Gå til innhold

Sluttet på p-piller, ingen mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg har gått på p-piller sammenhengende i snart 5 år, men sluttet tidligere i år. Dette er snart 2 månder siden, men mensen har ikke kommet tilbake. Kan jeg likevel bli gravid? Eller blir sannsynligheten mindre når mensen ennå ikke har kommet tilbake etter p-pille slutt? Har bestemt oss for å prøve og syns derfor dette er veldig kjedelig.



Anonymous poster hash: 9c75f...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta lang tid før mensen kommer tilbake etter pilleslutt.
Pillene gir jo kroppen ekstra hormoner som roter mye med den normale syklusen, smør deg selv med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen "trøst", er jeg i samme situasjon. Har gått uten nå i et par måneder, men fortsatt uteblir mens. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet og ikke stresse -den dukker nok opp til slutt :-)



Anonymous poster hash: c0bf8...1c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gikk det ca 2-3 mndr før jeg fikk mens tilbake og jeg gikk på minipiller.. og ja du kan bli gravid sellom du ikke har fått mens.

Anonymous poster hash: 6a1fd...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-piller, gikk og ventet på mensen i halvannen mnd ca. før jeg fant ut at jeg var gravid... Så man trenger ikke å få mensen først for å bli gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter på p-pillene nå, etter 5 år. Ikke hatt mensen på ett år og humøret er hit og dit hele veien, så blir fint å få kroppen på rett kjøl igjen. Er spent på når den kommer tilbake og er litt redd inni meg for at den ikke kommer :jolie:



Anonymous poster hash: e48cb...5f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...