utgangspunt, men jeg nekter ikke for at jeg tror de som sliter med sin vekt og vil lyve om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 8. april 2016 #3722 Del Skrevet 8. april 2016 4 timer siden, Masuka skrev: Jeg har "alltid" slitt med å veie meg foran folk etter årevis med spiseforstyrrelser, men hos jordmor var ikke det noe som helst problem. Det handler om å sette barnet i første rekke, og hvis jeg må bli "ydmyket" for at barnets beste skal ivaretas får jeg heller bli det. Barnet/fosteret kommer ALLTID først, spiseforstyrret eller ei! Jeg sier derimot ikke at forslaget ditt om å oppgi antall kilo mellom hver kontroll var et dårlig forslag, såfremt vedkommende ikke er ekstremt over/undervektig. Nettopp sånn jeg tenker og. Er ikke stolt av mine tall som nesten var tresifret på slutten med nummer 2. (wææ) Men det var jo uviktig fremfor babyen min sin oppfølging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 8. april 2016 #3723 Del Skrevet 8. april 2016 8 timer siden, Ultiva skrev: Dette blir garantert slettet som avsporinger. Men som helsepersonell så kan jeg bekrefte at svært mange kvinner lyver MYE om vekten sin. Både i fht vekt og vektoppgang. Når man har et foster i magen så er det veldig greit å bli fulgt vektmessig mtp fare for utvikling av svangerskapsdiabetes, for stort barn osv. Men jeg har selv opplevd svært merkelig vektmåling på helsestasjonen da, med både vinterkåpe og støvletter på... Men igjen, dette blir nok slettet som avsporing og hører jo innunder graviditetsforumet. jepp det gjør nok det. Men ja du sier noe. Jeg veide meg alltid i det jeg hadde på. Uavhengi hva. Så det utgjør ihvertfall mer enn «forksjellig» vekter som ble nevnt. Men samma det ... ha en fin kveld hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 8. april 2016 #3724 Del Skrevet 8. april 2016 Kan dere ta denne diskusjonen i en ny tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 8. april 2016 #3725 Del Skrevet 8. april 2016 Syntes det innlegget om PH var litt dumt egentlig... Hvordan hun ikke ville vært med fordi man liksom kan gjøre feil på TV før man får barn, men ikke etter man har barn for da får jo barna høre om det. Samtidig har hun Norges mest leste blogg hvor hun bretter ut om både pinlige sextabber og langer ut mot både den ene og den andre barnefaren.. Er det greit fordi det ikke er på Tv? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. april 2016 #3726 Del Skrevet 8. april 2016 8 minutter siden, mjauritz skrev: Syntes det innlegget om PH var litt dumt egentlig... Hvordan hun ikke ville vært med fordi man liksom kan gjøre feil på TV før man får barn, men ikke etter man har barn for da får jo barna høre om det. Samtidig har hun Norges mest leste blogg hvor hun bretter ut om både pinlige sextabber og langer ut mot både den ene og den andre barnefaren.. Er det greit fordi det ikke er på Tv? Spot on! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. april 2016 #3727 Del Skrevet 8. april 2016 Selv om det virker uskyldig, men synes det er verre å legge ut videoblogger av de ungene sine enn bilder av dem. Sorry, kjenner jeg blir uvel..... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 8. april 2016 #3728 Del Skrevet 8. april 2016 14 minutter siden, Miranda16 skrev: Selv om det virker uskyldig, men synes det er verre å legge ut videoblogger av de ungene sine enn bilder av dem. Sorry, kjenner jeg blir uvel..... Helt enig! Det verste er at jeg føler at jeg faktisk kjenner de barna! Hadde jeg bare vært litt mer forvirret hadde det vært naturlig for meg å faktisk prate med dem om jeg hadde møtt på dem! Jeg hadde kjent igjen de ungene når og hvor som helst! En ting er nå meg som egentlig bare har gode intensjoner, men hva med en som ikke har det? Hva med en ustabil type som ikke er helt god? At hun tørr! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. april 2016 #3729 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) 37 minutter siden, mjauritz skrev: Helt enig! Det verste er at jeg føler at jeg faktisk kjenner de barna! Hadde jeg bare vært litt mer forvirret hadde det vært naturlig for meg å faktisk prate med dem om jeg hadde møtt på dem! Jeg hadde kjent igjen de ungene når og hvor som helst! En ting er nå meg som egentlig bare har gode intensjoner, men hva med en som ikke har det? Hva med en ustabil type som ikke er helt god? At hun tørr! Gikk opp på meg at begrepet å leke hus et treffende ord på Anna. Hun fikk barn når hun var to barn i en før hun ble 20 og nå en til. Det å blogge for henne er en moderne måte å leke mor,far og barn på og når jeg setter dette begrepet på Anna, så blir jeg enda mer lei meg på barna vegne. Husker når vi lekte hus, idealet mann, et par barn og et fint dukkehus, den ultimate fantasiverden. Nei du leker ikke hus med dukker, det er faktisk små barn av kjøtt og blod. Jeg synes at Anna lever i en slik fantasiverden og vet ikke om hun er lar over det, dessverre..Hun tenker jo ikke på at barnas privatliv eller at de faktisk trenger mer enn mat,en seng og kjærlighet. Kjærlighet er langt fra det samme, tilstrekkelig som å oppdra et barn, to barn eller tre barn!. Å oppdra små barn er ikke langt fra så krevende som å oppdra større barn og det er da større kommer hun virkelig få kjørt seg. Langsiktig tenking er ikke noe Anna har terningkast 6 i! De aller fleste leserne hennes vet egentlig ikke hva som foregår innenfor hennes fire vegger med to barn. Anna er ikke den mammabloggeren som viser utfordrende sider ved morsrollen. De eneste gangene hun gråter er over gutteproblemer (merk hun bruker ordet gutt som tenåringer bruker og ikke mann) Endret 8. april 2016 av Miranda16 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ub40 Skrevet 8. april 2016 #3730 Del Skrevet 8. april 2016 Fy søren for en klikkbait-hore hun er! Lurer folk trill rundt med latterlige overskrifter med totalt intetsigende fjas som innhold. At hun gidder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. april 2016 #3731 Del Skrevet 9. april 2016 Noen som vet hva dette dreier seg om http://www.vgtv.no/#!/video/126647/panelet-44-paradise-mayoo-blir-sjalu-og-mammaen-til-michelle-svarer-paa-bloggkritikken/4 Ser aldri video i nettaviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. april 2016 #3732 Del Skrevet 9. april 2016 Hun jobber jo intenst for å ligge som nr en. Husk hun har kjøpt hus. Bloggen er lønna hennes. Lønna stopper opp om ingen klikker seg inn, men så lenge over 100 000 er så nysgjerrige på livet hennes hver dag så kan hun holde på slik hun gjør. Hverdagen og hennes barn er inntekten. Hva hun skal blogge om når barna er voksne og flytter ut er det nok bare hun som vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 9. april 2016 #3733 Del Skrevet 9. april 2016 34 minutter siden, Sobril skrev: Noen som vet hva dette dreier seg om http://www.vgtv.no/#!/video/126647/panelet-44-paradise-mayoo-blir-sjalu-og-mammaen-til-michelle-svarer-paa-bloggkritikken/4 Ser aldri video i nettaviser. hun innrømmer at hun vil være på topp og skriver overskrifter som sikrer henne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. april 2016 #3734 Del Skrevet 9. april 2016 @Sobril (...) "Eg får ikkje penger for klikk" - sitat Anna R. i den siste videoen som er blitt linka til her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. april 2016 #3735 Del Skrevet 9. april 2016 Eldstejenta er borte....ingen som skriver sånn uten at det er en tanke bak. Blir faktisk sjokkert. Hun spiller på alle foreldres største frykt for å få klikk. Er ikke det drøyt så vet ikke jeg. På hyttetur med mormor - hvorfor ikke skrive det?? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 9. april 2016 #3736 Del Skrevet 9. april 2016 På instagram er det bilde av at hun står ved kjøkkenvinduet og kikker sorgtungt ut...mens overskriften er som tidligere nevnt... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. april 2016 #3737 Del Skrevet 9. april 2016 6 timer siden, Xstrella skrev: Hun jobber jo intenst for å ligge som nr en. Husk hun har kjøpt hus. Bloggen er lønna hennes. Lønna stopper opp om ingen klikker seg inn, men så lenge over 100 000 er så nysgjerrige på livet hennes hver dag så kan hun holde på slik hun gjør. Hverdagen og hennes barn er inntekten. Hva hun skal blogge om når barna er voksne og flytter ut er det nok bare hun som vet. Tipper hun har en god sjanse på jobb i Se og Hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 9. april 2016 #3738 Del Skrevet 9. april 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 9. april 2016 #3739 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Hvorfor er mitt kommentar moderert bort? Sa at det vil holde lesertallene opp fordi hun er gravid. Det er ikke spekulasjon. Bare se til andre bloggere som Rannveig. Lesertallene hennes skjøt i været når hun ventet nummer 2 og 3. Det samme med Jessica når hun ventet nummer 1 på grunn av sin unge alder og nå nummer 2 Endret 9. april 2016 av Miranda16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 9. april 2016 #3740 Del Skrevet 9. april 2016 2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Tipper hun har en god sjanse på jobb i Se og Hør. Folk blir vel lei av se og hør før eller senere også.. Nå som avisene "stjeler" deres stoff i stor grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg