AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Del Skrevet 17. juni 2014 Sjekker for noe som skal avgårde i morra, og har en time på noe veldig viktig, så de MÅ være fremme til et spesielt tidspunkt, kl 09. Men de har ikke bil, så den opprinnelige planen var at de skulle ta toget til Oslo S, og så trikken videre til destinasjonspunktet. Men så ser jeg nå at det viser seg at det er buss for tog og også buss for trikk! Det eneste jeg vet er at man skal beregne lenger tid, men fra den østre linje (retning Mysen/Rakkestad) og innover mot Oslo, hvordan er det med bussene kl 06-07 på morgenen, er det kaos når det er buss for tog? Noen ganger har jeg ventet én time over tiden, andre ganger har jeg ventet fem timer. Det er jo umulig å vite? De skal forresten ha med seg en liten hund, kan de ta med den på buss/minibuss, ellee skal de ringe NSB og få ordnet en egen taxi? Hvor tidlig må de reise for å være på Ullevål kl 09? Normalt sett tar det 30 min innover mot Oslo med tog... angående trikk fra Oslo til Ullevål aner jeg ikke, ikke de heller. Kan det lønne seg, tidsmessig, å ta taxi fra Oslo S til Ullevål istedet for å satse på buss for trikk? Skal det holde om de står og venter på buss for tog kl 06:00-06:30? På rutersin reiseplanlegger, tar de jo bare hensyn til at togene og trikkene går som de skal, de gjør de jo ikke i morgen...Anonymous poster hash: d9dc5...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Del Skrevet 17. juni 2014 DyttAnonymous poster hash: d9dc5...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå